دانلود Open Freely v1.0 - نرم افزار مشاهده و اجرای بیش از 100 فرمت فایل مختلف

دانلود نرم افزار Open Freely

آیا تا به حال در هنگام کار با سیستم عامل ویندوز خود در هنگام کلیک بر روی یک فایل با پنجره OpenWith روبرو شده اید ؟ این پیغام در مواردی نمایش داده می شود که ویندوز قادر به تشخیص برنامه ای که می تواند آن فایل را برای شما باز کند و به نمایش بگذارد نیست. البته این یک امر کاملاً طبیعی است چون ویندوز به صورت پیش فرض از خیلی از فرمت ها و پسوند فایل ها مانند فایل های ویدئویی موبایل (۳GP) ، کتاب های الکترونیک (PDF) ، فایل های فشرده شده (RAR) ، فایل های ویدئویی (MKV) و ... پشتیبانی نمی کند و برای اینکه بتوانید از اینگونه فایل ها در ویندوز خود استفاده کنید ناچار هستید برنامه مربوط به آن فرمت فایل را تهیه کرده و بر روی سیستم خود نصب کنید. اما شما می توانید با استفاده از نرم افزار همه کاره Open Freely به راحتی اکثر فرمت های رایجی را که ویندوز پشتیبانی نمی کند را باز کرده و نمایش دهید. بله تنها با دانلود و نصب این نرم افزار بر روی سیستم خود در حقیقت خود را از دانلود کردن هر یک از برنامه های مرجع برای باز کردن فایل مربوطه بی نیاز می کنید و می توانید به راحتی و با خیال آسوده به تماشای فایل های دانلود شده خود از اینترنت بپردازید.

برنامه Open Freely از چه فرمت هایی پشتیبانی می کند؟
با نصب آن بر روی سیستم خود دیگر به احتمال ۹۹ % با پنجره Open With و ناتوانی در دیدن یک فایل روبرو نمی شوید. در زیر می توانید لیست کوتاهی از فرمت های پشتیبانی شده توسط نرم افزار همه کاره Open Freely را مشاهده کنید:

۱- فایل های متنی و اسناد کاربردی در شرکت ها: به طور قطع اگر قصد دانلود کتاب الکترونیک از اینترنت را تا کنون کرده باشید با اسناد PDF و فایل های ورد آفیس مواجه شده اید که برای نمایش و خواندن آن ها نیاز به برنامه خاصی در ویندوز دارید. این برنامه به راحتی قابلیت باز کردن انواع فرمت های موجود در مایکروسافت آفیس و دیگر فرمت های رایج اسناد دارد که عبارتند از:
DOCX : فایل های ورد ( Microsoft Word )
PPTX : فایل های پاور پوینت ( Microsoft PowerPoint )
XLSX : فایل های اکسل ( Microsoft Excel )
PAGES : فرمت رایج اسناد در اپل
PDF : کتاب های اکترونیک که سازنده و توسعه دهنده آن کمپانی Adobe است و برای باز کردن آن در حالت معمول نیاز به برنامه Adobe Reader است.
و ...

۲- فایل های صوتی و تصویری: معمولاً فرمت های رایج که در گجت ها و دیگر دستگاه ها مانند موبایل ، دوربین فیلم برداری و ... وجود دارند را پخش کننده فایل های چند رسانه ای ویندوز ( Media Player ) قابل به نمایش آن ها نیست و شما برای نمایش آن ها در این نرم افزار نیاز به دانلود و نصب برنامه های مکمل دارید. اما با استفاده از Open Freely می توانید به راحتی اکثر پسوند های فایل های رایج صوتی و تصویری را در کامپیوتر خود باز کنید که از آن جمله می توان به فرمت های ۳GP، MOV، OGG، MKV، mp3 و ... اشاره کرد.

۳- عکس ها و فایل های تصویری: شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که زمان زیادی را برای دانلود تنها یک فایل گرافیکی صرف کرده باشید و بعد از دانلود آن و درآوردن آن از حالت فشرده متوجه شده باشید که آن فایل گرافیکی با پسوند PSD است و برای مشاهده و چاپ آن نیاز به نصب برنامه چند گیگابایتی فتوشاپ دارید. قبل از اینکه برای اینکار شروع به نصب فتوشاپ کنید بهتر است با برنامه Open Freely آن فایل PSD باز کنید. بله متوجه می شوید که این برنامه حتی قدرت نمایش و چاپ فایل های فتوشاپ را نیز دارد. تعدادی از پسوند ها و فرمت های رایج را که این برنامه قادر به نمایش آن ها می باشد عبارتند از: RAW، ARW، PSD، ICO

۴- فایل های فشرده سازی شده: حتماً اگر تا به حال از اینترنت قصد دانلود یک نرم افزار و یا دیگر فایل ها را بعد از دانلود آن فایل در بعضی از موارد بعد از کلیک بر روی فایل دریافت شده با پنجره Open With روبرو شده اید که نشان می دهد ویندوز شما قادر به تشخیص برنامه ای که این فایل را اجرا می کند نیست. بعد از اینکه بر روی فایل دریافت شده توجه بیشتری کردید متوجه می شوید که فایل مربوطه پسوند RAR ، Gzip و ... دارد که با دیدن اینگونه از پسوند ها در نام فایل ها باید بدانید که این یک فایل فشرده است که فایل مورد نظر شما در آن قرار دارد اما به دلیل اینکه ویندوز به صورت پیش فرض تنها توانایی فایل های فشرده ZIP را دارد نمی توانید آن فایل را مشاهده کنید و با اوجه به پسوند آن فایل باید دوباره در اینترنت به دنبال برنامه فشرده ساز آن فایل بگردید تا آن فایل را با آن برنامه از حالت فشرده خارج کنید و از آن استفاده کنید. اما با نصب برنامه Open Freely دیگر نیازی به دانلود برنامه های فشرده ساز برای باز کردن فایل های فشرده سازی شده ندارید و می توانید با خیال راحت هر فایل فشرده سازی شده ای که دانلود کردید را باز کرده و از محتوای آن استفاده کنید. تعدادی از فرمت های فشرده سازی که این برنامه قادر به باز کردن آن ها می باشد عبارتند از: RAR، ۷z، GZ،

آیا برنامه Open Freely توانایی ویرایش فایل ها را نیز به ما می دهد؟
بله، شما در بسیاری از فرمت های ذکر شده مانند فایل ها و اسنادی که با برنامه مایکروسافت آفیس طراحی شده اند مانند فایل های ورد و پاور پوینت بعد از باز کردن فایل مربوطه توانایی ویرایش و اعمال تغییرات را نیز بر روی محتوای فایل دارید و همچنین می توانید از فایل باز شده خروجی های با پسوند دیگر بگیرید که این امکان نیز مانند یک تبدیل کننده حرفه ای فرمت های فایل ها قابل استفاده است.

شاید تعجب کنید اگر بگوییم که این برنامه توانایی باز کردن و ویرایش فایل های اجرایی EXE ویندوز را نیز دارد. بله شما می توانید به راحتی با این نرم افزار برنامه های خود را باز کرده و با استفاده از قسمت Edit with Resource Editor این برنامه شروع به تغییر دادن ظاهر و محتوای آن ها مانند نوشته ها ، آیکون و ... بکنید و در نهایت یک برنامه سفارشی سازی شده را برای خود و یا دوستان خود ایجاد کنید که از نمونه کاربردهای این قسمت از برنامه Open Freely می توان به فارسی سازی برنامه های مختلف و یا ایجاد نسخه های جدید و شخصی از برنامه های آزاد اشاره کرد.

همچنین شما می توانید از روی هر فایل تصویری و عکس به صورت مستقیم از این برنامه یک نسخه چاپ شده با استفاده از پرینتر خود ایجاد کنید و یا چند فایل یا شاخه را به صورت فشرده سازی شده با یکی از فرمت های رایج فشرده سازی در بیاورید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Open Freely:
- توانایی باز کردن بیش از ۱۰۰ نوع فایل مختلف ( با فرمت های مختلف )
- قابلیت نمایش ، ویرایش ، ذخیره سازی و چاپ فایل های مایکروسافت آفیس مانند مایکروسافت ورد و ...
- بدون هیچ مشکلی بر روی تمایمی نسخه های رایج ویندوز اجرا می شود ( لیست کامل در قسمت دانلود برنامه در پایین صفحه )
- این برنامه و سایت آن از طرف کمپانی McAfee تایید شده است و در کنار خود هیچگونه بد افزار و یا برنامه تبلیغاتی نصب نمی شود.
- هچگونه محدودیتی در استفاده از آن از لحاظ سخت افزاری وجود ندارد.
- کاملاً رایگان است و برای استفاده از آن بعد از نصب این برنامه بر روی سیستم خود هیچ کار دیگری را احتیاج نیست انجام دهید.
- این برنامه نسبت به برنامه های مشابه حجم پایین تری دارد و در هنگام کار با آن با استفاده بهینه از منابع سیستم شما باعث کاهش سرعت ویندوز شما نمی شود و بسیار سریع توانایی باز کردن انواع فایل ها را به شما می دهد.
- و ...

لینک منبع

دانلود Open Freely v1.0 - نرم افزار مشاهده و اجرای بیش از 100 فرمت فایل مختلف

💿 نام نرم افزارOpen Freely
📌 شماره نسخهv1.0
📁 دسته بندیمدیریت فایل ها
💾 حجم فایل28.98 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1390/6/15
📊 تعداد دانلود261,538
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

سوالات متداول

نرم افزار Open Freely چیست؟

باز کردن بیش از صد پسوند فایل مختلف از جمله: DOCX, PPTX و XLSX

آخرین ورژن نرم افزار Open Freely را از کجا دانلود کنم؟

برای دانلود نرم افزار Open Freely به طور رایگان و با ترافیک نیم بها (در ایران) روی این لینک کلیک کنید.

کلمات کلیدی Open Freely : document editor, document viewer, editor, media viewer, view, viewer, Download Freely, LLC, نمایشگر, ویرایشگر, دانلود نرم افزار ویرایشگر پوشه ها, دانلود نرم افزار ویرایشگر فایل های مختلف, دانلود نرم افزار مشاهده ی انواع فایل ها, دانلود نرم افزار مشاهده فایل های با فرم های مختلف, دانلود نرم افزار ویرایشگر فایل های با فرمت های مختلف, دانلود نرم افزار ویرایشگر انواع فایل ها, دانلود نرم افزار مشاهده انواع رسانه, دانلود نرم افزار مشاهده انواع مدیا, دانلود نرم افزار پخش فایل های رسانه ای موبایل, دانلود نرم افزار پخش مدیاهای موبایل, دانلود نرم افزار مشاهده ebook, دانلود نرم افزار مشاهده کتاب های الکترونیکی, دانلود نرم افزار مشاهده فایل های متنی, دانلود نرم افزار مشاهده فایل های ورد, دانلود نرم افزار مشاهده فایل های اکسل, دانلود نرم افزار مشاهده فایل های پاورپوینت, دانلود نرم افزار نمایش فایل های پی اس دی, دانلود نرم افزار نمایش فایل های PSD, دانلود نرم افزار نمایش فرمت های مختلف تصویری, دانلود نرم افزار نمایش انواع فرمت های تصویری, دانلود نرم افزار نمایش فایل های زیپ شده, دانلود نرم افزاغر مشاهده ی فایل های فشرده شده, دانلود نرم افزار نمایش فایل های word, دانلود نرم افزار نمایش فایل های XLSX, nhkg, دانلود نرم افزار نمایش فایل های PowerPoint, دانلود نرم افزار باز کردن فایل های با فرمت های مختلف, دانلود نرم افزار باز کردن فایل های با پسوندهای مختلف, دانلود نرم افزار اپن فریلی, دانلود نرم افزار بازکردن فایل های اجرایی, دانلود نرم افزار ویرایشگر فایل های اجرایی, دانلود نرم افزار باز کردن فایل های exe, دانلود نرم افزار ویرایشگر فایل exe, Download Freely, LLC full software collection, یخصدمخشی بقثثمغ, ممز, یخصدمخشی بقثثمغ, ممز, دانلود Open Freely نرم افزار مشاهده و اجرای بیش از 100 فرمت فایل مختلف, How to crack Open Freely , طریقه/روش/راهنمای کرک Open Freely , Torrent/Usnet/Buy Open Freely , Setup Open Freely , Install Open Freely , دانلود رایگان نرم افزار Open Freely , P30Download Open Freely , Danlod/Danload/Donload Open Freely , nhkg,n kvl htchv Open Freely , Download Open Freely Software, Open Freely for windows, Open Freely Trial, Open Freely last Version/Edition, Open Freely New Version, Open Freely Update, Open Freely Free Full Licensed, Open Freely Repacked, Open Freely Direct Download Link (DDL), Open Freely Crack, Get Open Freely , Open Freely Keygen, Open Freely Patch, Open Freely Serial, Open Freely Portable, برنامه Open Freely , 1.0, document editor, document viewer, Download Freely, editor, LLC, media viewer, نمایشگر, نرم افزار, ویرایشگر, view, viewer, Open over 100 different file extensions including DOCX, PPTX & XLSX, خحثد بقثثمغ , خحثد بقثثمغ , خرید Open Freely , به روز ترین ورژن Open Freely , آخرین ورژن Open Freely , آخرین نسخه Open Freely , جدیدترین ورژن Open Freely , جدیدترین نسخه Open Freely , 1.0, داونلود/دانلد/تورنت باز کردن بیش از صد پسوند فایل مختلف از جمله: DOCX, PPTX و XLSX, تحميل, دریافت, پی سی, پی 30, بهترین File Management, بهترین نرم افزار مدیریت فایل ها, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2011-09-06
14:47:56