دانلود CBS 60 Minutes US: Steve Jobs 2011 - مستند 60 دقیقه مصاحبه استیو جابز با Walter Isaacson

دانلود 60 دقیقه مصاحبه استیو جابز با Walter Isaacson

مصاحبه استیو جابز بنیانگذار و مدیر عامل سابق اپل با Walter Isaacson، در تاریخ ۲۰۱۱/۱۰/۲۳ در اخبار CBS در سراسر ایالات متحده در ۷ بعدازظهر به وقت محلی یکشنبه عصر پخش شد.
این مصاحبه دو هفته و نیم پس از درگذشت جابز رونمایی شد. گزیده هایی از زندگینامه، که حاوی اطلاعات حاصل از مصاحبه با بیش از ۱۰۰ نفر در میان آشنایان وی، و همچنین حدود ۴۰ مصاحبه با همکارانش.

7 سال پیش استیو جابز از "والتر ایساکسون"، ویرایش گر سابق مجله تایمز درخواست کرد تا بیوگرافی خود را بازگو کند. Isaacson که کتاب های راجع به بنجامین فرانکلین و انیشتین نوشته است، راجع به دوران نوجوانی جابز سوال می پرسد. چیزی که خیلی ها من جمله خود ایساکسون نمی دانستند این بود که در همان روزها بود که جراحی سرطان لوزالمعده جابز که نزدیک بود طی آن از بین برود انجام شد. او با جابز راجع به کارش و زندگی خصوصیش می پرسد. صحبت شنیدنی این دو بزرگ را از دست ندهید.
در سال 2009 به همراه جابز که به شدت مریض بود، ایساکسون اولین مصاحبه را با او انجام می دهد که بعد از آن حدود 40 مصاحبه دیگر نیز انجام شده است که آخرین آن قبل از مرگ وی بوده است. بعضی از آن ها روی نوار ضبط شده اند که این جمله معروف جابز در آن قرار دارد که "من هیچ استخوانی در قفسه ام ندارم که نگذارم بیرون بیاید!"

کلمات کلیدی: دانلود فیلم زندگینامه استیو جابز, دانلود مستند زندگی نامه استیو جابز, دانلود مستند استیو جابز, دانلود فیلم مصاحبه استیو جابز با Walter Isaacson, دانلود مصاحبه استیو جابز با والتر ایساکسون, Download CBS 60 Minutes US: Steve Jobs 2011 Movie, Film, Serial, Carton, Animation, Last Episod, Last Season, Direct Download Link, DDL, Update, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n tdgl, زذس 60 پهدعفثس عس: سفثرث تخذس 2011, زذس 60 ئهدعفثس عس: سفثرث تخذس 2011, دانلود 60 Minutes US Steve Jobs مستند 60 دقیقه مصاحبه استیو جابز با Walter Isaacson, آخرین قسمت, نسخه جدید, دانلود فیلم 60 دقیقه مصاحبه استیو جابز با Walter Isaacson, فیلم, مستند, مجموعه تلویزیونی, سریال, کارتون, انیمیشن, دانلود رایگان, خرید, پی سی دانلود, پی 30 دانلود, با لینک مستقیم, مووی, ترافیک نیم بها, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, 60 nrdri lwhpfi hsjd, [hfc fh Walter Isaacson, 60 nrdri lwhpfi hsjd, [hfc fh Walter Isaacson,Documentary , 2011, 624x352, avi, biography, documentary, hdtv-rip, مستند, بیوگرافی, Documentary, Biography, دانلود CBS 60 Minutes US: Steve Jobs 2011 - مستند 60 دقیقه مصاحبه استیو جابز با Walter Isaacson,
2011-10-30
19:51:24

دانلود CBS 60 Minutes US: Steve Jobs 2011 - مستند 60 دقیقه مصاحبه استیو جابز با Walter Isaacson

📺 نامCBS 60 Minutes US: Steve Jobs 2011
📁 دسته بندیزندگی افراد
🌍 زبانEnglish
💾 حجم فایل366 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1390/8/8
📊 تعداد دانلود77,941
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها