دانلود مجموعه ابزار های نمایش پسورد های ذخیره شده در نرم افزار های مختلف
اگر در جست و جوی راهی برای بازگرداندن پسوردهای فراموش شده ی خود هستید، می توانید این مشکل را با استفاده از ابزارهایی که در ادامه معرفی خواهند شد برطرف سازید:

اگر اهل اینترنت و وبگردی باشید، احتمالا در چندین وب سایت عضو، و دارای Username و Password هستید. معمولا پس از یک بار ورود به اکانت خود در یک وب سایت یوزرنیم و پسورد شما در حافظه مرورگر شما ذخیره می شود (در صورتی که خود شما این اجازه را به مرورگر بدهید) اما در مواقعی شما به دلایلی مانند فراموش کردن پسورد و ... نیاز دارید پسورد خود را بازیابی کنید،  نرم افزار Chrome Password Recovery می تواند در بازیابی پسورد های ذخیره شده در مرورگر کروم به شما را یاری  رساند. و نیز می توانید برای بازیابی پسورد های ذخیره شده در مرورگر فایرفاکس از نرم افزار Firefox Password Recovey استفاده کنید. همچنین می توانید به آسانی تمامی پسوردهای ذخیره شده در مرورگر اینترنت اکسپلورر را با استفاده از نرم افزار IE Password Decryptor بازیابی کنید.

همان طور كه می دانید پسورد ها در سیستم عامل ویندوز به صورت كاركتر خوانا تایپ نمی شوند و به صورت كد شده هستند و ما آنها را به صورت ستاره ای میبینیم. در سیستم عامل های 95, 98 و Me بازیابی پسورد ها ی مهم Dial Up آسان بود و یك برنامه كوچك، توانایی تبدیل هر نوع ستاره ی به پسورد را داشت. ولی در ویندوز های سری NT بازیابی پسوردهای DialUp كاری سخت شده بود و تا مدت ها نرم افزاری نبود كه بتواند پسورد Dial Up ویندوز XP یا 2000 را برای ما نمایان سازد. و اما با استفاده از نرم افزار Dialup Password Recovery به راحتی می توانید پسوردهای Dialup Connection در تمامی ویندوز ها را بازیابی کنید.

نرم افزار GoogleTalk Password Recovery ابزاری قدرتمند در زمینه ی جست و جو و کشف رمز های GoogleTalk ذخیره شده در کامپیوتر تنها با کلیک یک دکمه می باشد. این نرم افزار به شما کمک می کند تا رمزهای عبور مربوط به نرم افزار  گوگل تالک را بازیابی نمایید.

دانلود مجموعه ابزار های نمایش پسورد های ذخیره شده در نرم افزار های مختلف

📁 دسته بندیمدیریت پسورد
💾 حجم فایل0.293 + 0.315 + 0.940 + 0.123 + 0.38 + 1.33 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1389/3/17
📊 تعداد دانلود31,503
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

کلمات کلیدی : Recovery, Password Recovery, Password Decryptor, بازیابی, بازگردانی, ریکاوری, بازیابی پسورد, بازیابی پسورد های مرورگر کروم, بازیابی پسورد های مرورگر فایر فاکس, بازیابی پسورد های مرورگر اینترنت اکسپلورر, بازیابی پسورد های DialUp, بازیابی پسورد های گوگل تالک, بازیابی پسوردهای اکانت گوگل, بازیابی پسورد های مرورگر Chrome, بازیابی پسورد های مرورگر Firefox, بازیابی پسورد های مرورگر IE, بازیابی پسورد های GoogleTalk, بازیابی پسوردهای اکانت Google, دانلود مجموعه ابزار های نمایش پسورد های ذخیره شده در نرم افزار های مختلف, Password Decryptor, Password Recovery, Recovery, نرم افزار, بازیابی, بازیابی پسورد, بازگردانی, ریکاوری, داونلود/دانلد/تورنت بازیابی پسورد های فراموش شده, تحميل, دریافت, پی سی, پی 30, بهترین Password Manager, بهترین نرم افزار مدیریت پسورد, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2016-01-16
14:37:35