دانلود Mass Effect 3 - بازی آشوب کهکشانی 3

تغییرات: لینک دانلود بنا به دستور دبيرخانه كارگروه تعيين مصاديق محتوای مجرمانه حذف شده است.

دانلود بازی آشوب کهکشانی برای کامپیوتر

پس از عرضه یكی از بهترین بازی های سال پیش، استودیوی BioWare دوباره آماده شده تا سومین نسخه از عنوان محبوب Mass Effect را عرضه كند. اینبار Reaperها به كره زمین حمله كردند و در حالیكه هیچ امیدی به نجات این سیاره نیست، فرمانده شپرد (Shepard) از راه می رسد و قصد نجات زمین را دارد. این شماره، بزرگترین نسخه از سری Mass Effect است كه داستان بسیار جذابی هم دارد. نمایش بازی از جایی آغاز می شود كه فرمانده شپرد قصد دارد هسته اصلی یك پایگاه را از بین ببرد. او با كنار زدن سپر دفاعی روی این هسته، به نیروهای كمكی خود فرمان می دهد كه از طریق نیروی هوایی، این هسته را از بین ببرند. پس از یك انفجار بزرگ، شپرد از بالای سكو به پایین پرتاب می شود. تا آنجایی که بازیکنان می دانند، Mass Effect 3 آن ها را به ادامه مبارزه ها در قسمت های مختلف کهکشان می برد و نشان می دهد که فرمانده شپرد (Shepard) چگونه خودش را برای مبارزه با کل کهکشان آماده می کند. بازیکنان در این عنوان به شکل های مختلف تحت تأثیر قرار می گیرند که یکی از آن ها، بخش چندنفره خواهد بود. آن ها در این عنوان می توانند یک حالت Co-op چهارنفره به صورت آنلاین را تجربه کنند. قسمتی که شباهت زیادی به Horde Mode بازی Gears of War 3 دارد و بازیکنان در آن باید با موج های مختلف حملات دشمنان مقابله کنند. در این قسمت، نمی توانید فرمانده شپرد را در اختیار داشته باشید، چرا که او مشغول مبارزه های سخت تری است.
ویژگی های بازی Mass Effect:
- گرافیک بالا و زیبا
- گیم پلی زیبا
- بازی اکشن و فضایی
- ساخته شده با موتور قدرتمند  Unrael Engine 3

معرفی افزونه‌های قابل دانلود (DLC) بازی:

- افزونه Extended Cut:
شاید برای شما هم پیش آمده باشد! احتمالا اگر بازی را تمام کرده باشید به این موضوع پی خواهید برد که خاتمه مناسبی برای بازی انتخاب نشده است و اتفاقاتی که در پایان بازی می افتد کاملا شفاف و واضح نیست. مسئولین شرکت BioWare که از نارضایتی هواداران و بازیکنان Mass Effect مطلع شدند، با ارائه افزونه ای برای شفاف سازی پایان بازی سعی در جلب رضایت دوباره بازیکنان و طرفداران خود نمودند. با افزودن این افزونه به بازی تعدادی از صحنه های بازی تغییر می کنند و البته صحنه های جدیدی هم به بازی افزوده می شوند. این اتفاقات خوب در زمینه دیالوگ های شخصیت ها هم صورت گرفته است. همچنین در این بسته به روز رسانی هایی وجود دارد و تعدادی از باگ ها رفع شده اند.

- افزونه Leviathan:
چیزی در گوشه تاریک و عمیقی در فضا کمین کرده است و برای انجام عملی خاص به انتظار نشسته است. چیزی که آن قدر قوی است که می تواند یک دروگر (Reaper) را از بین ببرد. شپرد باید راز این قدرت را قبل از این که دروگرها برای همیشه آن را از بین ببرند، فاش نماید. رازی که از محل نگهداری آن محافطت شدیدی می شود. به عنوان بازیکن باید برای رسیدن به این قدرت بزرگ رو در روی دروگرها قرار گیرید و زودتر از آن ها منبع قدرت را بیابید. در این مسیر اطلاعات بیشتری از سرچشمه به وجود آمدن دروگرها به دست می آورید.

- افزونه تغییرات ظاهریAlternate Appearance Pack) ):
زره خود را با آخرین فناوری پیشرفته فضایی به روز رسانی کنید. با اضافه کردن این افزونه به بازی سه مجموعه کامل زره در اختیار شما قرار می گیرد. می توانید از این زره ها برای حفاظت از جان اعضای محبوب گروه خود یعنی لیارا، ادی و گرس استفاده کنید. همچنین در این افزونه یک زره اختصاصی برای فرمانده شپرد تدارک دیده شده است.

- افزونه Omega:
امگا توسط یکی از زبده ترین و بهترین ماموران سربرس یعنی ژنرال الگ پتروفسکی، تصرف شده است. حال آریا در فکر باز پس گیری آن است و می خواهد از کسانی که عامل تصرف امگا بوده اند انتقام بگیرد. برای رسیدن به این هدف او مجبور است تیمی را به همراهی فرمانده شپرد تشکیل دهد. به عنوان بازیکن باید با فرمانده بدنام امگا برای باز پس گیری ایستگاه بازار سیاه همراه شوید. در این مسر آریا با شما همراه می شود و می توانید از او در گروه خود بهره ببرید و از نزدیک توانایی های حیاتی و قدرتمند اسطوره ای او را مشاهده کنید و از سمتی دیگر بی رحمی و سنگدلی او را در مبارزه با دشمنان ببینید. این افزونه شامل پنج مرحله زیبا می باشد.

- افزونه Citadel:
این افزونه به عنوان آخرین افزونه برای بازی معرفی شده است. با افزودن این افزونه به بازی قسمت های جدیدی از دژ قابل دسترس خواهند بود و این امکان را خواهید داشت که شخصیت های نسخه های قبلی بازی را دوباره ملاقات کنید. داستان این افزونه از جایی شروع می شود که فرمانده شپرد درگیر دسیسه ای شوم می شود و شما به عنوان بازیکن باید راز پشت پرده این دسیسه را همراه با گروه خود فاش نمایید. در این مسیر باید با دشمنان و دسیسه چینی های آنان مقابله کنید و به دژ و آرشیو های فوق سری شورا نفوذ کنید. در نهایت با جنگیدن در کنار گروهتان نیرنگ ها را نقش بر آب کنید و در این راه از همراهی شخصیت های نسخه های قبلی از جمله رکس بهره گیرید. این افزونه شامل هفده مرحله زیبا می باشد.

- افزونه 2 Genesis:
با افزودن این افزونه به بازی می توانید شش تصمیم مهم بگیرید که هر یک به نحوی در عاقبت بازی تاثیر گذارند. این تصمیم ها عبارتند از: انتخاب معشوقه شپرد، پاسخ به این سوالات که آیا ملکه Rachni باید آزاد شود و یا این که نابود شود؟، سرنوشت رکس و ورمیر چه می شود؟، از میان اشلی و کایدن، چه کسی در قضیه ورمیر باید فدا شود؟، در جنگ دژ چه اتفاقاتی باید برای شورای دژ بیافتد؟ و این که از میان دیوید اندرسون و دونل، شپرد باید کدامیک را برای نمایندگی انسان ها در شورا انتخاب نماید؟

کلمات کلیدی: دانلود Mass Effect 3, دانلود بازی Mass Effect 3, دانلود بازی Mass Effect 3 با لینک مستقیم , دانلود بازی, BioWare full game collection, ذهخصشقث , ذهخصشقث , Download Mass Effect 3 Game, دانلود آخرین نسخه بازی Mass Effect 3, دانلود جدیدترین نسخه بازی Mass Effect 3, دانلود جدیدترین اپدیت بازی Mass Effect 3, Mass Effect 3 for windows, Mass Effect 3 for PC, full DLC, New, Mass Effect 3 Last Version, Mass Effect 3 Full Licensed, Free License, Mass Effect 3 Cracked, Direct Download Link, DDL, Mass Effect 3 Crack, Mass Effect 3 Keygen, Mass Effect 3 Patch, Mass Effect 3 Serial, Mass Effect 3 Update, Online, Trial, Edition, Mass Effect 3 Retail, Mass Effect 3 RePack, خرید بازی Mass Effect 3, سریال بازی Mass Effect 3, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, پشسس ثببثزف 3, ئشسس ثببثزف 3, آخرین نسخه بازی آشوب کهکشانی, جدیدترین ورژن بازی آشوب کهکشانی, نسخه نهایی بازی آشوب کهکشانی, بازی جدید آشوب کهکشانی, دانلود بازی آشوب کهکشانی, بازی آشوب کهکشانی برای ویندوز, بازی آشوب کهکشانی برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب آشوب کهکشانی, فول لایسنس, شماره سریال آشوب کهکشانی, دانلود رایگان آشوب کهکشانی, کرک بازی آشوب کهکشانی, شماره سریال بازی آشوب کهکشانی, کیجن آشوب کهکشانی, خرید بازی آشوب کهکشانی, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی آشوب کهکشانی با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی آشوب کهکشانی, اپدیت بازی آشوب کهکشانی, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, ha,f :i:ahkd, ha,f :i:ahkd,action, role playing, shooting, نقش آفرینی, اکشن, تیراندازی, Action, Role Playing, Shooting, اکشن, نقش آفرینی, تیراندازی, دانلود Mass Effect 3 - بازی آشوب کهکشانی 3,
2023-01-12
19:31:13

دانلود Mass Effect 3 - بازی آشوب کهکشانی 3

🕹️ نام بازیMass Effect 3
📁 دسته بندینقش آفرینی
🏢 ناشرElectronic Arts
👦 رده بندی سنیM
💾 حجم فایل3980 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1393/2/2
📊 تعداد دانلود212,988
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها