دانلود Medal of Honor: Airborne - بازی مدال افتخار: هوا برد

دانلود بازی Medal of Honor: Airborne برای کامپیوتر

بازی Medal of Honor: AirBorne بر خلاف بازی Call of Duty به جنگ جهانی دوم پرداخته است. صحنه های اکشن تر ، گرافیک بالاتر ، گیم پلی بهتر و ... از مشخصات این بازی بزرگ است. در طول این نسخه از بازی Medal of Honor شما در نقش BT ، سرباز یکم گروه آمریکایی Airborne Division بازی می کنید. جنگ های شما تا پیروزی در آلمان ادامه پیدا خواهد کرد. البته پیروزی در این جنگ ها به آسانی به دست نمی آید !! شما باید با هماهنگی با اعضای گروهتان این پیروزی را بدست آورید. در طول این نسخه از بازی طبق گفته های سازندگان شما نقش Boyd Travers را بر عهده دارید . او سر باز یکم گروه آمریکایی 89 ام Airborne division است و شما با اون به درون خاک اروپا که توسط نازی ها اشغال شده است پا می گذارید و با تکنیک ها ی خود به جنگ با آلمان ها می پردازید . جنگ های جوخه ی شما در این بازی از جزیره ی Sicily اغاز می شود جزیره ای که سالهاست در تصرف آلمان ها است .

شما در مراح بعدی مثل گذشته به آلمان می رسید و آنجا را فتح خواهید کرد ولی بدست آوردن این پیروزی چندان مثل گذشته ساده نیست و شما باید با تمرکز بالا به شلیک بپردازید چون شلیک هر گلوله ی اشتباه و هماهنگ نبودن با گروه موجل از بین رفتن اعضای گروه می شود و یا مرحله از دست می رود ام شما یک شانس خوب یا یک شانس بد دارید خودتان قضاوت کنید ، بیشتر مراحل از آسمان شروع می شود از آنجایی که شما در هواپیما نشسته اید و باید به منطق وارد شوید و در آن قسمت شما هر جایی را که دوست دارید تحت نظر بگیریفیزیک بازی نیز بسیار عالی است. اگر شما به چادری شلیک کنید می توانید سوراخ های روی چادر را ببینید یا حتی پوکه ی تیر قابل مشاهده است !! اگر باد بوزد شما بر جستگی های روی پیراهنتان را می بینید که دائما تکان می خورد. اگر به پای دشمن شلیک کنید مجروح می شود و مثل بازی های نسل قبل اینطور نیست که اگر شما به پای حریف شلیک کنید انگار به قلب دشمن شلیک کرده اید!! کلا فیزیک بازی عالی است. به خصوص در مورد چتر بازی !! بله درست شنیده اید. اکثر مرحله ها با چتر آغاز می شوند. مأموریت شما هم موقعی آغاز می شود که بتوانید راحت بر جایی امن فرود بیایید. البته این را هم بگویم فرود آمدن با چتر به این راحتی ها نیست. شما باید در زمانی مناسب چتر خود را باز کنید و از شلیک گلوله های دشمن در امان باشید و در جایی امن فرود بیایید. اسلحه های درون بازی بسیار متنوع هستند از سیم خفه کردن دشمن گرفته تا انواع نارنجک ها !!!

کلمات کلیدی: دانلود Medal of Honor Airborne, دانلود بازی Medal of Honor Airborne, دانلود بازی Medal of Honor Airbor, EA LA full game collection, ثش مش, ثش مش, Download Medal of Honor: Airborne Game, دانلود آخرین نسخه بازی Medal of Honor: Airborne, دانلود جدیدترین نسخه بازی Medal of Honor: Airborne, دانلود جدیدترین اپدیت بازی Medal of Honor: Airborne, Medal of Honor: Airborne for windows, Medal of Honor: Airborne for PC, full DLC, New, Medal of Honor: Airborne Last Version, Medal of Honor: Airborne Full Licensed, Free License, Medal of Honor: Airborne Cracked, Direct Download Link, DDL, Medal of Honor: Airborne Crack, Medal of Honor: Airborne Keygen, Medal of Honor: Airborne Patch, Medal of Honor: Airborne Serial, Medal of Honor: Airborne Update, Online, Trial, Edition, Medal of Honor: Airborne Retail, Medal of Honor: Airborne RePack, خرید بازی Medal of Honor: Airborne, سریال بازی Medal of Honor: Airborne, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, پثیشم خب اخدخق: شهقذخقدث, ئثیشم خب اخدخق: شهقذخقدث,action, EA Game, shooting, اکشن, تیر اندازی, Action, Shooting, اکشن, تیراندازی, دانلود Medal of Honor: Airborne - بازی مدال افتخار: هوا برد,
2018-05-14
21:36:59

دانلود Medal of Honor: Airborne - بازی مدال افتخار: هوا برد

🕹️ نام بازیMedal of Honor: Airborne
📁 دسته بندیاکشن
🏢 ناشرEA Games
👦 رده بندی سنیM
💾 حجم فایل3360 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1392/4/23
📊 تعداد دانلود126,619
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها