دانلود Outlast - بازی تلاش برای بیشتر زنده ماندن

تغییرات: لینک دانلود بنا به دستور دبيرخانه كارگروه تعيين مصاديق محتوای مجرمانه حذف شده است.

دانلود بازی تلاش برای بیشتر زنده ماندن برای کامپیوتر

جهنم Outlast راه خروجی ندارد! این بازی یک بازی اول شخص ژانر وحشت و بقا است که توسط بهترین سازندگان بازی طراحی شده است. شما به عنوان یک روزنامه نگار محقق وارد عرصه بازی می شوید و قصد دارید در مورد یک تیمارستان تحقیق کنید. به پیش بروید و  با وحشت حقیقی رو به رو شوید و ترس درون خود را مغلوب سازید. سعی کنید برای پی بردن به حقیقت پشت پرده این تیمارستان ترسناک بیشتر زنده بمانید. البته اگر به اندازه کافی جرات دارید!
این بازی در سال 2013 برنده عنوان وحشتناک ترین بازی سال شده است.
بازی Outlast به معنای واژه حس بی نظیر یک ترس کامل می باشد. یک ترسی که شاید در هیچ بازی دیگری نتوانید آن را تجربه کنید. داستان بازی ، اتمسفر فضای بازی ، گرافیک و کاراکترهای این بازی به قدری تکامل یافته هستند که جای هیچ حرفی را باقی نمی گذارد. محبوبیت بازی Outlast تا حد زیادی مدیون داستان جالب و هیجان انگیز آن می باشد. داستان این بازی توسط خبره ترین نویسندگان تهیه شده است. می توانید این داستان فوق العاده را با بازی کردن لمس کنید و آن گاه متوجه شوید که چه ماجرای جالب و عجیب و غم انگیزی در پشت پرده ی این بازی خشن و ترسناک وجود دارد. ماجرای Outlast در زمان امروز رخ می دهد. داستان در رابطه با یک بیمارستان روانی است که در منطقه ای دور افتاده در ایالت Colorado در کشور آمریکا می باشد. این بیمارستان روانی به دستور دولت بعد از جنگ جهانی تعطیل و پلمپ شده بود و بیشتر از ۷۰ سال در تاریکی و سکوت به صورت متروکه باقی ماند تا اینکه شرکتی با عنوان شرکت تحقیق و مؤسسه ی خیریه به صورت پنهانی با همکاری شرکت های چند ملیتی اقدام به بازگشایی آن کرد.

ویژگی های بازی Outlast:
از ژانر بقا در وحشت فوق العاده بازی لذت ببرید: شما جنگجو نیستید، در نتیجه اگر می خواهید زنده بمانید، فرار کنید یا پنهان شوید.
گرافیک بسیار زیبا و البته ترسناک: گرافیک بسیار خوب بازی کوچکترین جزئیات را نمایان می کند و باعث می شود که احساس ترس بیشتری به شما دست دهد.
پنهان شدن و آرام راه رفتن: بازی بر اصل پنهان کاری بنا شده است. همچنین در قسمت هایی از بازی باید مثل یک پارکور کار حرکت نمایید.
دشمنان غیر قابل پیش بینی: بازیکن نمی داند که کی و کجا، یکی از ساکنان تیمارستان به او حمله ور می شود.
وحشت ناب: در نوشتن داستان بازی Outlast از پرونده های واقعی موجود در تیمارستان ها و پرونده های جنایی که در آن ها فرد جنایتکار یک روانی بوده است، استفاده شده است.

معرفی افزونه‌های قابل دانلود (DLC) بازی:

- افزونه Whistleblower:
این افزونه به شما این امکان را می دهد که در نقش یک مهندس نرم افزار بازی کنید که ویلون پارک نام دارد. او که برای شرکت مارکوف کار می کند،کسی است که ایمیل هایی را برای تمام نویسندگان خبری از جمله مایلز، فرستاده است. او چند هفته ای را در تیمارستان سپری کرده است و تحت نظارت امنیتی شدید شرکت، حتی نتوانسته است با همسر و فرزندش هم تماسی داشته باشد. ویلون می خواهد خرابکاری های شرکت را آشکار سازد و دنیا را از آزمایش هایی که شرکت بر روی بیماران تیمارستان انجام می دهد مطلع کند. او باید ...

کلمات کلیدی: دانلود Outlast, دانلود بازی Outlast, دانلود بازی Outlast با لینک مستقیم , دانلود بازی Outlast از سرور ا, Red Barrels full game collection, قثی ذشققثمس, قثی ذشققثمس, Download Outlast Game, دانلود آخرین نسخه بازی Outlast , دانلود جدیدترین نسخه بازی Outlast , دانلود جدیدترین اپدیت بازی Outlast , Outlast for windows, Outlast for PC, full DLC, New, Outlast Last Version, Outlast Full Licensed, Free License, Outlast Cracked, Direct Download Link, DDL, Outlast Crack, Outlast Keygen, Outlast Patch, Outlast Serial, Outlast Update, Online, Trial, Edition, Outlast Retail, Outlast RePack, خرید بازی Outlast , سریال بازی Outlast , Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, خعفمشسف , خعفمشسف , آخرین نسخه بازی تلاش برای بیشتر زنده ماندن, جدیدترین ورژن بازی تلاش برای بیشتر زنده ماندن, نسخه نهایی بازی تلاش برای بیشتر زنده ماندن, بازی جدید تلاش برای بیشتر زنده ماندن, دانلود بازی تلاش برای بیشتر زنده ماندن, بازی تلاش برای بیشتر زنده ماندن برای ویندوز, بازی تلاش برای بیشتر زنده ماندن برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب تلاش برای بیشتر زنده ماندن, فول لایسنس, شماره سریال تلاش برای بیشتر زنده ماندن, دانلود رایگان تلاش برای بیشتر زنده ماندن, کرک بازی تلاش برای بیشتر زنده ماندن, شماره سریال بازی تلاش برای بیشتر زنده ماندن, کیجن تلاش برای بیشتر زنده ماندن, خرید بازی تلاش برای بیشتر زنده ماندن, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی تلاش برای بیشتر زنده ماندن با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی تلاش برای بیشتر زنده ماندن, اپدیت بازی تلاش برای بیشتر زنده ماندن, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, jgha fvhd fdajv ckni lhknk, jgha fvhd fdajv ckni lhknk,action, adventure, ماجرایی, اکشن, Action, Adventure, اکشن, ماجرایی, دانلود Outlast - بازی تلاش برای بیشتر زنده ماندن ,
2023-01-12
19:28:13

دانلود Outlast - بازی تلاش برای بیشتر زنده ماندن

🕹️ نام بازیOutlast
📁 دسته بندیاکشن
🏢 ناشرRed Barrels
👦 رده بندی سنیM
💾 حجم فایل5380 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1393/2/20
📊 تعداد دانلود40,595
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها