دانلود State of Decay - بازی حالت تباهی

تغییرات: لینک دانلود بنا به دستور دبيرخانه كارگروه تعيين مصاديق محتوای مجرمانه حذف شده است.

دانلود بازی حالت تباهی برای کامپیوتر

این پایان دنیاست. چیزی که باعث تبدیل انسان ها به زامبی ها شده است بیش از هر زمان دیگری مشغول شده است تا دنیایی را که پیش از این می شناختیم تبدیل به جهنم کند. حال شما باید با کمک تعداد اندکی از بازمانده ها گروهی را تشکیل دهید و با این کار شانس خود را برای بقا بیشتر کنید.

State of Decay یک بازی اکشن و ماجرایی سوم شخص است که در آن باید با زامبی ها که در کل دنیای بازی به صورت پویا پخش شده اند، مبارزه کنید و راه های زنده ماندن را بیاموزید. بازی آزادی های بسیاری به شما می دهد که لذت بازی را دو چندان می کند. مثلا شما تصمیم می گیرید که خود و گروه بازماندگان چه مکانی را برای اسکان انتخاب کنید. چگونگی طراحی و مستحکم نمودن پایگاه را مشخص می کنید و این که چه موقع برای به دست آوردن غذا و مهمات، دل را به دریا بزنید و وارد مکان هایی پر از زامبی شوید. همچنین می توانید شخصیت های قابل انتخابی را که هر یک استعداد خاصی دارند را از گوشه و کنار دنیا نجات دهید و به گروه خود اضافه کنید تا آن را قوی تر از پیش کنید.

معرفی افزونه‌های قابل دانلود (DLC) بازی:

- افزونه Breakdown: با اضافه کردن این افزونه گسترشی به بازی، چالش هایی پیش روی شما قرار می گیرند که هر چه بیشتر پیش می روید سخت تر می شوند. همچنین تصمیم هایی باید بگیرید که چندان ساده نیستند.

- افزونه Lifeline: با اضافه کردن این افزونه گسترشی به بازی، شما در نقش یک نظامی قرار خواهید گرفت. وظیفه این نظامی این است که به یک شهر که زامبی ها آن را اشغال کرده اند برود، و گروهی از دانشمندان را که درمانی برای نجات دنیا از زامبی ها یافته اند را نجات دهید.

کلمات کلیدی: دانلود State of Decay, دانلود بازی State of Decay, دانلود بازی State of Decay با لینک مستقیم, دانلود با, Undead Labs full game collection, عدیثشی مشذس, عدیثشی مشذس, Download State of Decay Game, دانلود آخرین نسخه بازی State of Decay, دانلود جدیدترین نسخه بازی State of Decay, دانلود جدیدترین اپدیت بازی State of Decay, State of Decay for windows, State of Decay for PC, full DLC, New, State of Decay Last Version, State of Decay Full Licensed, Free License, State of Decay Cracked, Direct Download Link, DDL, State of Decay Crack, State of Decay Keygen, State of Decay Patch, State of Decay Serial, State of Decay Update, Online, Trial, Edition, State of Decay Retail, State of Decay RePack, خرید بازی State of Decay, سریال بازی State of Decay, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, سفشفث خب یثزشغ, سفشفث خب یثزشغ, آخرین نسخه بازی حالت تباهی, جدیدترین ورژن بازی حالت تباهی, نسخه نهایی بازی حالت تباهی, بازی جدید حالت تباهی, دانلود بازی حالت تباهی, بازی حالت تباهی برای ویندوز, بازی حالت تباهی برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب حالت تباهی, فول لایسنس, شماره سریال حالت تباهی, دانلود رایگان حالت تباهی, کرک بازی حالت تباهی, شماره سریال بازی حالت تباهی, کیجن حالت تباهی, خرید بازی حالت تباهی, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی حالت تباهی با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی حالت تباهی, اپدیت بازی حالت تباهی, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, phgj jfhid, phgj jfhid,action, adventure, Role playing, ماجرایی, نقش آفرینی, اکشن, Action, Adventure, Role Playing, اکشن, ماجرایی, نقش آفرینی, دانلود State of Decay - بازی حالت تباهی,
2023-01-12
19:04:40

دانلود State of Decay - بازی حالت تباهی

🕹️ نام بازیState of Decay
📁 دسته بندیاکشن
🏢 ناشرMicrosoft Studios
👦 رده بندی سنیM
💾 حجم فایل2280 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1393/3/23
📊 تعداد دانلود38,240
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها