دانلود Badminton England Technique Training - آموزش بدمینتون

دانلود آموزش بدمینتون

ریشه بازی بدمینتون (Badminton)‏ امروزی از کشور هندوستان آغاز شده‌است و امروزه در دنیا از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد. یادگیری بدمینتون آسان بوده و نیاز به امکانات خاصی ندارد. در واقع هر شخصی می‌تواند به کمک یک راکت سبک وزن بدمینتون و ضربه زدن به توپی از روی تور از این بازی لذت بخش استفاده کند. این بازی سریع‌ترین بازی انجام شده با راکت است. یک ضربه محکم به توپ باعث می‌شود که توپ با سرعت تقریبی ۳۰۰ کیلومتر در ساعت حرکت کند و در سطوح حرفه‌ای و بالای آن نیاز به سرعت، عکس العمل، استراتژی و قدرت زیاد بازیکن دارد. چرا که بازیکن برجسته این رقابت حتی تا ۲ کیلومتر را طی یک مسابقه در زمین می‌دود . بدمینتون از بعد روان شناسی به کاهش استرس بازیکنان در هنگام فعالیت در زمین و ضربه به توپ کمک می کند. این ورزش به عکس العمل بالا، وضعیت بدنی مناسب و تمرکز نیاز دارد که دستیابی به هریک از آن ها مهارت در تکنیک های خاصی را می طلبد.

فیلم های آموزشی Badminton England نحوه صحیح حرکت ها و نکات کلیدی در جهات صحیح حرکات دست و قرارگیری پا را با استفاده از صحنه های آهسته نشان می دهد و از سیستم آموزشی منحصر بفردی پیروی می کند که علاه بر بازیکنان، برای مربیان نیز کمک می کند تا نکات مهم را به بازیکنان خود بیاموزند تا علاوه بر بالا رفتن تکنیک، کارایی بیشتری در طول زمان مسابقه داشته باشند. رکسی مینکی (بازیکن بین المللی و قهرمان جهانی بدمینتون) مدل های مختلفی از ضربات را نشان می دهد و سعی می کند برخی از ضربات خاص را که موجب به خطا انداختن طرف مقابل می شود را یاد دهد تا بتوانید به راحتی در مقابل یک فرد حرفه ای امتیاز بگیرید.

کلمات کلیدی: آموزش تصویری بدمینتون‌, فیلم آموزشی بدمینتون‌, آموزش ویدیویی بدمینتون‌, آموزش تکنیک های بدمینتون, آموزش بدمینتون حرفه ای, , دانلود آموزش تصویری ورزش بدمینتون, دانلود فیلم های آموزشی BADMINTON England, دانلود بدمینتون اینگلند, , Download Badminton England Movie, Film, Serial, Carton, Animation, Last Episod, Last Season, Direct Download Link, DDL, Update, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n tdgl, ذشیپهدفخد ثدلمشدی, ذشیئهدفخد ثدلمشدی, دانلود Badminton England Technique Training آموزش بدمینتون, آخرین قسمت, نسخه جدید, دانلود فیلم آموزش بدمینتون, فیلم, مستند, مجموعه تلویزیونی, سریال, کارتون, انیمیشن, دانلود رایگان, خرید, پی سی دانلود, پی 30 دانلود, با لینک مستقیم, مووی, ترافیک نیم بها, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, hl,ca fnldkj,k, hl,ca fnldkj,k,Badminton, ورزشی, آموزشی, Documentary, Sport, دانلود Badminton England Technique Training - آموزش بدمینتون,
2015-01-20
13:41:32

دانلود Badminton England Technique Training - آموزش بدمینتون

📺 نامBadminton England
📁 دسته بندیورزشی
🌍 زبانEnglish
💾 حجم فایل325 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1392/9/19
📊 تعداد دانلود17,733
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها