دانلود کتاب شاهزاده و گدا

دانلود شاهزاده و گدا

شاهزاده و گدا نام اثر جاودانه مارک تواین نویسنده آمریکایی است. این کتاب بی نظیر در ایران نیز در چند نوبت به چاپ رسیده است.
داستان به اینگونه است که گدازاده ای با نام تام كانتی و شاهزاده ای به نام ادوارد در یك روز به دنیا می آیند؛ اما تام كودكی عادی نیست و شب و روز خواب پادشاهان را می بیند. روزی ادوارد، او را به قصر می برد و وقتی با هم آشنا می شوند لباسهایشان را عوض می كنند و از آنجا داستان شکل می گیرد.

کلمات کلیدی: شاهزاده و گدا, دانلود رمان شاهزاده و گدا, دانلود کتاب داستان شاهزاده, دانلود کتاب گدا, مایکل وست, دانلود کتاب شاهزاده و گدا با ترجمه ی رشید بهنام, مارک تواین, E-book, Ebook, PDF, Direct Download Link, DDL, Edition, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n ;jhf, دانلود کتاب شاهزاده و گدا, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود کتاب شاهزاده و گدا, کتاب, مجله, روزنامه, مقاله, تحقیق, جزوه, کتاب الکترونیک, ایبوک, پی دی اف, خرید, پی سی دانلود, پی 30 دانلود, با لینک مستقیم, اپدیت, ترافیک نیم بها, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, ahichni , "nh, ahichni , 'nh, دانلود کتاب بسیار زیبای شاهزاده و گدا, مترجم رشید بهنام, نویسنده مارک تواین, قصه, ادبیات, دانلود کتاب, داستان, رمان, Literary, Literary, دانلود کتاب شاهزاده و گدا,
2013-10-31
21:17:23

دانلود کتاب شاهزاده و گدا

📁 دسته بندیادبیات
💾 حجم فایل1.21 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1392/8/9
📊 تعداد دانلود27,171
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها