دانلود Dunstan Baby Language - آموزش برقرای ارتباط با نوزادان

دانلود آموزش برقرای ارتباط با نوزادان

بدون شک تمام مادران خواهان دانستن علت گریه نوزادان خود و برقراری ارتباط نزدیک تر با آن ها هستند. سال های زیادیست که محققان به دنبال کشف زبان نوزادن هستند تا در مراقبت از کودکان تازه متولد شده به والدین کمک نمایند. فیلم های Dunstan Baby Language گریه ها و سایر رفتار های نوزاد را بررسی نموده و به والدین یاد می دهند که چگونه خواسته ها و نیازهای نوزاد خود را درک نموده و مشکلاتش را برطرف کنند. اغلب نوزادان از 5 نوع گریه متفاوت برای ارتباط برقرار کردن با والدین و فهماندن نیازهایشان به بزرگسالان استفاده می کنند. در این فیلم ها شما با انواع نا آرامی ها و گریه های کودک آشنا شده تا زمان های خستگی، گرسنگی، نیاز به خواب، نیاز به آروغ زدن و ... را بهتر تشخیص داده و قادر باشید کودک خود را سریعتر آرام کنید.

مجموعه ی Dunstan Baby Language در حقیقت نتیجه تحقیقات خانم Dunstan بر روی هزاران کودک از ملیت های مختلف می باشد که نتیجه ی تحقیق، به صورت فیلمی بسیار با ارزش به بازار ارائه شده است. در این فیلم 5 صدا که کودکان به صورت گریه آن را وانمود می کنند، نشان داده شده است. به صورتی که همه ی این صداها در کودکان یکی بوده و ملیت و قوم خاصی از کودکان زبان خاص خود را ندارند. با این مجموعه شما می توانید با مشاهده ی نحوه گریه، حالت صورت و نوع صدای گریه خواسته کودک خود را بدانید و در جهت برآورده شدن آن عمل کنید، در حقیقت کودک شما بی دلیل گریه نمی کند.
زبان این مجموعه انگلیسی بوده ولی نیازی به دانستن زیان انگلیسی ندارید چرا که تمام صداها و حالات گریه به صورت تصویری به شما نشان داده می شوند که عبارتند از: Neh یعنی گرسنه ام، Owh یعنی خسته ام، Eh یعنی آروغ دارم، Eairh یعنی نفخ روده دارم و نهایتاً Heh یعنی من ناراحتم. همچنین خانم Dunstan روش های پاسخ دادن به نیازهای کودک را به صورت قدم به قدم به شما آموزش می دهد (مثلا خارج کردن گاز معده یا روده و ...) و در صورتی که تازه به جمع مادران پیوسته اید می توانید از راهنمایی های ایشان بهره ببرید.

کلمات کلیدی: آموزش زبان كودكان, دانلود فیلم آموزشی ارتباط برقرار کردن با نوزادان, دانلود فیلم Dunstan Baby Language, , فیلم دانستن زبان گریه نوزادان, , Dunstan Baby full movie collection, یعدسفشد ذشذغ, یعدسفشد ذشذغ, Download Dunstan Baby Language Movie, Film, Serial, Carton, Animation, Last Episod, Last Season, Direct Download Link, DDL, Update, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n tdgl, یعدسفشد ذشذغ مشدلعشلث , یعدسفشد ذشذغ مشدلعشلث , دانلود Dunstan Baby Language آموزش برقرای ارتباط با نوزادان, آخرین قسمت, نسخه جدید, دانلود فیلم آموزش برقرای ارتباط با نوزادان, فیلم, مستند, مجموعه تلویزیونی, سریال, کارتون, انیمیشن, دانلود رایگان, خرید, پی سی دانلود, پی 30 دانلود, با لینک مستقیم, مووی, ترافیک نیم بها, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, hl,ca fvrvhd hvjfhx fh k,chnhk, hl,ca fvrvhd hvjfhx fh k,chnhk,avi, dvdrip, Educational, آموزشی, Educational, Lifestyle, دانلود Dunstan Baby Language - آموزش برقرای ارتباط با نوزادان,
2015-01-20
14:42:39

دانلود Dunstan Baby Language - آموزش برقرای ارتباط با نوزادان

📺 نامDunstan Baby Language
📁 دسته بندیسبک زندگی
🌍 زبانEnglish
💾 حجم فایل551 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1392/9/10
📊 تعداد دانلود23,691
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها