دانلود Europa Universalis IV - بازی تاریخ جوامع اروپایی 4

تغییرات: لینک دانلود بنا به دستور دبيرخانه كارگروه تعيين مصاديق محتوای مجرمانه حذف شده است.

دانلود بازی تاریخ جوامع اروپایی 4 برای کامپیوتر

این بازی در ژانر استراتژی است که توسط شرکت Paradox ساخته شده است. در این بازی شما برای ساخت امپراطوری دعوت می شوید و با تمرکز بر اکتشاف جهان جدید و ملت بومی آمریکا اعزام می شوید. میران آزادی و گسترش در این بازی اجازه می دهد تا شما به ارسال کشتی های خود به غرب بپردازید و دنیای جدیدی را کشف کنید که این عمل برای اولین بار توسط شرکت سازنده Paradox صورت گرفته است که به شما گزینه ای برای کشف قاره آمریکا داده می شود! در واقع در این بازی شما قاره آمریکا را کشف میکنید امپراطوری خود را در آنجا بنا میکنید و با استفاده از مکانیزم های تجارت، دیپلماسی، جنگ و اکتشاف شروع به گسترش و قدرت بخشیدن به آمریکا میکنید.

لیست افزونه‌های قابل دانلود (DLC) بازی:

- افزونه Wealth of Nations: با اضافه شدن این بسته گسترشی به بازی شما می توانید جریان سرمایه های دنیا را به سمت خزانه خود هدایت کنید. یکی از روش های رسیدن به این هدف این است که در خفا، اختلاف هایی میان رقیبان خود به وجود آورید و سنت سیاست انگلیسی تفرقه انداز و حکومت کن را اجرا نمایید و از این تفرقه به وجود آمده به نفع خود استفاده کنید. حتی می توانید به دریاداران خود بسپارید که از کشتی شرکت های تجاری رقیب سرقت کنند و ...

- افزونه Res Publica: سومین بسته گسترشی این بازی تحسین شده است که ابزار های جدیدی را برای کنترل ملت و قانون گذاری در اختیار شما قرار می دهد. در این بسته نوع جدیدی از دولت قابل انتخاب است و جزئیات و عناصر جدیدی به نوع دولت های جمهوری و دیکتاتوری اضافه شده است. همچنین روش های جدیدی برای اکتشاف و بازرگانی به بازی اضافه شده است.
در بسته قرار داده شده علاوه بر نسخه اصلی بازی و افزونه گسترشی Res Publica، بیست و سه افزونه دیگر هم وجود دارند که در قسمت بالا از برخی از آن ها نام برده شده است.

- افزونه Art of War: با اضافه شدن محتوای این افزونه به بازی شما به زمانی سفر خواهید کرد که کلیسا مسئول ایجاد جنگ و آشوب به مدت سی سال شده بود. در این محتوای اضافه تمرکز سبک بازی کاملا بر روی جنگ قرار داده شده است و جنگ افزار ها را به مهمترین منابع شما مبدل می کند. سامانه بهینه شده کنترل سپاه و ناوگان دریایی هم یکی از بهبود هایی است که این افزونه با خود به همراه دارد.

- افزونه Common Sense: این افزونه پنجمین افزونه بزرگ منتشر شده برای این بازی است و  بر روی دیپلماسی و روش های برقراری و بهبود ارتباط با سایر جوامع تمرکز دارد. علاوه بر این به شما این امکان را می دهد که بتوانید با جزئیات بیشتری جامعه خود را حکمرانی کنید و بیشتر بر روی پیشرفت داخلی کشور خود تمرکز کنید. همچنین زین پس شما می توانید بدون جنگ و خونریزی یک تمدن را به سمت پیشرفت سوق دهید. در این راه می توانید به جای درگیری با ملت های همسایه، راه دوستی با آن ها را برگزینید و با برقراری روابط مستحکم و داد و ستد با آن ها، مسیر رشد را در پیش گیرید.

لیست سایر افزونه‌های قابل دانلود (DLC) بازی:

100 Years War Unit Pack -
Horsemen of the Crescent Unit Pack -
Winged Hussars Unit Pack -
Star and Crescent DLC -
American Dream DLC -
Purple Phoenix -
National Monuments -
Conquest of Constantinople Music Pack -
National Monuments II -
Conquest of Paradise -
Conquistadors Unit pack -
Native Americans Unit Pack -
Songs of the New World -
Songs of Yuletide -
Native Americans II Unit Pack -
Colonial British and French Unit Pack -
Muslim Advisor Portraits -
Wealth of Nations -
Muslim Ships Unit Pack -
Trade Nations Unit Pack -
Res Publica -
Anthology of Alternate History -
Indian Subcontinent Unit Pack -
Indian Ships Unit Pack -
Wealth of Nations E-book -
Republican Music Pack (Skopje Sessions) -
Art of War -
Evangelical Union Unit Pack -
Catholic League Unit Pack -
Songs of War Music Pack -
Guns, Drums and Steel Music Pack -
Art of War Ebook -
El Dorado -
El Dorado Content Pack -
Guns, Drums and Steel Volume 2 -
Common Sense E-Book -
Common Sense Content Pack -
Sounds from the community - Kairis Soundtrack -
Common Sense -

کلمات کلیدی: دانلود Europa Universalis IV, دانلود بازی Europa Universalis IV, دانلود بازی Europa Universalis IV با , Paradox Development Studio full game collection, حشقشیخط یثرثمخحپثدف سفعیهخ , حشقشیخط یثرثمخحئثدف سفعیهخ , Download Europa Universalis IV Game, دانلود آخرین نسخه بازی Europa Universalis IV, دانلود جدیدترین نسخه بازی Europa Universalis IV, دانلود جدیدترین اپدیت بازی Europa Universalis IV, Europa Universalis IV for windows, Europa Universalis IV for PC, full DLC, New, Europa Universalis IV Last Version, Europa Universalis IV Full Licensed, Free License, Europa Universalis IV Cracked, Direct Download Link, DDL, Europa Universalis IV Crack, Europa Universalis IV Keygen, Europa Universalis IV Patch, Europa Universalis IV Serial, Europa Universalis IV Update, Online, Trial, Edition, Europa Universalis IV Retail, Europa Universalis IV RePack, خرید بازی Europa Universalis IV, سریال بازی Europa Universalis IV, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, ثعقخحش عدهرثقسشمهس هر, ثعقخحش عدهرثقسشمهس هر, آخرین نسخه بازی تاریخ جوامع اروپایی 4 , جدیدترین ورژن بازی تاریخ جوامع اروپایی 4 , نسخه نهایی بازی تاریخ جوامع اروپایی 4 , بازی جدید تاریخ جوامع اروپایی 4 , دانلود بازی تاریخ جوامع اروپایی 4 , بازی تاریخ جوامع اروپایی 4 برای ویندوز, بازی تاریخ جوامع اروپایی 4 برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب تاریخ جوامع اروپایی 4 , فول لایسنس, شماره سریال تاریخ جوامع اروپایی 4 , دانلود رایگان تاریخ جوامع اروپایی 4 , کرک بازی تاریخ جوامع اروپایی 4 , شماره سریال بازی تاریخ جوامع اروپایی 4 , کیجن تاریخ جوامع اروپایی 4 , خرید بازی تاریخ جوامع اروپایی 4 , لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی تاریخ جوامع اروپایی 4 با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی تاریخ جوامع اروپایی 4 , اپدیت بازی تاریخ جوامع اروپایی 4 , آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, jhvdo [,hlu hv,\hdd 4 , jhvdo [,hlu hv,mhdd 4 ,Strategy, استراتژی, Strategy, استراتژی, دانلود Europa Universalis IV - بازی تاریخ جوامع اروپایی 4,
2023-01-12
18:10:30

دانلود Europa Universalis IV - بازی تاریخ جوامع اروپایی 4

🕹️ نام بازیEuropa Universalis IV
📁 دسته بندیاستراتژی
🏢 ناشرParadox Interactive
👦 رده بندی سنیE10+
💾 حجم فایل1410 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1394/4/16
📊 تعداد دانلود75,162
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها