دانلود Jordan Belfort - The Straight Line Persuasion System - آموزش بازاریابی توسط جردن بلفرد

دانلود آموزش بازاریابی توسط جردن بلفرد

The Straight Line آموزش مجموعه ای از تکنیک های بازاریابی و فروش را که جردن بلفرد (Jordan Belfort یکی از متبحرترین بازاریابان قرن اخیر) برای موفقیت در تجارت خود استفاده می کرده است را شامل می شود. جردن بلفرد در این آموزش ها رمزهای موفقیت خود را آموزش می دهد. در اصل Straight Line یک مجموعه نظامند و ساخت یافته از راهنمایی ها و دستورالعمل هایی است که در امر فروش کاربرد بسیاری خواهند داشت و به شما در سه حیطه محصول، فروشنده و شرکت این اطمینان خاطر می دهد که با استفاده از راهکارهای آموزش داده شده قادر به شناخت وضعیت موجود، تجزیه و تحلیل شرایط، ارزیابی میزان پیشرفت، اجرای طیف وسیعی از تاکتیک های از پیش آماده شده و مواردی از این قبیل باشید.

تکنیک های آموزش داده شده در The Straight Line Persuasion می تواند برای سیاست های متفاوتی که هر شرکت در ارائه خدمات و یا فروش محصول دنبال می کند (مانند اهداف مشاوره و خدمات فروش، پیروی از چرخه فروش کوتاه مدت و یا بلند مت و ...) کاربرد داشته باشد.
به طور کلی بازاریابی به تلاش برای ارتباط بین ارزش محصول (کالاها یا خدمات) و مشتری گفته می‌شود و در معنی لغوی عبارت است از«فراهم کردن کالاها یا خدمات برای برآورده ساختن نیازهای مصرف کنندگان.»به بیان دیگر، بازاریابی شامل درک خواسته‌های مشتری و تطابق محصولات شرکت، برای برآورده ساختن آن نیازها و در برگیرنده فرایند سودآوری برای شرکت است. بازاریابی موفق مستلزم برخورداری از محصول مناسب در زمان مناسب و مکان مناسب است و اطمینان از اینکه مشتری از وجود محصول مطلع است، از این رو موجب سفارش‌های آینده می‌شود. در واقع بازاریابی، فرایندی است که بین توانایی های شرکت و نیازهای مشتریان تعادل ایجاد می‌کند. بنابراین برای فعالیت در این زمینه آگاهی داشتن درباره تکنیک های مهم و کاربردی می تواند به عنوان یک نقطه مثبت تلقی شود.

کلمات کلیدی: اموزش بازاریابی, آموزش تکنیک های جردن بلفرد, آموزش تصویری بازاریابی امریکایی, آموزش راهکارهای بازاریابی, آموزش تصویری بازاریابی حرفه ای, آموزش تصویری شگردهای بازاریابی, دانلود فیلم های Straight Line Persuasion System, , Download Jordan Belfort - The Straight Line Persuasion System Movie, Film, Serial, Carton, Animation, Last Episod, Last Season, Direct Download Link, DDL, Update, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n tdgl, تخقیشد ذثمبخقف - فاث سفقشهلاف مهدث حثقسعشسهخد سغسفثپ, تخقیشد ذثمبخقف - فاث سفقشهلاف مهدث حثقسعشسهخد سغسفثئ, دانلود Jordan Belfort The Straight Line Persuasion System آموزش بازاریابی توسط جردن بلفرد, آخرین قسمت, نسخه جدید, دانلود فیلم آموزش بازاریابی توسط جردن بلفرد, فیلم, مستند, مجموعه تلویزیونی, سریال, کارتون, انیمیشن, دانلود رایگان, خرید, پی سی دانلود, پی 30 دانلود, با لینک مستقیم, مووی, ترافیک نیم بها, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, hl,ca fhchvdhfd j,sx [vnk fgtvn, hl,ca fhchvdhfd j,sx [vnk fgtvn,business, Educational, آموزش بازاریابی, آموزشی, بازاریابی, Educational, Business & Marketing, دانلود Jordan Belfort - The Straight Line Persuasion System - آموزش بازاریابی توسط جردن بلفرد,
2018-10-27
11:52:10

دانلود Jordan Belfort - The Straight Line Persuasion System - آموزش بازاریابی توسط جردن بلفرد

📺 نامJordan Belfort - The Straight Line Persuasion System
📁 دسته بندیکسب و کار و بازاریابی
🌍 زبانEnglish
💾 حجم فایل5892 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1392/12/5
📊 تعداد دانلود73,006
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها