دانلود Devil May Cry Complete Edition - بازی اهریمن هم ممکن است بگرید نسخه کامل

تغییرات: لینک دانلود بنا به دستور دبيرخانه كارگروه تعيين مصاديق محتوای مجرمانه حذف شده است.

دانلود بازی اهریمن ممکن است بگرید برای کامپیوتر

بازی Devil May Cry یک اکشن تمام عیار و پر تحرک به سبک ژاپنی است. این بازی در تمامی سایت های منتقد بازی های کامپیوتری نمرات بالایی کسب کرده است. مطمئنا بیشتر بازی خورها با این سری از بازی ها آشنا هستند و حتی انیمیشن های ساخته شده بر پایه داستان آن را هم دنبال می کنند و با شخصیت اصلی بازی یعنی دانته آشنا هستند. در این نسخه منشا تولد دانته روایت می شود و در مراحل مختلف بازی شاهد اتفاقاتی خواهیم بود که قبلا برای او و خانواده اش افتاده است. در این نسخه بازی به سبک اکشن خاص،روان و پرتحرک خود وفادار مانده است و طرفدارانی را که با ارائه این سبک به خود اختصاص داده است را با این نسخه بیش از پیش راضی می کند. در این نسخه با دانته جوان آشنا می شویم که نه برای دولت و نه حتی برای مردم، احترام خاصی قائل نیست. او دیگر دریافته است که انسان نیست و این را هم می داند که مانند ارواح خبیثی نیست که در طول زندگی همیشه او را مورد آزار و اذیت قرار می داده اند. در این وضعیت که بین دنیاها سرگردان است، خود را منزوی حس می کند. به کمک برادرش که رهبر گروهی به نام نظم است، در می یابد که فرزند فرشته و اهریمن بودن چه معنایی دارد. این دوگانگی در شخصیت دانته تاثیر مستقیمی بر روی گیم پلی دارد، به طوری که دانته می تواند از نیروهای خیر و شر برای از بین بردن دشمنان توسط شمشیر جادویی اش استفاده کند. این نیرو ها بر روی چگونگی حرکت و مبارزه تاثیر می گذارند و به صورت بسیار زیبایی طراحی شده اند.
برزخ: جایی است که تمامی موجودات آن اعم از اهریمن و فرشته، برای یک هدف واحد زندگی می کنند و آن هدف چیزی نیست جز از بین بردن قهرمان داستان یعنی دانته. آن ها در طول بازی بارها سد راه دانته می شوند و حتی به قصد کشتن او وارد مبارزه می شوند. دانته باید هم بر قدرت های شیطانی اش و هم بر قدرت های آسمانی اش تسلط کامل پیدا کند تا بتواند این دنیای دوگانه را به کنترل خویش در آورد.
شمشیر عصیانگر: این شمشیر جادویی که از اسپاردا، پدر دانته به وی ارث رسیده است، قابلیت های خیره کننده ای دارد و برای از بین بردن دشمنان بسیار مناسب است.
آبنوس و عاج: آبنوس سیاه و عاج سفید است و این نشان دهنده تضاد بین خوبی و بدی است که دانته همواره با آن رو به روست. این دو کلمه نام سلاح های قدرتمند دانته می باشند که در نبرد ها به کمک او می آیند تا دشمنان را دور نگاه دارند.
تبر شیطانی داوری و داس خدای ازیریس از جمله سلاح های دیگر دانته هستند.

کلمات کلیدی: دانلود Devil May Cry Complete Edition, دانلود بازی Devil May Cry Complete Edition, دانلود بازی Devil M, Ninja Theory full game collection, دهدتش فاثخقغ, دهدتش فاثخقغ, Download Devil May Cry Game, دانلود آخرین نسخه بازی Devil May Cry, دانلود جدیدترین نسخه بازی Devil May Cry, دانلود جدیدترین اپدیت بازی Devil May Cry, Devil May Cry for windows, Devil May Cry for PC, full DLC, New, Devil May Cry Last Version, Devil May Cry Full Licensed, Free License, Devil May Cry Cracked, Direct Download Link, DDL, Devil May Cry Crack, Devil May Cry Keygen, Devil May Cry Patch, Devil May Cry Serial, Devil May Cry Update, Online, Trial, Edition, Devil May Cry Retail, Devil May Cry RePack, خرید بازی Devil May Cry, سریال بازی Devil May Cry, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, یثرهم پشغ زقغ, یثرهم ئشغ زقغ, آخرین نسخه بازی اهریمن ممکن است بگرید, جدیدترین ورژن بازی اهریمن ممکن است بگرید, نسخه نهایی بازی اهریمن ممکن است بگرید, بازی جدید اهریمن ممکن است بگرید, دانلود بازی اهریمن ممکن است بگرید, بازی اهریمن ممکن است بگرید برای ویندوز, بازی اهریمن ممکن است بگرید برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب اهریمن ممکن است بگرید, فول لایسنس, شماره سریال اهریمن ممکن است بگرید, دانلود رایگان اهریمن ممکن است بگرید, کرک بازی اهریمن ممکن است بگرید, شماره سریال بازی اهریمن ممکن است بگرید, کیجن اهریمن ممکن است بگرید, خرید بازی اهریمن ممکن است بگرید, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی اهریمن ممکن است بگرید با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی اهریمن ممکن است بگرید, اپدیت بازی اهریمن ممکن است بگرید, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, hivdlk ll:k hsj f"vdn, hivdlk ll:k hsj f'vdn,action, adventure, ماجرایی, اکشن, Action, Adventure, اکشن, ماجرایی, دانلود Devil May Cry Complete Edition - بازی اهریمن هم ممکن است بگرید نسخه کامل,
2023-01-12
19:46:43

دانلود Devil May Cry Complete Edition - بازی اهریمن هم ممکن است بگرید نسخه کامل

🕹️ نام بازیDevil May Cry
📁 دسته بندیاکشن
🏢 ناشرCapcom
👦 رده بندی سنیM
💾 حجم فایل9440 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1392/12/22
📊 تعداد دانلود27,796
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها