دانلود Lichdom: Battlemage - بازی اسکلت های زنده : جادوگر میدان جنگ

تغییرات: لینک دانلود بنا به دستور دبيرخانه كارگروه تعيين مصاديق محتوای مجرمانه حذف شده است.

دانلود بازی اسکلت های زنده : جادوگر میدان جنگ برای کامپیوتر

این بازی یک اکشن اول شخص می باشد که در آن به جای شلیک و تیر اندازی باید سحر بخوانید و از دست هایتان به عنوان سلاح استفاده کنید! در بسیاری از بازی ها، مخصوصا بازی های نقش آفرینی و استراتژی جادوگران بسیار و متفاوتی دیده ایم، اما بازی ای که فقط حول محور جادو و جادوگری باشد کمتر به چشم دیده ایم، آن هم جادوهایی که برای زجر دادن و از بین بردن دشمنان باشد مثل خارج کردن آتش از دستان و پرتاب گلوله های آتشین. این بازی آن چنان به این موضوع اهمیت داده است که نظیر آن را قبلا ندیده اید. قدرت جادوی شما بی پایان و نامحدود است اما دشمنان هم بسیار بی رحم و وحشی هستند و تنها راه پیروزی برای شما، پیوند دادن مهارت و استراتژی است. شما باید با دقت سحر های فراوانی را ابداع کنید و سپس در میان کارزار میدان جنگ از آن ها به خوبی بهره گیرید. تفاوت شما نسبت به سایرین با سحر هایتان مشخص می شود. سامانه تولید سحر ها به شما این امکان را می دهد که گستره عظیمی از سحرها را خود بسازید. می توانید سحرهایی بخوانید که دشمنان را از فاصله مطمئنی از پای در آورید یا این که به اندازه کافی به آن ها نزدیک شده و رو در رو با آن ها مقابله کنید و یا این که گروهی از دشمنان را یکجا و با هم نابود کنید. گستره سحرهای فراوان به شما امکان را می دهد که سحرهای مورد نیاز خود را بسازید و بتوانید همان جادوگری بشوید که می خواهید.
برای ایجاد سحر ها باید پس از، از بین بردن دشمنان جوهره وجود آن ها را بردارید و مواد لازم برای تولید سحر ها را از آن ها گرد آورید. مواد گرد آوری شده را یکدست ترکیب کنید تا به مواد ناب تری دستیابی پیدا کنید. سحر ها را باید از میان هشت دسته از سحرها مثل آتش و یخ انتخاب کنید. هر یک کارایی متفاوتی دارند و بر روی دشمنان خاصی تاثیر بیشتری دارند. سحر ها را از روی طبعشان برگزینید. گروهی از سحرها از دور دست کاربرد دارند، گروهی بر روی یک منطقه بزرگ، گروهی دیگر برای جنگ مستقیم و یا گروهی برای دفاع کردن هستند. از جوایز و تشویقی های بازی برای کارهای استراتژیک خود بهره بگیرید. در نهایت همه سحرها را به زرادخانه قدرتمند خود اضافه کنید تا بهترین جادوگر جنگی باشید.

کلمات کلیدی: دانلود Lichdom Battlemage, دانلود بازی Lichdom Battlemage, دانلود بازی Lichdom Battlemage با لینک مستق, Xaviant full game collection, طشرهشدف, طشرهشدف, Download Lichdom Game, دانلود آخرین نسخه بازی Lichdom, دانلود جدیدترین نسخه بازی Lichdom, دانلود جدیدترین اپدیت بازی Lichdom, Lichdom for windows, Lichdom for PC, full DLC, New, Lichdom Last Version, Lichdom Full Licensed, Free License, Lichdom Cracked, Direct Download Link, DDL, Lichdom Crack, Lichdom Keygen, Lichdom Patch, Lichdom Serial, Lichdom Update, Online, Trial, Edition, Lichdom Retail, Lichdom RePack, خرید بازی Lichdom, سریال بازی Lichdom, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, مهزایخپ, مهزایخئ, آخرین نسخه بازی اسکلت های زنده : جادوگر میدان جنگ, جدیدترین ورژن بازی اسکلت های زنده : جادوگر میدان جنگ, نسخه نهایی بازی اسکلت های زنده : جادوگر میدان جنگ, بازی جدید اسکلت های زنده : جادوگر میدان جنگ, دانلود بازی اسکلت های زنده : جادوگر میدان جنگ, بازی اسکلت های زنده : جادوگر میدان جنگ برای ویندوز, بازی اسکلت های زنده : جادوگر میدان جنگ برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب اسکلت های زنده : جادوگر میدان جنگ, فول لایسنس, شماره سریال اسکلت های زنده : جادوگر میدان جنگ, دانلود رایگان اسکلت های زنده : جادوگر میدان جنگ, کرک بازی اسکلت های زنده : جادوگر میدان جنگ, شماره سریال بازی اسکلت های زنده : جادوگر میدان جنگ, کیجن اسکلت های زنده : جادوگر میدان جنگ, خرید بازی اسکلت های زنده : جادوگر میدان جنگ, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی اسکلت های زنده : جادوگر میدان جنگ با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی اسکلت های زنده : جادوگر میدان جنگ, اپدیت بازی اسکلت های زنده : جادوگر میدان جنگ, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, hs:gj ihd ckni : [hn,"v ldnhk [k", hs:gj ihd ckni : [hn,'v ldnhk [k',action, role Playing, نقش آفرینی, اکشن, Action, Role Playing, اکشن, نقش آفرینی, دانلود Lichdom: Battlemage - بازی اسکلت های زنده : جادوگر میدان جنگ,
2023-01-12
20:39:48

دانلود Lichdom: Battlemage - بازی اسکلت های زنده : جادوگر میدان جنگ

🕹️ نام بازیLichdom
📁 دسته بندیاکشن
🏢 ناشرXaviant Games
💾 حجم فایل12100 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1393/6/7
📊 تعداد دانلود27,088
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها