دانلود Yaiba Ninja Gaiden Z - بازی افسانه شمشیر نینجا نسخه پایانی

تغییرات: لینک دانلود بنا به دستور دبيرخانه كارگروه تعيين مصاديق محتوای مجرمانه حذف شده است.

دانلود بازی افسانه شمشیر نینجا نسخه پایانی برای کامپیوتر

وارد یک کتاب کمیک زنده شوید و افسانه شمشیر نینجا را ملاقات کنید. او با یک دست شمشیر افسانه ای خود را می چرخاند و با دست مکانیکی اش از سلاح های کشنده دیگر استفاده می کند. با شمشیر برنده اش زامبی ها را با خشونت از بین می برد و آن ها را بدون سر رها می کند! آیا شما دشمنان را قطعه قطعه می کنید یا این که با دست ماشینی آن ها را می کشید و یا این که دست های یک زامبی را می برید و از آن ها به عنوان نانچیکو استفاده می کنید!؟ این بازی یک اکشن سوم شخص از سری بازی های مشهور Ninja Gaiden می باشد. این بازی ماجرای نینجای قدرتمند شمشیر کامیکازی را بیان می کند. شخصیت اصلی به نام یایبا یا شمشیر، روزی عضو قبیله ای بود که توانایی نینجاهایش را با قرار دادن آن ها در مقابل یک عضو قدرتمند و با مهارت بالا، آزمایش می کرد. روزی وقت آن فرا رسید که نینجاهای آموزش دیده مهارت خود را در مقابل یایبا آزمایش کنند.
پس از این که یایبا مشاهده کرد که دیگر توانایی تحمل ضعف بدنی و روحی حاصل از این کار را ندارد، ناگهان تصمیم گرفت که کل قبیله خود را بکشد و بازماندگان را به حال خویش رها کند تا مرگ به سراغ آن ها بیاید. پس از این واقعه در یکی از روزها او با شخصی ملاقات می کند که ریو هایابوسا نام دارد. ریو در نسخه های قبلی بازی هم حضور داشت و از شخصیت های اصلی و تاثیر گذار بازی به حساب می آمد. یایبا تصمیم می گیرد با ریو مبارزه کند و ادعا می کند که ریو ضعیف ترین دشمنی است که او تا به حال دیده است. اما در هنگام نبرد او می فهمد که کاملا در اشتباه بوده است، ولی دیگر دیر شده است زیرا ریو دست چپ او را می برد و چشم چپش را کور می کند و تقریبا او را می کشد.

کلمات کلیدی: دانلود Yaiba Ninja Gaiden Z, دانلود بازی Yaiba Ninja Gaiden Z, دانلود بازی Yaiba Ninja Gaiden Z با لین, Spark Unlimited, comcept Inc, Team NINJA full game collection, سحشقن عدمهپهفثی, زخپزثحف هدز, فثشپ دهدتش , سحشقن عدمهئهفثی, زخئزثحف هدز, فثشئ دهدتش , Download Yaiba Ninja Gaiden Game, دانلود آخرین نسخه بازی Yaiba Ninja Gaiden, دانلود جدیدترین نسخه بازی Yaiba Ninja Gaiden, دانلود جدیدترین اپدیت بازی Yaiba Ninja Gaiden, Yaiba Ninja Gaiden for windows, Yaiba Ninja Gaiden for PC, full DLC, New, Yaiba Ninja Gaiden Last Version, Yaiba Ninja Gaiden Full Licensed, Free License, Yaiba Ninja Gaiden Cracked, Direct Download Link, DDL, Yaiba Ninja Gaiden Crack, Yaiba Ninja Gaiden Keygen, Yaiba Ninja Gaiden Patch, Yaiba Ninja Gaiden Serial, Yaiba Ninja Gaiden Update, Online, Trial, Edition, Yaiba Ninja Gaiden Retail, Yaiba Ninja Gaiden RePack, خرید بازی Yaiba Ninja Gaiden, سریال بازی Yaiba Ninja Gaiden, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, غشهذش دهدتش لشهیثد, غشهذش دهدتش لشهیثد, آخرین نسخه بازی افسانه شمشیر نینجا نسخه پایانی, جدیدترین ورژن بازی افسانه شمشیر نینجا نسخه پایانی, نسخه نهایی بازی افسانه شمشیر نینجا نسخه پایانی, بازی جدید افسانه شمشیر نینجا نسخه پایانی, دانلود بازی افسانه شمشیر نینجا نسخه پایانی, بازی افسانه شمشیر نینجا نسخه پایانی برای ویندوز, بازی افسانه شمشیر نینجا نسخه پایانی برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب افسانه شمشیر نینجا نسخه پایانی, فول لایسنس, شماره سریال افسانه شمشیر نینجا نسخه پایانی, دانلود رایگان افسانه شمشیر نینجا نسخه پایانی, کرک بازی افسانه شمشیر نینجا نسخه پایانی, شماره سریال بازی افسانه شمشیر نینجا نسخه پایانی, کیجن افسانه شمشیر نینجا نسخه پایانی, خرید بازی افسانه شمشیر نینجا نسخه پایانی, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی افسانه شمشیر نینجا نسخه پایانی با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی افسانه شمشیر نینجا نسخه پایانی, اپدیت بازی افسانه شمشیر نینجا نسخه پایانی, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, htshki aladv kdk[h ksoi \hdhkd, htshki aladv kdk[h ksoi mhdhkd,action, اکشن, Action, اکشن, دانلود Yaiba Ninja Gaiden Z - بازی افسانه شمشیر نینجا نسخه پایانی,
2023-01-12
19:44:32

دانلود Yaiba Ninja Gaiden Z - بازی افسانه شمشیر نینجا نسخه پایانی

🕹️ نام بازیYaiba Ninja Gaiden
📁 دسته بندیاکشن
🏢 ناشرTECMO KOEI GAMES CO
💾 حجم فایل5640 - 5750 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1393/1/7
📊 تعداد دانلود19,023
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها