دانلود Silent Hill Complete Collection - مجموعه کامل بازی تپه خاموش

تغییرات: لینک دانلود بنا به دستور دبيرخانه كارگروه تعيين مصاديق محتوای مجرمانه حذف شده است.

دانلود بازی مجموعه کامل بازی تپه خاموش برای کامپیوتر

تپه خموش یک سری بازی رایانه‌ای در ژانر ترس و بقا است که توسط کیچیرو تویاما خلق و توسط شرکت کونامی منتشر شده است. نخستین بازی از این مجموعه در سال ۱۹۹۹ منتشر شده‌است. طراحی و ساخت این بازی را گروهی با نام تیم Silent (ساکت) که در داخل شرکت کونامی ایجاد شده ‌بود برعهده گرفت و چهار بازی اول این سری را تولید کرد. تپه خاموش ۲ در سال ۲۰۰۱، تپه خاموش ۳ در سال ۲۰۰۳، و تپه خاموش ۴: اتاق، در سال ۲۰۰۴ منتشر شد. از ویژگی‌های بارز این مجموعه، سناریوی منسجم، داستانی مبتنی بر نشانه‌های روانشناختی، و وحشت‌آفرینی عمیق است. شهر تپه خاموش نام شهری است متروک که تاریخچه آن ‌را می‌توان در لابه‌لای کتاب‌ها و خاطراتی که در نقطه‌های خاصی از این شهر پراکنده هستند مطالعه کرد. اکیدا توصیه می شود که افراد زیر 18 سال از انجام این بازی پرهیز کنند.
داستان های روانشناختی و احساسی بازی معمولا حول محور شخصیت اصلی بازی است و معمولا در میان مبارزه با هیولاهای متفاوت و خاص این مجموعه بازی، مطلع می شویم که وی درگیری احساسی خاصی در ذهن خود دارد و دائما تصاویری از گذشته و خاطرات او را می بینیم که نشان می دهد شخصیت اصلی گذشته خود را به یاد می آورد و عمدتا این درگیری های احساسی به خاطر احساس گناهی است که او از کار خطایی در گذشته گرفتار آن شده است. حال این احساسات به زیبایی در بازی نمایان می شود. مثلا افراد بیگناهی که مورد ظلم شخصیت اصلی بوده اند در بازی به شخصیت پشت پرده همه خرابی ها تبدیل می شوند، یا خاطرات با اسباب بازی های خونی و نوشته هایی روی دیوار ها پدیدار می شوند و در بعضی از صحنه ها با شکنجه افرادی از تپه خاموش رو به رو می شویم که دستی در ایجاد این آشوب ها دارند ولی در میان راه از عمل خود پشیمان شده اند. این سری از بازی ها شدیدا بر پایه داستان بازی بنا شده اند و داستان بازی را میتوان مهم ترین عنصر زیبایی بازی دانست و یک عامل برای اثبات این ادعا این است که در هر قسمت از این بازی که بعد از قسمت قبلی خود منتشر می شد، غنی تر کردن داستان بازی بیشتر از ارتقای فنی، سبک بازی و گرافیک آن مورد نظر بوده است. این مجموعه شامل نسخه های یک تا چهار به علاوه نسخه بازگشت به خانه می باشد.

کلمات کلیدی: دانلود Silent Hill Complete Collection, دانلود بازی Silent Hill Complete Collection, دانلود بازی Silen, Konami full game collection, نخدشپه, نخدشئه, Download Silent Hill Game, دانلود آخرین نسخه بازی Silent Hill, دانلود جدیدترین نسخه بازی Silent Hill, دانلود جدیدترین اپدیت بازی Silent Hill, Silent Hill for windows, Silent Hill for PC, full DLC, New, Silent Hill Last Version, Silent Hill Full Licensed, Free License, Silent Hill Cracked, Direct Download Link, DDL, Silent Hill Crack, Silent Hill Keygen, Silent Hill Patch, Silent Hill Serial, Silent Hill Update, Online, Trial, Edition, Silent Hill Retail, Silent Hill RePack, خرید بازی Silent Hill, سریال بازی Silent Hill, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, سهمثدف اهمم, سهمثدف اهمم, شرکت کونامی, :,khld, :,khld, آخرین نسخه بازی مجموعه کامل بازی تپه خاموش, جدیدترین ورژن بازی مجموعه کامل بازی تپه خاموش, نسخه نهایی بازی مجموعه کامل بازی تپه خاموش, بازی جدید مجموعه کامل بازی تپه خاموش, دانلود بازی مجموعه کامل بازی تپه خاموش, بازی مجموعه کامل بازی تپه خاموش برای ویندوز, بازی مجموعه کامل بازی تپه خاموش برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب مجموعه کامل بازی تپه خاموش, فول لایسنس, شماره سریال مجموعه کامل بازی تپه خاموش, دانلود رایگان مجموعه کامل بازی تپه خاموش, کرک بازی مجموعه کامل بازی تپه خاموش, شماره سریال بازی مجموعه کامل بازی تپه خاموش, کیجن مجموعه کامل بازی تپه خاموش, خرید بازی مجموعه کامل بازی تپه خاموش, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی مجموعه کامل بازی تپه خاموش با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی مجموعه کامل بازی تپه خاموش, اپدیت بازی مجموعه کامل بازی تپه خاموش, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, l[l,ui :hlg fhcd j\i ohl,a, l[l,ui :hlg fhcd jmi ohl,a,action, اکشن, Action, اکشن, دانلود Silent Hill Complete Collection - مجموعه کامل بازی تپه خاموش,
2023-01-12
20:11:33

دانلود Silent Hill Complete Collection - مجموعه کامل بازی تپه خاموش

🕹️ نام بازیSilent Hill
📁 دسته بندیاکشن
🏢 ناشرKonami
👦 رده بندی سنیM
💾 حجم فایل13300 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1393/1/8
📊 تعداد دانلود22,139
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها