دانلود Scourge Outbreak - بازی تازیانه: آغاز فاجعه

تغییرات: لینک دانلود بنا به دستور دبيرخانه كارگروه تعيين مصاديق محتوای مجرمانه حذف شده است.

دانلود بازی تازیانه: آغاز فاجعه برای کامپیوتر

بازی در سال 2026 آغاز می شود. در این سال دنیا تحت سلطه شرکت نوگاری کنترل می شود. این شرکت که تشنه قدرت است، یک منبع جدید و قدرتمند انرژی ساخته است که نام زندگی جاودان را برای آن برگزیده است و مردم از وجود این منبع انرژی جدید آگاه نیستند. زندگی جاودان حاصل تحقیقاتی است که بر روی تکه ای از یک سنگ آسمانی انجام شده است و این سنگ تحت مالکیت شرکت نوگاری می باشد. آن ها به هر قیمتی از این سنگ مراقبت و دفاع می کنند. در کل دنیا تنها یک سازمان به نام پیشتازان دریاچه کوهستانی، جرات مبارزه و ایستادگی در برابر نوگاری را داراست. این گروه از افراد ناشناسی تشکیل شده است که عملیات خرابکاری را بر عهده دارند و در پی موشکافی و کشف حقیقت پشت پرده زندگی جاودان هستند. آن ها می خواهند زنجیر آهنی ای که نوگاری دنیا را با آن به بردگی می کشد را در هم شکنند.
در این بازی شما در نقش گروه پژواک بازی می کنید. گروهی از اجیر شدگان که به استخدام پیشتازان دریاچه کوهستانی در آمده اند و هدف آن ها این است که صدمه بسیاری به شرکت نوگاری برسانند. گروه های دیگری هم در استخدام پیشتازان دریاچه کوهستانی هستند، آن ها از قبل ماموریت داشته اند که توجه دشمنان را به خود معطوف کنند و با این کار توجه دشمنان را نسبت به شما منحرف کنند. وظیفه گروه پژواک از همه گروه ها مهم تر است زیرا دو ماموریت مهم بر عهده آن هاست. آن ها ابتدا باید دکتر ریزبک را بیابند و سپس او را نجات دهند. دکتر ریزبک جاسوس دوجانبه پیشتازان است که در شرکت نوگاری کار می کند. وظیفه دوم گروه پژواک این است که قطعه ای از شهاب سنگ را که تحت نظارت شدید نیروهای امنیتی در آزمایشگاه های شرکت نوگاری وجود دارد را بربایند. در این راه چندین توانایی و سلاح ویرانگر در اختیار شماست تا سد های پیش روی خود را از سر راه بردارید و از راز شیطانی فناوری سوخت زندگی جاودان نوگاری، پرده بردارید.

کلمات کلیدی: دانلود Scourge Outbreak, دانلود بازی Scourge Outbreak, دانلود بازی Scourge Outbreak با لینک مستقیم , دا, Tragnarion Studios full game collection, فقشلدشقهخد سفعیهخس, فقشلدشقهخد سفعیهخس, Download Scourge Game, دانلود آخرین نسخه بازی Scourge, دانلود جدیدترین نسخه بازی Scourge, دانلود جدیدترین اپدیت بازی Scourge, Scourge for windows, Scourge for PC, full DLC, New, Scourge Last Version, Scourge Full Licensed, Free License, Scourge Cracked, Direct Download Link, DDL, Scourge Crack, Scourge Keygen, Scourge Patch, Scourge Serial, Scourge Update, Online, Trial, Edition, Scourge Retail, Scourge RePack, خرید بازی Scourge, سریال بازی Scourge, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, سزخعقلث, سزخعقلث, آخرین نسخه بازی تازیانه: آغاز فاجعه, جدیدترین ورژن بازی تازیانه: آغاز فاجعه, نسخه نهایی بازی تازیانه: آغاز فاجعه, بازی جدید تازیانه: آغاز فاجعه, دانلود بازی تازیانه: آغاز فاجعه, بازی تازیانه: آغاز فاجعه برای ویندوز, بازی تازیانه: آغاز فاجعه برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب تازیانه: آغاز فاجعه, فول لایسنس, شماره سریال تازیانه: آغاز فاجعه, دانلود رایگان تازیانه: آغاز فاجعه, کرک بازی تازیانه: آغاز فاجعه, شماره سریال بازی تازیانه: آغاز فاجعه, کیجن تازیانه: آغاز فاجعه, خرید بازی تازیانه: آغاز فاجعه, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی تازیانه: آغاز فاجعه با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی تازیانه: آغاز فاجعه, اپدیت بازی تازیانه: آغاز فاجعه, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, jhcdhki: hyhc th[ui, jhcdhki: hyhc th[ui,action, اکشن, Action, اکشن, دانلود Scourge Outbreak - بازی تازیانه: آغاز فاجعه,
2023-01-12
19:26:38

دانلود Scourge Outbreak - بازی تازیانه: آغاز فاجعه

🕹️ نام بازیScourge
📁 دسته بندیاکشن
🏢 ناشرBitbox S.L.
💾 حجم فایل4300 - 2950 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1393/2/11
📊 تعداد دانلود25,776
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها