دانلود Betrayer - بازی خائن

تغییرات: لینک دانلود بنا به دستور دبيرخانه كارگروه تعيين مصاديق محتوای مجرمانه حذف شده است.

دانلود بازی خائن برای کامپیوتر

Betrayer یک بازی اول شخص در ژانر پرطرفدار اکشن و ماجرایی می باشد که شما را به دنیای جدیدی که در اوایل قرن هفدهم میلادی ایجاد شده بود، می برد. در آغاز بازی زمانی که داستان آن روایت می شود، سال 1604 است. شما با کشتی از انگلیس به یکی از مستعمرات در سواحل ویرجینیا آمده اید و برای مبارزه در جنگی که در این ناحیه صورت گرفته است، آماده هستید اما به طرز عجیب و غیر منتظره ای فقط با ارواح و ابهاماتی رو به رو می شوید. چه فاجعه ای این سرزمین را نابود کرده و ریشه حیات را در آن خشکانیده است؟ چه بلایی بر سر ساکنان و قبایلی که اینجا زندگی می کرده اند، آمده است؟ آن ها کجا هستند؟
شما باید تک تک سر نخ ها را پیدا کنید و از کنار هم قرار دادن آن ها، داستان این ساکنان ناکام را دریابید و سپس راهی برای بازگرداندن آرامش به این منطقه پیدا کنید. زمانی که شما در جنگل بسیار بزرگی مشغول یافتن سر نخ های این واقعه غم انگیز که برای مردم افتاده است، هستید و می خواهید بازماندگان را نجات دهید، در راه ماجراجویان فاسد و سایه های غارتگر برای از بین بردن شما اقدام می کنند.

کلمات کلیدی: دانلود Betrayer, دانلود بازی Betrayer, دانلود بازی Betrayer با لینک مستقیم , دانلود بازی Betrayer از سر, Blackpowder Games full game collection, ذمشزنحخصیثق لشپثس, ذمشزنحخصیثق لشئثس, Download Betrayer Game, دانلود آخرین نسخه بازی Betrayer, دانلود جدیدترین نسخه بازی Betrayer, دانلود جدیدترین اپدیت بازی Betrayer, Betrayer for windows, Betrayer for PC, full DLC, New, Betrayer Last Version, Betrayer Full Licensed, Free License, Betrayer Cracked, Direct Download Link, DDL, Betrayer Crack, Betrayer Keygen, Betrayer Patch, Betrayer Serial, Betrayer Update, Online, Trial, Edition, Betrayer Retail, Betrayer RePack, خرید بازی Betrayer, سریال بازی Betrayer, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, ذثفقشغثق, ذثفقشغثق, آخرین نسخه بازی خائن, جدیدترین ورژن بازی خائن, نسخه نهایی بازی خائن, بازی جدید خائن, دانلود بازی خائن, بازی خائن برای ویندوز, بازی خائن برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب خائن, فول لایسنس, شماره سریال خائن, دانلود رایگان خائن, کرک بازی خائن, شماره سریال بازی خائن, کیجن خائن, خرید بازی خائن, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی خائن با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی خائن, اپدیت بازی خائن, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, ohmk, ohئk,action, adventure, ماجرایی, اکشن, Action, Adventure, اکشن, ماجرایی, دانلود Betrayer - بازی خائن,
2023-01-12
20:36:55

دانلود Betrayer - بازی خائن

🕹️ نام بازیBetrayer
📁 دسته بندیاکشن
🏢 ناشرBlackpowder Games
💾 حجم فایل2910 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1393/5/14
📊 تعداد دانلود28,271
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها