دانلود The Amazing Spider Man 2 - بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2

تغییرات: لینک دانلود بنا به دستور دبيرخانه كارگروه تعيين مصاديق محتوای مجرمانه حذف شده است.

دانلود بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 برای کامپیوتر

بازی پیش روی شما نسخه دوم بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز است. در این نسخه علاوه بر پیشرفت گیم پلی و گرافیک نسبت به نسخه اول، با چند شخصیت جدید هم آشنا می شویم. همچنین جزئیات بیشتر و مناطق بزرگتری از شهر منتهن نسبت به نسخه قبل در بازی طراحی شده است. داستان بازی، داستان نسخه دوم فیلم را دنبال نمی کند و داستانی مختص به خود دارد. مرد عنکبوتی این بار تهدید بزرگ و بسیار خطرناکی برای شهر نیویورک را کشف می کند. او باید با افراد شرور موجود در فیلم و تبهکاران کلاسیک موجود در کتاب کمیک مارول مبارزه کند.
مطمئنا تا کنون فیلم های مرد عنکبوتی را دیده اید و از آن ها لذت برده اید. فیلم های هالیوودی که از روی کتاب های کمیک و مصور Marvel ساخته شده اند و طرفداران بسیار زیادی را در سراسر جهان به خود اختصاص داده اند. فیلم هایی که در آن ها ابر قهرمان هایی چون بتمن، سوپرمن، تور، هالک و مرد عنکبوتی حضور دارند. اگر  هم این فیلم ها را ندیده باشید مطمئنا با شخصیت مرد عنکبوتی آشنایی دارید. پسری جوان که پس از این که عنکبوتی او را نیش می زند، تبدیل به یک مرد عنکبوتی می شود و قدرت های مختص به یک عنکبوت را در خود مشاهده می کند. فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز تا کنون در دو نسخه بر روی پرده سینماها رفته است. نسخه اول در سال 2012 منتشر شد و نسخه دوم آن امسال منتشر می شود. از روی هر دو نسخه فیلم هم بازی های مشابه آن ها با تغییراتی نسبت به مسیر اصلی فیلم ها ساخته شده است.
برخی از شخصیت های جدید بازی در ادامه معرفی شده اند:
- غول سبز: مطمئنا اگر از علاقه مندان به مرد عنکبوتی باشید، بهترین دوستش یعنی هری را هم می شناسید. او پسر تاسیس کننده شرکت بزرگ آزکرپ، نورمن آزبورن است. هری آزبورن در خانواده ای ثروتمند زاده شد اما بیش از پول و ثروت، همیشه تشنه محبت پدرش بود. پدری که معمولا کار را به پسرش ترجیح می داد. در این نسخه با شخصیت جدیدی از هری آشنا می شویم که پای در جای پدرش نهاده است و ...
- گربه سیاه: شاید در نگاه اول این شخصیت شما را به یاد سلنا کایل یا کت وومن در فیلم شوالیه تاریکی بر می خیزد، بیاندازد. فلیثیا هاردی معروف به گربه سیاه، یک دزد ماهر است که حرکات آکروباتیک را به خوبی یک ژیمیناست حاضر در المپیک انجام می دهد. او برای خود قوانینی دارد که او را از سایر تبهکاران جدا می کند، مثلا او فقط از افراد ثروتمند دزدی می کند و تا زمانی که نیاز نباشد، خشونت به خرج نمی دهد.
- رئیس گروه تبهکاران: او یک مرد خود ساخته و قدرتمند است که سختی های زندگی در محله های فقیر نشین را تحمل کرده است و پس از سال ها و با تلاش فراوان ولی از راه خلاف تبدیل به یک سرمایه دار و تاجر ثروتمند شده است.
- الکترو: شاید جالب ترین شخصیت در بین شخصیت های بازی مرد برقی باشد. مردی که هوش مهندسی بالایی دارد اما هرگز نتوانسته بود از آن استفاده کند. مرد عنکبوتی یک بار جان او را نجات داده است و از آن زمان ایده ای در ذهن او رشد کرده است که بتواند روزی مثل او قدرتمند شود. این ایده که در حال مسموم کردن ذهن مکس دیلون ملقب به الکترو است او را وادار می کند که برای رسیدن به قدرت بیشتر هر کاری بکند و طی حادثه ای او تبدیل به مرد برقی می شود و از آن پس او می تواند با استفاده از قدرت برق، کارهای خطرناکی انجام دهد و تهدیدی برای شهروندان محسوب می شود.

کلمات کلیدی: دانلود The Amazing Spider Man 2, دانلود بازی The Amazing Spider Man 2, دانلود بازی The Amazing Spider , Beenox full game collection, ذثثدخط, ذثثدخط, Download The Amazing Spider Man Game, دانلود آخرین نسخه بازی The Amazing Spider Man, دانلود جدیدترین نسخه بازی The Amazing Spider Man, دانلود جدیدترین اپدیت بازی The Amazing Spider Man, The Amazing Spider Man for windows, The Amazing Spider Man for PC, full DLC, New, The Amazing Spider Man Last Version, The Amazing Spider Man Full Licensed, Free License, The Amazing Spider Man Cracked, Direct Download Link, DDL, The Amazing Spider Man Crack, The Amazing Spider Man Keygen, The Amazing Spider Man Patch, The Amazing Spider Man Serial, The Amazing Spider Man Update, Online, Trial, Edition, The Amazing Spider Man Retail, The Amazing Spider Man RePack, خرید بازی The Amazing Spider Man, سریال بازی The Amazing Spider Man, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, فاث شپشظهدل سحهیثق پشد, فاث شئشظهدل سحهیثق ئشد, آخرین نسخه بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2, جدیدترین ورژن بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2, نسخه نهایی بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2, بازی جدید مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2, دانلود بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2, بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 برای ویندوز, بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2, فول لایسنس, شماره سریال مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2, دانلود رایگان مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2, کرک بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2, شماره سریال بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2, کیجن مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2, خرید بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2, اپدیت بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, lvn uk:f,jd a"tj hk"dc 2, lvn uk:f,jd a'tj hk'dc 2,action, اکشن, Action, اکشن, دانلود The Amazing Spider Man 2 - بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2,
2023-01-12
19:26:23

دانلود The Amazing Spider Man 2 - بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2

🕹️ نام بازیThe Amazing Spider Man
📁 دسته بندیاکشن
🏢 ناشرActivision
👦 رده بندی سنیT
💾 حجم فایل8000 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1393/2/10
📊 تعداد دانلود23,819
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها