دانلود Bound By Flame - بازی در بند اهریمن آتشین

تغییرات: لینک دانلود بنا به دستور دبيرخانه كارگروه تعيين مصاديق محتوای مجرمانه حذف شده است.

دانلود بازی در بند اهریمن آتشین برای کامپیوتر

بازی Bound By Flame، یک بازی نقش آفرینی و اکشن می باشد. در این بازی در نقش یک جنگجوی اجیر شده قرار خواهید گرفت که روح،ذهن و جسمش طی اتفاقاتی توسط یک اهریمن آتشین تسخیر شده است. دنیای بازی در آشوب و جنگ قرار دارد. دلیل ایجاد این آشوب ها هفت ارباب قدرتمند و سپاهیانشان هستند. هر یک از این هفت ارباب که بر خلاف اهریمن آتشین از جنس یخ هستند، ارتش متعلق به خود را داراست. این ارتش ها از سربازان مرده تشکیل شده اند. بازی های RPG یا نقش آفرینی بر پایه داستان و تصمیمات بازیکنان استوار هستند. داستان بازی به زیبایی و بسیار تاثیر گذار آغاز می شود و تصمیمات شما هم تاثیرات خود را به زیبایی بر روی بازی اعمال می کنند. شما می توانید با تصمیم های خود دو مسیر را در پیش گیرید. با انجام کارهای خوب و کمک به دیگران می توانید اهریمن درون خود را به زانو در آورید و او را که قصد تصاحب روح شما را دارد از جسم و جان خود بیرون برانید. اما مسیر دیگری که پیش روی شماست به خون بیگناهان آغشته است و با انجام کارهای خبیثانه شکل می گیرد. با پای نهادن در این مسیر به اهریمن آتشین موجود در خود اجازه می دهید تا کنترل شما را در دست بگیرد و باعث ایجاد فساد و خرابی های جبران ناپذیری شود. ضمن این که قدرتی وسوسه بر انگیز به شما خواهد داد اما در عوض انسانیت را از شخصیت اصلی بازی می رباید.
در این بازی همه چیز را می توانید به صورت کاملا آزادانه ای توانایی ها و سبک جنگی خود را انتخاب نمایید. سبک های مبارزه ای  موجود عبارتند از استفاده از سلاح های سنگین به عنوان جنگجو، استفاده از قدرت بی کران آتش به عنوان جادوگر و استفاده از سلاح های کوچک و کاربردی مثل جفت خنجر برای سبک مبارزه ای مخفی کاری و مبارزه تکنیکی. یکی دیگر از نکات جالب بازی، قابلیت انتخاب از میان همراهان مختلف است. همراهان شما در کنار شما زندگی می کنند و دوش به دوش شما در میدان نبرد می جنگند. ممکن است آن ها عاشق شما شوند البته بر عکس این اتفاق هم ممکن است پیش آید و از شما متنفر شوند!
باید مراقب باشید که هر چه نبرد پیش روی شما سخت تر شود، وسوسه استفاده از قدرت شیطانی درونتان بیشتر خواهد شد. قدرتی که استفاده از آن به قیمت روح شما تمام می شود. حال کدام راه را انتخاب می کنید.

کلمات کلیدی: دانلود Bound By Flame, دانلود بازی Bound By Flame, دانلود بازی Bound By Flame با لینک مستقیم , دانلود ب, Spiders full game collection, سحهیثقس, سحهیثقس, Download Bound By Flame Game, دانلود آخرین نسخه بازی Bound By Flame, دانلود جدیدترین نسخه بازی Bound By Flame, دانلود جدیدترین اپدیت بازی Bound By Flame, Bound By Flame for windows, Bound By Flame for PC, full DLC, New, Bound By Flame Last Version, Bound By Flame Full Licensed, Free License, Bound By Flame Cracked, Direct Download Link, DDL, Bound By Flame Crack, Bound By Flame Keygen, Bound By Flame Patch, Bound By Flame Serial, Bound By Flame Update, Online, Trial, Edition, Bound By Flame Retail, Bound By Flame RePack, خرید بازی Bound By Flame, سریال بازی Bound By Flame, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, ذخعدی ذغ بمشپث, ذخعدی ذغ بمشئث, آخرین نسخه بازی در بند اهریمن آتشین, جدیدترین ورژن بازی در بند اهریمن آتشین, نسخه نهایی بازی در بند اهریمن آتشین, بازی جدید در بند اهریمن آتشین, دانلود بازی در بند اهریمن آتشین, بازی در بند اهریمن آتشین برای ویندوز, بازی در بند اهریمن آتشین برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب در بند اهریمن آتشین, فول لایسنس, شماره سریال در بند اهریمن آتشین, دانلود رایگان در بند اهریمن آتشین, کرک بازی در بند اهریمن آتشین, شماره سریال بازی در بند اهریمن آتشین, کیجن در بند اهریمن آتشین, خرید بازی در بند اهریمن آتشین, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی در بند اهریمن آتشین با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی در بند اهریمن آتشین, اپدیت بازی در بند اهریمن آتشین, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, nv fkn hivdlk hjadk, nv fkn hivdlk hjadk,action, role playing, نقش آفرینی, اکشن, Action, Role Playing, اکشن, نقش آفرینی, دانلود Bound By Flame - بازی در بند اهریمن آتشین,
2023-01-12
21:05:34

دانلود Bound By Flame - بازی در بند اهریمن آتشین

🕹️ نام بازیBound By Flame
📁 دسته بندینقش آفرینی
🏢 ناشرFocus Home Interactive
👦 رده بندی سنیT
💾 حجم فایل4330 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1393/2/21
📊 تعداد دانلود22,863
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها