دانلود Haunted Memories - بازی قلمرو رویاها

دانلود بازی قلمرو رویاها برای کامپیوتر

وارد قلمرو خواب ها شوید. قلمرویی که در آن می توانید رویاها و کابوس ها را لمس کنید. اما قبل از پای نهادن در این راه بدانید که این راه، راهیست که بازگشتی ندارد. هر روز که از خواب بر میخیزیم، بعید است به این فکر کنیم که ممکن بود دیگر از خواب و رویای خود بیرون نیاییم زیرا برای سال های زیادی همیشه این واقعه را تجربه کرده ایم و آن قدر برایمان تکراری و پیش پا افتاده شده است که هرگز به آن توجه نمی کنیم. البته این احتمال خیلی کم است که همیشه در رویا بمانیم اما تا به حال به این موضوع اندیشیده اید که ما از کجا می دانیم که زندگی رویا نیست و ما هنوز در خواب نیستیم؟! بیدار شدن از خواب روزانه عادی است و ممکن است پس از آن افکار آشفته ای داشته باشید و به صورت مبهم چیزها و کسانی را که در خواب دیده اید و یا مکان هایی را که به آن ها رفته اید، به یاد آورید. اما آیا پس از بیدار شدن از خواب ابدی هم همین حس را خواهیم داشت؟ بازی Haunted Memories در ژانر اکشن و ماجرایی است و دارای شش قسمت است که انتظار می رود که همه قسمت های آن قبل از پایان سال 2014 منتشر شوند.

ویژگی های بازی Haunted Memories:
گذشته، حال و آینده خود را آشکار سازید.
وارد کابوس شخصی به نام مارک اسلندر می شوید. کابوسی که بسیار برای شما کشنده و وحشتناک است. اما در عین ناامیدی او به شما اجازه می دهد که از کابوسش خارج شوید. این عمل شما را کنجکاو می کند که در مورد او اطلاعاتی بدست آورید.
تصاویر و صوت منحصر به فرد بازی ایجاد کننده لحظاتی هیجان انگیز است که بسیار که ترسناک و نفس گیر هستند.
سبک بازی متنوع که در قسمت های مختلف بازی متغیر است. اما همه قسمت ها در یک عامل مشترک هستند و آن این است که باید برای نجات زندگی خود همیشه باید مراقب و هوشیار باشید.
این بازی تنها به قسمت های اکشن و ماجرایی محدود نمی شود و برخی از مواقع باید معماهایی را حل نمایید، گاهی دیگر با دشمنان رو به رو شوید و در برخی از مواقع باید برای نجات خود فقط فرار کنید!

قسمت دوم: در این قسمت از بازی با فردی به نام جک آشنا می شوید که می خواهد داستان زندگی خودش را برایتان مطرح کند ولی این را هم به شما می گوید که داستان زندگی او مهم ترین داستانی نیست که قرار است نقل شود و توجه شما را به یک خانه بزرگ و قدیمی جلب می نماید که خانه ارواح نامیده می شود.

کلمات کلیدی: دانلود Haunted Memories, دانلود بازی Haunted Memories, دانلود بازی Haunted Memories با لینک مستقیم , دا, MadMan Theory Games full game collection, پشیپشد فاثخقغ لشپثس, ئشیئشد فاثخقغ لشئثس, Download Haunted Memories Game, دانلود آخرین نسخه بازی Haunted Memories, دانلود جدیدترین نسخه بازی Haunted Memories, دانلود جدیدترین اپدیت بازی Haunted Memories, Haunted Memories for windows, Haunted Memories for PC, full DLC, New, Haunted Memories Last Version, Haunted Memories Full Licensed, Free License, Haunted Memories Cracked, Direct Download Link, DDL, Haunted Memories Crack, Haunted Memories Keygen, Haunted Memories Patch, Haunted Memories Serial, Haunted Memories Update, Online, Trial, Edition, Haunted Memories Retail, Haunted Memories RePack, خرید بازی Haunted Memories, سریال بازی Haunted Memories, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, اشعدفثی پثپخقهثس, اشعدفثی ئثئخقهثس, آخرین نسخه بازی قلمرو رویاها, جدیدترین ورژن بازی قلمرو رویاها, نسخه نهایی بازی قلمرو رویاها, بازی جدید قلمرو رویاها, دانلود بازی قلمرو رویاها, بازی قلمرو رویاها برای ویندوز, بازی قلمرو رویاها برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب قلمرو رویاها, فول لایسنس, شماره سریال قلمرو رویاها, دانلود رایگان قلمرو رویاها, کرک بازی قلمرو رویاها, شماره سریال بازی قلمرو رویاها, کیجن قلمرو رویاها, خرید بازی قلمرو رویاها, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی قلمرو رویاها با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی قلمرو رویاها, اپدیت بازی قلمرو رویاها, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, rglv, v,dhih, rglv, v,dhih,action, adventure, ماجرایی, اکشن, Action, Adventure, اکشن, ماجرایی, دانلود Haunted Memories - بازی قلمرو رویاها,
2014-05-18
00:33:24

دانلود Haunted Memories - بازی قلمرو رویاها

🕹️ نام بازیHaunted Memories
📁 دسته بندیاکشن
🏢 ناشرMadMan Theory Games
💾 حجم فایل1250 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1393/2/28
📊 تعداد دانلود22,009
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها