دانلود Final Fantasy 3 - بازی آخرین خیال 3

تغییرات: لینک دانلود بنا به دستور دبيرخانه كارگروه تعيين مصاديق محتوای مجرمانه حذف شده است.

دانلود بازی آخرین خیال 3 برای کامپیوتر

هزار سال قبل از شروع وقایع بازی، یک تمدن که از نظر علمی و فناوری در سطح بسیار بالایی قرار داشتند، در یک قاره که با ارتفاع زیادی از سطح یک سیاره بی نام شناور بود، زندگی می کردند. آن ها از وجود منبع قدرت جدیدی به نام کریستال های چهار عنصره نور آگاه شده بودند و می خواستند که این قدرت را تحت کنترل خویش در آورند. آن ها می دانستند که این منبع قدرت، قدرت عظیمی را برای آن ها فراهم می کند اما از این موضوع مطلع نبودند که نمی توانند یکی از قدرت های بنیادین طبیعت را کنترل نمایند. این قدرت جدید که منشاء آن نور بود در صورتی که قطب مخالف خود را نمی یافت می توانست دنیا را نابود کند. قطب مخالف این قدرت، کریستال های چهار عنصره تاریکی نام داشت. به دست گرفتن قدرت نور باعث شده بود که تعادل میان تاریکی و نور در دنیا دچار آشفتگی شود و این حیات دنیا را تهدید می کرد. چهار جنگجو انتخاب شدند و قرار شد که آن ها تعادل دنیا را به آن بازگردانند.

این چهار جنگجو که مردم آن ها را با نام جنگجویان تاریکی می خواندند توانستند توازن دنیا را به حالت اولیه در آورند اما تا آن زمان چیزی از تمدن آن ملت پیشرفته باقی نمانده بود و همه چیز تبدیل به خاکستر شده بود. وقایع بازی هزار سال پس از آن ماجرای تاریخی اتفاق می افتد. پیش گویان معتقد هستند که این اتفاق دوباره پس از این همه سال به وقوع می پیوندد و حال این نوبت شماست که توازن را به دنیا بازگردانید و آن را از نابودی نجات دهید.

کلمات کلیدی: دانلود Final Fantasy 3, دانلود بازی Final Fantasy 3, دانلود بازی Final Fantasy 3 با لینک مستقیم , دانلو, SQUARE ENIX full game collection, سضعشقث ثدهط, سضعشقث ثدهط, Download Final Fantasy 3 Game, دانلود آخرین نسخه بازی Final Fantasy 3, دانلود جدیدترین نسخه بازی Final Fantasy 3, دانلود جدیدترین اپدیت بازی Final Fantasy 3, Final Fantasy 3 for windows, Final Fantasy 3 for PC, full DLC, New, Final Fantasy 3 Last Version, Final Fantasy 3 Full Licensed, Free License, Final Fantasy 3 Cracked, Direct Download Link, DDL, Final Fantasy 3 Crack, Final Fantasy 3 Keygen, Final Fantasy 3 Patch, Final Fantasy 3 Serial, Final Fantasy 3 Update, Online, Trial, Edition, Final Fantasy 3 Retail, Final Fantasy 3 RePack, خرید بازی Final Fantasy 3, سریال بازی Final Fantasy 3, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, بهدشم بشدفشسغ 3, بهدشم بشدفشسغ 3, آخرین نسخه بازی آخرین خیال 3, جدیدترین ورژن بازی آخرین خیال 3, نسخه نهایی بازی آخرین خیال 3, بازی جدید آخرین خیال 3, دانلود بازی آخرین خیال 3, بازی آخرین خیال 3 برای ویندوز, بازی آخرین خیال 3 برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب آخرین خیال 3, فول لایسنس, شماره سریال آخرین خیال 3, دانلود رایگان آخرین خیال 3, کرک بازی آخرین خیال 3, شماره سریال بازی آخرین خیال 3, کیجن آخرین خیال 3, خرید بازی آخرین خیال 3, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی آخرین خیال 3 با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی آخرین خیال 3, اپدیت بازی آخرین خیال 3, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, hovdk odhg 3, hovdk odhg 3,Role Playing, نقش آفرینی, Role Playing, نقش آفرینی, دانلود Final Fantasy 3 - بازی آخرین خیال 3,
2023-01-12
19:05:38

دانلود Final Fantasy 3 - بازی آخرین خیال 3

🕹️ نام بازیFinal Fantasy 3
📁 دسته بندینقش آفرینی
🏢 ناشرSQUARE ENIX
👦 رده بندی سنیE10+
💾 حجم فایل670 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1393/3/9
📊 تعداد دانلود9,090
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها