دانلود Dragon Age: Origins Ultimate Edition - بازی عصر اژدهایان: خاستگاه ویرایش نهایی

تغییرات: لینک دانلود بنا به دستور دبيرخانه كارگروه تعيين مصاديق محتوای مجرمانه حذف شده است.

دانلود بازی خاستگاه عصر اژدهایان ویرایش نهایی برای کامپیوتر

Dragon Age: Origins عنوان بازی فوق العاده زیبا به همراه گرافیک، داستان و گیم پلی بی نظیری است که در مدت بسیار کمی توانست عنوان برترین بازی نقش آفرینی که تاکنون ساخته شده است را به خود اختصاص دهد. در این بازی ترکیبی از بهترین افکت های گرافیکی، به همراه داستانی گیرا و بسیار جذاب، صحنه های نبرد خارق العاده و پویا، قابلیت های سحر و جادوی شگفت انگیز و شخصیت پردازی فوق العاده، دست به دست هم می دهند تا در محیطی خیالی و زیبا به سبک زمان باستان، بهترین تجربه را در میان بازی های سبک نقش آفرینی برای شما فراهم آورد.
در زمان شروع بازی با نگهبانان خاکستری آشنا می شوید. کسانی که با از خود گذشتگی و ایثار، از موجودات زنده در برابر Darkspawn ها که موجوداتی اهریمنی هستند، دفاع می کنند. سپس به مرحله انتخاب نژاد و شخصی سازی شخصیت خود می رسید. جالب است بدانید که داستان بازی کاملا بر اساس نژاد، جنسیت و تخصص شخصیتی که می سازید، آغاز می شود و با تغییر در نکات ذکر شده می توانید بازی را به چندین شکل متفاوت بازی کنید و هر بار آن را به صورت جدیدی تجربه کنید. شاید این ویژگی باعث شود که این بازی را چندین بار از نو آغاز کنید.
در این بازی نژادهای متفاوتی وجود دارند که نژادهای انسان ها، الف ها و کوتوله ها از نژادهای قابل انتخاب هستند. شوالیه، جنگجوی فنی و جادوگر هم از تخصص های قابل انتخاب در بازی هستند که با انتخاب هر یک توانایی ها، قدرت ها و البته ضعف های خاص شخصیت خود را خواهید داشت.
شخصیت پردازی در این بازی به نحو احسن انجام شده است به طوری که حس می کنید هر شخصیت واقعا یک موجود زنده است. هر یک از شخصیت ها اخلاق خاص خود را دارند و یک تصمیم شما ممکن است یکی را خوشحال و دیگری را ناراحت نماید.

در ادامه بازی با توجه به شخصیتی که خود خلق کرده اید با یکی از اعضای نگهبانان خاکستری آشنا می شوید و شما به یک نگهبان خاکستری تبدیل می شوید که قصد نابودی اهریمنان و جلوگیری از پایان دنیا را دارید. اما این کار سختی است و زمانی که درگیر جنگ های داخلی بر سر قدرت می شوید، این کار سخت تر هم می شود. تصمیم های شما تاثیرات جالبی در بازی می گذارند و داستان بازی را آن چنان که شما می خواهید به پیش می برند. نحوه برخورد شما با اعضای گروهتان، موجودات زنده و انسان ها تاثیر مستقیمی بر روی رابطه افراد گروهتان با شما می گذارد و ممکن است آن ها را تبدیل به دشمن شما و یا حتی عاشق شما کند! تصمیمات شما و تاکتیک هایی که باید در نبرد ها به کار گیرید مانند سایر بازی ها ساده و پیش پا افتاده نیستند و باید کاملا حساب شده عمل نمایید. گاهی فاصله بین پیروزی تا شکست به یک تغییر تاکتیکی کوچک بستگی دارد.


معرفی افزونه‌های قابل دانلود (DLC) بازی:
- Expansion Pack (بسته گسترش دهنده):
این نوع از افزونه ها همان طور که از نام آن ها مشخص است، بازی و داستان آن را گسترش می دهند و با اضافه کردن آن ها می توانید بازی ای را که قبلا تمامی مراحل آن را به پایان رسانده اید را با مراحل، داستان، اشیاء، مکان ها و سلاح های جدید ادامه دهید. در کل افزونه های گسترشی، محتوای بازی را افزایش می دهند.

- Add-ons: این نوع از افزونه ها بر خلاف نوع قبلی محتوا و داستان بازی را افزایش نمی دهند بلکه آیتم های جدیدی به بازی اضافه می کنند. مثلا در این بازی مکان های جدیدی برای کشف کردن مثل مکان Soldier's Peak به بازی اضافه شده اند و یا اینکه شخصیت جدیدی به نام Shale به بازی اضافه شده است که در مورد گذشته او هم اطلاعاتی مطرح می شود.

- Campaigns (مراحل): این نوع از افزونه ها مرحله و یا مجموعه مراحل جدیدی به بازی اضافه می کنند.

- Promotional و Exclusive: این نوع از افزونه‌ها وسایل و آیتم‌های خاصی را به بازی اضافه می‌کنند که پیشتر فقط به صورت محدود و در دست عده‌ای خاص قرار داشت، مثلاً افرادی که بازی را پیش خرید و یا ویرایش خاصی از بازی را تهیه کرده بودند.


لیست تمامی افزونه‌های قابل دانلود (DLC) بازی:

Expansion Pack:
- Dragon Age: Origins - Awakening

Add-ons:
- Warden's Keep
- The Stone Prisoner
- Return to Ostagar
- Feastday Gifts
- Feastday Pranks

Campaigns:
- A Tale of Orzammar
- The Darkspawn Chronicles
- Leliana's Song
- The Golems of Amgarrak
- Witch Hunt

Promotional:
- Blood Dragon Armor
- Collector's Edition
- The Lucky Stone
- Embri's Many Pockets
- Amulet of the War Mage
- Helm of the Deep

Exclusive:
- Mark of Vigilance
- Memory Band
- Lion's Paw
- Feral Wolf Charm
- The Wicked Oath
- Band of Fire
- Dalish Promise Ring
- Guildmaster's Belt
- The Edge
- Bulwark of the True King
- Pearl of the Anointed
- Bregan's Bow


معرفی افزونه‌ قابل دانلود
Awakening:
این بسته گسترشی به بازیکن امکان ورود به محیطی جدید از دنیای بازی به نام Amaranthine را می دهد، محیطی که قبلا فقط در بازی نامش را شنیدده بودید. همچنین داستانی حماسی و زیبا به شما این امکان را می دهد که اسرار نیروهای پلید Darkspawn و انگیزه ها و اهداف حقیقی آنها را کشف نمایید. در این بسته بازی کنندگان با طیفی از موجودات هولناک و هراس انگیز ازجمله یک نسل تکامل یافته و هوشمند از نسل Darkspawn ها که این بار توانایی صحبت کردن را نیز دارند و موجودات خطرناک دیگری مانند Inferno Golem، و اژدهای Spectral روبرو می شوند که نبرد با آنها بدون شک دشوار و بی نهایت مهیج خواهد بود. همچنین این بسته گسترشی روش های مهیج جدیدی به بازی کنندگان به منظور دلخواه نمودن قهرمان ها و اعضای گروه خود مانند قابلیت تعریف مجدد صفات (Attribute) و حتی امکان دلخواه سازی بیشتر وتوانایی اجرای مجدد آنها ارائه می نماید و سطح ارتقا یافته ای از پوشش ها، طلسم های جدید، توانایی ها و تخصص ها آیتم های تازه، به علاوه پنج عضو کاملا جدید گروه که با استفاده از آنها می توانید ماجراجویی های آنها را از نسخه اصلی بازی Dragon Age ادامه دهید ویا با یگ گروه جدید بازی را آغاز نمایید.


لازم به توضیح است که بسته‌ی قرار داده شده شامل نسخه کامل بازی و به همراه تمامی اضافات و افزونه‌ها است و به زبان ساده کامل‌ترین نسخه‌ای است که می‌توان در اینترنت به دست آورد.

کلمات کلیدی: دانلود Dragon Age Origins Ultimate Edition, دانلود بازی Dragon Age Origins Ultimate Edition, دانلود با, BioWare full game collection, ذهخصشقث, ذهخصشقث, Download Dragon Age Origins Game, دانلود آخرین نسخه بازی Dragon Age Origins, دانلود جدیدترین نسخه بازی Dragon Age Origins, دانلود جدیدترین اپدیت بازی Dragon Age Origins, Dragon Age Origins for windows, Dragon Age Origins for PC, full DLC, New, Dragon Age Origins Last Version, Dragon Age Origins Full Licensed, Free License, Dragon Age Origins Cracked, Direct Download Link, DDL, Dragon Age Origins Crack, Dragon Age Origins Keygen, Dragon Age Origins Patch, Dragon Age Origins Serial, Dragon Age Origins Update, Online, Trial, Edition, Dragon Age Origins Retail, Dragon Age Origins RePack, خرید بازی Dragon Age Origins, سریال بازی Dragon Age Origins, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, یقشلخد شلث خقهلهدس, یقشلخد شلث خقهلهدس, شرکت بایو ور, fhd, ,v, fhd, ,v, آخرین نسخه بازی خاستگاه عصر اژدهایان ویرایش نهایی, جدیدترین ورژن بازی خاستگاه عصر اژدهایان ویرایش نهایی, نسخه نهایی بازی خاستگاه عصر اژدهایان ویرایش نهایی, بازی جدید خاستگاه عصر اژدهایان ویرایش نهایی, دانلود بازی خاستگاه عصر اژدهایان ویرایش نهایی, بازی خاستگاه عصر اژدهایان ویرایش نهایی برای ویندوز, بازی خاستگاه عصر اژدهایان ویرایش نهایی برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب خاستگاه عصر اژدهایان ویرایش نهایی, فول لایسنس, شماره سریال خاستگاه عصر اژدهایان ویرایش نهایی, دانلود رایگان خاستگاه عصر اژدهایان ویرایش نهایی, کرک بازی خاستگاه عصر اژدهایان ویرایش نهایی, شماره سریال بازی خاستگاه عصر اژدهایان ویرایش نهایی, کیجن خاستگاه عصر اژدهایان ویرایش نهایی, خرید بازی خاستگاه عصر اژدهایان ویرایش نهایی, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی خاستگاه عصر اژدهایان ویرایش نهایی با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی خاستگاه عصر اژدهایان ویرایش نهایی, اپدیت بازی خاستگاه عصر اژدهایان ویرایش نهایی, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, ohsj"hi uwv hژnihdhk ,dvhda kihdd, ohsj'hi uwv hCnihdhk ,dvhda kihdd,role playing, نقش آفرینی, Role Playing, نقش آفرینی, دانلود Dragon Age: Origins Ultimate Edition - بازی عصر اژدهایان: خاستگاه ویرایش نهایی,
2023-01-12
19:04:06

دانلود Dragon Age: Origins Ultimate Edition - بازی عصر اژدهایان: خاستگاه ویرایش نهایی

🕹️ نام بازیDragon Age Origins
📁 دسته بندینقش آفرینی
🏢 ناشرElectronic Arts
👦 رده بندی سنیM
💾 حجم فایل14300 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1393/4/3
📊 تعداد دانلود29,791
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها