دانلود Assassin's Creed: Unity - بازی کیش قاتل حرفه ای: وحدت

تغییرات: لینک دانلود بنا به دستور دبيرخانه كارگروه تعيين مصاديق محتوای مجرمانه حذف شده است.

دانلود بازی کیش قاتل حرفه ای: وحدت برای کامپیوتر

در جدید ترین نسخه از مجموعه بازی بسیار محبوب و فوق العاده جذاب Assassin's Creed شما به فرانسه و به شهر پاریس می روید. در تمامی نسخه های این بازی شاهد وجود یک رویداد واقعی تاریخی و دخالت شخصیت اصلی بازی در آن بوده ایم. مثلا در نسخه های قبلی به دوران جنگ های صلیبی، جنگ برای استقلال ایالات متحده و یا عصر طلایی دزدان دریایی پرداخته شده بود. در این نسخه هم سنت نسخه های قبلی حفظ شده است و با یکی از وقایع مهم تاریخ رو به رو خواهید شد. پاریس شهری است که میزبان یکی از مهم ترین وقایع تاریخ فرانسه و حتی یکی از مهم ترین وقایع تاریخ بشریت یعنی انقلاب بزرگ فرانسه بوده است. در این نسخه از بازی که Unity نام گرفته است شما در نقش یک نجیب زاده به نام آرنو دورین بازی خواهید کرد. او در حال تحقیق در مورد قتل پدرخوانده اش است که در این حین به خواهرش مشکوک می شود. خواهر آرنو که الیزه نام دارد یکی از اعضای فرقه سری و مخوف تمپلارها (Templars) است. او با دانستن این موضوع و این که فرقه قاتلین (Assassins) از دشمنان دیرینه تمپلارها هستند به گروه قاتلین می پیوندد و ...

این نسخه نسبت به نسخه های پیشین خود تغییرات و پیشرفت هایی داشته است که در ادامه مختصرا شرح داده خواهند شد:
- موتور جدید: یکی از این تغییرات استفاده از موتور بازسازی شده آنویل است که باعث زنده تر شدن و روان تر شدن بازی می شود. یکی از دیگر کارایی های این موتور جدید بخشیدن زندگی به دنیای بزرگ بازی یعنی شهر پاریس است. شهر با هزاران تن از مردم پر شده است و پویا نمایی ها و حرکات جدید مردم آن ها را قابل باور تر از پیش ساخته است.
- سبک بازی: این جنبه هم دستخوش تغییراتی شده است که می توان به اضافه شدن مکان ها جدید برای پنهان شدن و مخدوش کردن حواس تعقیب کنندگان اشاره کرد. دویدن بر روی سقف ها با دویدن در خیابان تفاوت پیدا کرده است و هر یک ویژگی های خاص خود را دارند. همچنین مبارزات هم بیشتر تاکتیکی شده اند و واقعی تر جلوه می کنند. یکی از ویژگی های این سبک مبارزه ای جدید، حذف نمودن امکان کشتن حریف با ضد حمله است. ترور افراد خاص که در ماموریت های اصلی بازی به شما واگذار می گردد، تا حد زیادی شبیه به اولین نسخه از این مجموعه است. بر خلاف نسخه های پیشین تا زمانی که پس از ترور هدف مورد نظر از آن منطقه با موفقیت نگریزید، آن مرحله به پایان نمی رسد.
سلاح های جدید: بیشتر سلاح هایی که در این بازی به کار گرفته شده اند از روی انواع سلاح های معمول دوران انقلاب فرانسه در قرن هجدهم میلادی، شبیه سازی شده اند. اما سلاح خاص قاتلین که یک چاقو یا تیغ پنهان است، هم به روز شده است و قابلیت های جدیدی دارد. این تیغ پنهان جدید و کارآمد فانتوم نام دارد.
- شخصی سازی: مهم ترین تغییر عمده نسبت به سایر نسخه ها که متمایز کننده Unity از آن ها است وسعت بالای گزینه های قابل انتخاب به منظور شخصی سازی است. سلاح ها و ظاهر آرنو قابلیت شخصی سازی با گزینه های فراوانی را دارند. یکی از جنبه های دیگر شخصی سازی، شخصی سازی توانایی ها و قدرت های خاص آرنو است. چهار توانایی در بازی وجود دارند که عبارتند از: توانایی مبارزه (قدرت هجومی)، سلامتی (قدرت دفاعی)، استفاده از سلاح های دوربرد و مکان یابی و در نهایت پنهان کاری. شما می توانید از امتیاز تجربه ای (XP) که به دست آورده اید برای ارتقای هر یک از این قدرت ها استفاده کنید. در نهایت شما می توانید با ارتقا دادن مهارت های آرنو او را از یک قاتل حرفه ای به یک استاد بزرگ قاتلین تبدیل کنید!

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این دشمنی و جنگ بزرگ بین فرقه قاتلین و نظام تمپلارها از کجا آغاز شده است! شوالیه های تمپلار در ابتدا گروهی قدرتند از نظامیان بودند که توانستند با کسب موفقیت های بسیار خود را به عنوان افرادی بلند مرتبه مطرح کنند. پس از مدتی با افزایش چشمگیر آگاهی و دانش آن ها، این عقیده در ذهنشان شکل گرفت که آن ها از نظر درک و فهم بسیار با عوام فاصله دارند و برای خود نظامی فوق سری تشکیل دادند. آن ها می خواستند یک آرمان شهر یا دنیایی بسازند که از هر نظر در کمال باشد اما قدرت فهم مردم عادی را در حدی نمی دانستند که بتوانند به ایده خود جامه عمل بپوشانند. در نتیجه به این فکر افتادند که با استفاده از ابزاری خاص (Apple of Eden) قدرت اراده و تفکر مردم را در دست بگیرند. اینجا بود که گروهی دیگر از افراد فرقه ای فوق سری دیگری تشکیل دادند. آن ها هر گونه آزادی را حق انسان ها می دانستند و دخالت در اراده افراد را جایز نمی دانستند. این عقیده با عقیده تمپلارها کاملا در تضاد بود. بنابراین این اختلاف نظر باعث شد این دو گروه به بزرگترین دشمنان یکدیگر تبدیل شوند.

کلمات کلیدی: دانلود Assassin's Creed: Unity, دانلود بازی Assassin's Creed: Unity, دانلود بازی Assassin's Creed: Uni, Ubisoft full game collection, عذهسخبف, عذهسخبف, Download Assassin's Creed: Unity Game, دانلود آخرین نسخه بازی Assassin's Creed: Unity, دانلود جدیدترین نسخه بازی Assassin's Creed: Unity, دانلود جدیدترین اپدیت بازی Assassin's Creed: Unity, Assassin's Creed: Unity for windows, Assassin's Creed: Unity for PC, full DLC, New, Assassin's Creed: Unity Last Version, Assassin's Creed: Unity Full Licensed, Free License, Assassin's Creed: Unity Cracked, Direct Download Link, DDL, Assassin's Creed: Unity Crack, Assassin's Creed: Unity Keygen, Assassin's Creed: Unity Patch, Assassin's Creed: Unity Serial, Assassin's Creed: Unity Update, Online, Trial, Edition, Assassin's Creed: Unity Retail, Assassin's Creed: Unity RePack, خرید بازی Assassin's Creed: Unity, سریال بازی Assassin's Creed: Unity, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, شسسشسسهد'س زقثثی: عدهفغ, شسسشسسهد'س زقثثی: عدهفغ, شرکت یوبی سافت, d,fd shtj, d,fd shtj, آخرین نسخه بازی کیش قاتل حرفه ای: وحدت, جدیدترین ورژن بازی کیش قاتل حرفه ای: وحدت, نسخه نهایی بازی کیش قاتل حرفه ای: وحدت, بازی جدید کیش قاتل حرفه ای: وحدت, دانلود بازی کیش قاتل حرفه ای: وحدت, بازی کیش قاتل حرفه ای: وحدت برای ویندوز, بازی کیش قاتل حرفه ای: وحدت برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب کیش قاتل حرفه ای: وحدت, فول لایسنس, شماره سریال کیش قاتل حرفه ای: وحدت, دانلود رایگان کیش قاتل حرفه ای: وحدت, کرک بازی کیش قاتل حرفه ای: وحدت, شماره سریال بازی کیش قاتل حرفه ای: وحدت, کیجن کیش قاتل حرفه ای: وحدت, خرید بازی کیش قاتل حرفه ای: وحدت, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی کیش قاتل حرفه ای: وحدت با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی کیش قاتل حرفه ای: وحدت, اپدیت بازی کیش قاتل حرفه ای: وحدت, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, :da rhjg pvti hd: ,pnj, :da rhjg pvti hd: ,pnj,action, adventure, ماجرایی, اکشن, Action, Adventure, اکشن, ماجرایی, دانلود Assassin's Creed: Unity - بازی کیش قاتل حرفه ای: وحدت,
2023-01-12
18:12:25

دانلود Assassin's Creed: Unity - بازی کیش قاتل حرفه ای: وحدت

🕹️ نام بازیAssassin's Creed: Unity
📁 دسته بندیاکشن
🏢 ناشرUbisoft
👦 رده بندی سنیM
📅 تاریخ به روزرسانی1393/8/23
📊 تعداد دانلود26,902
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها