دانلود Memoria - بازی حافظه

تغییرات: لینک دانلود بنا به دستور دبيرخانه كارگروه تعيين مصاديق محتوای مجرمانه حذف شده است.

دانلود بازی بازی حافظه برای کامپیوتر

بازی Memoria برای شما دو داستان، دو شخصیت اصلی و یک ماجراجویی حماسی به ارمغان می آورد. در این بازی بازیکن در دوره های متفاوتی از زمان و با دو شخصیت مجزا بازی می کند. یکی از آن ها سادیا نام دارد که یک شاهدخت از جنوب است و می خواهد به یک قهرمان جنگی تبدیل شود و دیگری گرن است که یک شکارچی پرنده است. هدف گرن هم این است که معشوقه اش را از نفرینی که از آن رنج می برد، رهایی بخشد. بازی به صورت اشاره و کلیک و با مهارت های جادویی منحصر به فرد کنترل می شود.

در اونتوریا جنگی بزرگ در شرف وقوع است، جنگی به این شدت در اونتوریا بی سابقه است. سادیا می خواهد بزرگترین قهرمان جنگی شود که در این جنگ حضور دارد و با پیروزی در جنگ نام خود را در تاریخ ثبت نماید. این جنگ که جنگ بزرگ نامیده می شود، در صحرایی غیر قابل سکونت و در میان جادوگران در گرفته است. شخصیت دیگر داستان یعنی گرن، یک شکارچی پرنده است. او در دورانی زندگی می کند که 450 سال پس از جنگ بزرگ است. عشق جاودانه او که نوری نام دارد توسط نفرین یک جادوگر تبدیل به یک کلاغ شده است. برای این که نوری دوباره انسان شود، گرن نیاز به کمک های یک تاجر عجیب دارد که دستی هم در جادوگری دارد. اما این تاجر فقط زمانی گرن را یاری می کند که گرن یک معما را که تاجر در خواب دیده است، حل نماید. مسیری که گرن برای حل معما می پیماید او را به سمتی هدایت می کند که داستان ماجراهایش با ماجراهای سدیا که سال ها قبل از گرن می زیسته است، گره بخورد و این گونه حال به گذشته فراموش شده متصل می گردد.

کلمات کلیدی: دانلود Memoria, دانلود بازی Memoria, دانلود بازی Memoria با لینک مستقیم , دانلود بازی Memoria از سرور ا, Daedalic Entertainment full game collection, یشثیشمهز ثدفثقفشهدپثدف, یشثیشمهز ثدفثقفشهدئثدف, Download Memoria Game, دانلود آخرین نسخه بازی Memoria, دانلود جدیدترین نسخه بازی Memoria, دانلود جدیدترین اپدیت بازی Memoria, Memoria for windows, Memoria for PC, full DLC, New, Memoria Last Version, Memoria Full Licensed, Free License, Memoria Cracked, Direct Download Link, DDL, Memoria Crack, Memoria Keygen, Memoria Patch, Memoria Serial, Memoria Update, Online, Trial, Edition, Memoria Retail, Memoria RePack, خرید بازی Memoria, سریال بازی Memoria, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, پثپخقهش, ئثئخقهش, آخرین نسخه بازی بازی حافظه, جدیدترین ورژن بازی بازی حافظه, نسخه نهایی بازی بازی حافظه, بازی جدید بازی حافظه, دانلود بازی بازی حافظه, بازی بازی حافظه برای ویندوز, بازی بازی حافظه برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب بازی حافظه, فول لایسنس, شماره سریال بازی حافظه, دانلود رایگان بازی حافظه, کرک بازی بازی حافظه, شماره سریال بازی بازی حافظه, کیجن بازی حافظه, خرید بازی بازی حافظه, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی بازی حافظه با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی بازی حافظه, اپدیت بازی بازی حافظه, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, fhcd phtzi, fhcd phtzi,adventure, ماجرایی, Adventure, ماجرایی, دانلود Memoria - بازی حافظه,
2023-01-12
19:04:29

دانلود Memoria - بازی حافظه

🕹️ نام بازیMemoria
📁 دسته بندیماجرایی
🏢 ناشرDaedalic Entertainment
👦 رده بندی سنیT
💾 حجم فایل8580 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1393/3/28
📊 تعداد دانلود14,712
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها