دانلود Dummy File Creator v1.0 - نرم افزار جلوگیری از ویروسی شدن فلش دیسک ها

دانلود نرم افزار Dummy File Creator

یکی از بهترین روش ها برای در امان ماندن از ویروسی شدن فلش دیسک ها و درکل حافظه های قابل حمل ایجاد فایل Dummy می باشد. در این روش میزان خالی حافظه به بایت برآورد شده و یک فایل ساختگی با همان حجم ساخته می شود که بعد از آن فلش دیگر حتی یک بایت هم جایی برای ایجاد تغییرات ندارد. البته برخی ویروس های جدید به این روش هم غلبه کرده اند ولی باز از ایجاد تغییرات ناخواسته دیگر هم می تواند جلوگیری کند. برای اجرای این روش قبل ها باید از DOS دستورات مربوط به آن را خط به خط وارد می کردیم و عدد میزان باقی مانده از حافظه به بایت را کپی و بر اساس آن دستور ایجاد فایل ساختگی را می دادیم که برای یک فایل یک گیگ نزدیک یک ربع باید صبر می کردیم. ولی در نرم افزار Dummy File Creator که برای این هدف طراحی شده است، شما تنها درایو مورد نظر را انتخاب می کنید، تیک قبول شرایط کار با نرم افزار را تیک می زنید و روی ایجاد فایل کلیک می کند و در بدترین شرایط برای 3 گیگ 5 دقیقه تنها منتظر می مانید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Dummy File Creator:
- محیطی ساده و کاملا پویا
- بدون استفاده از روش های مرسوم داس
- کاملا روش تست شده و با کمترین میزان خرابی در بین روش ها
- تعیین نام و حجم دلخواه
- مشاهده اطلاعات درایو انتخاب شده
- طراحی به صورت Multi-Threading برای جلوگیری از هنگ کردن سیستم و نرم افزار
- و ...

شرایط استفاده از نرم افزار Dummy File Creator:
- در اجرای دقیق نرم افزار دقت داشته باشید! اگر فایل را در مسیر دارای کاراکترهای فارسی و موارد مشابه قرار دهید ممکن هست در اواسط کار خطای مسیر نرم افزار داشته باشید و مشکل ایجاد کند. توصیه می شود نرم افزارهای حساس این چنینی را در روت یک درایو مانند D کپی کرده و از آنجا اجرا کنید.
- نرم افزار نیازی به پرمیشن ادمین (Run as administrator) ندارد! با دادن آن نرم افزار کند اجرا خواهد شد. به طور ساده با دابل کلیک اجرا کنید.
- در انتخاب درایو دقت حاصل فرمایید که بصورت سخت افزاری Write Protected نشده باشد.
- در طول انجام فراید از خاموش کردن، Sleep و حتی Lock کردن سیستم جدا خودداری فرمایید.
- به پیغام هایی که در طول نرم افزار داده می شود کاملا توجه داشته باشید و بدون نخواندن OK یا Yes را نفشارید.
- داشتن دات نت شماره 2 برای این نرم افزار ضروری می باشد و درصورتی که دات نت شماره دو را دارید و خطای 0×0000135 را می دهد نسخه دات نت شما قدیمی هست و نسخه جدید را باید نصب کنید.
- این نسخه انگلیسی روان می باشد و کارکردن با آن با اندکی دانش انگلسی کاملا ساده و آسان می باشد.

دانلود Dummy File Creator v1.0 - نرم افزار جلوگیری از ویروسی شدن فلش دیسک ها

💿 نام نرم افزارDummy File Creator
📌 شماره نسخهv1.0
📁 دسته بندیآنتی ویروس
💾 حجم فایل0.355 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1393/4/13
📊 تعداد دانلود32,890
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

سوالات متداول

نرم افزار Dummy File Creator چیست؟

یکی از بهترین روش ها برای در امان ماندن از ویروسی شدن فلش دیسک ها و درکل حافظه های قابل حمل ایجاد فایل Dummy می باشد. در این روش میزان خالی حافظه به بایت برآورد شده و یک فایل ساختگی با همان حجم ساخته می شود که بعد از آن فلش دیگر حتی یک بایت هم جایی برای ایجاد تغییرات...

آخرین ورژن نرم افزار Dummy File Creator را از کجا دانلود کنم؟

برای دانلود نرم افزار Dummy File Creator به طور رایگان و با ترافیک نیم بها (در ایران) روی این لینک کلیک کنید.

کلمات کلیدی Dummy File Creator: دانش کامپیوتری, جلوگیری از ویروسی شدن, ویروسی شدن فلش, جلوگیری از ویروسی شدن فلش, آنتی ویروس, نرم افزار, ضد ویروس, جلوگیری از ویروس شدن فلش مموری ها, جلوگیری از ویروس شدن حافظه های قابل حمل, دانلود نرم افزار های دانش کامپیوتری, دانلود نرم افزار جلوگیری از ویروسی شدن, دانلود نرم افزار جلوگیری از ویروسی شدن فلش, دانلود نرم افزار آنتی ویروس, دانلود نرم افزار ضد ویروس, دانلود نرم افزار جلوگیری از ویروس شدن فلش مموری ها, دانلود نرم افزار جلوگیری از ویروس شدن حافظه های قابل حمل, دانش کامپیوتری full software collection, دانش کامپیوتری, دانش کامپیوتری, دانلود Dummy File Creator نرم افزار جلوگیری از ویروسی شدن فلش دیسک ها, How to crack Dummy File Creator, طریقه/روش/راهنمای کرک Dummy File Creator, Torrent/Usnet/Buy Dummy File Creator, Setup Dummy File Creator, Install Dummy File Creator, دانلود رایگان نرم افزار Dummy File Creator, P30Download Dummy File Creator, Danlod/Danload/Donload Dummy File Creator, nhkg,n kvl htchv Dummy File Creator, Download Dummy File Creator Software, Dummy File Creator for windows, Dummy File Creator Trial, Dummy File Creator last Version/Edition, Dummy File Creator New Version, Dummy File Creator Update, Dummy File Creator Free Full Licensed, Dummy File Creator Repacked, Dummy File Creator Direct Download Link (DDL), Dummy File Creator Crack, Get Dummy File Creator, Dummy File Creator Keygen, Dummy File Creator Patch, Dummy File Creator Serial, Dummy File Creator Portable, برنامه Dummy File Creator, 1.0, نرم افزار, ویروسی شدن فلش, آنتی ویروس, جلوگیری از ویروس شدن فلش مموری ها, جلوگیری از ویروسی شدن, جلوگیری از ویروسی شدن فلش, دانش کامپیوتری, ضد ویروس, یعپپغ بهمث زقثشفخق, یعئئغ بهمث زقثشفخق, خرید Dummy File Creator, به روز ترین ورژن Dummy File Creator, آخرین ورژن Dummy File Creator, آخرین نسخه Dummy File Creator, جدیدترین ورژن Dummy File Creator, جدیدترین نسخه Dummy File Creator, 1.0, داونلود/دانلد/تورنت تحميل, دریافت, پی سی, پی 30, بهترین Antivirus, بهترین نرم افزار آنتی ویروس, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2014-07-06
08:45:44