دانلود iStudiez Pro v1.4.4 MacOS - نرم افزار مدیریت کارهای روزانه برای مک
For macintoush

دانلود آی استیودیز پرو برای مک

اگر شما دانشجو و دانش آموز هستید و کارهای روزانه خود را فراموش میکنید و نمیتوانید با آن هماهنگ باشید ما با نرم افزار iStudies Pro مشکل شما را حل می کنیم. با این نرم افزار کارهای روزانه شما به صورت دقیق ذخیره میشود و وقت رسیدن زمان آن به شما هشدار انجام آن را میدهد. این نرم افزار دارای امکانات جالب از جمله تقویم دقیق میلادی و انواع روش های مدیریت کارهای روزانه است. با این نرم افزار دیگر از فراموشی جدا میشوید و پیشرفت در کار و تحصیل هدیه آن به شما است.

قابلیت های کلیدی iStudiez Pro:
- دارای 25 زبان مختلف
- قابل نصب روی سیستم های اپل
- همگام سازی با iCloud
- تقویم و ساعت هشدار
- سیستم هوشمند برای فصل ها
- دسته بندی فعالیت های
- و...

اما وجه تمایز iStudiez Pro نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در چیست؟
این نرم افزار یکی از نرم افزارهای پرطرفدار در زمینه مدیریت کارهای روزانه است که با استفاده از رابط کاربری ساده و آسان آن شما را در برنامه ریزی کاری و تحصیلی و سایر امور یاری می دهد. برای افراد محصل این نرم‌افزار اختصاصاً شما را در ذخیره‌سازی برنامه‌های کلاسیتان کمک می‌کند. برای مثال در دانشگاه بعد از انتخاب واحد می‌توانید نام همه‌ی کلاس‌ها و اساتید را در آن ذخیره نمایید، همینطور برنامه‌ی کلاس‌ها را در آن ذخیره نمایید و زمانی که استاد صحبت از امتحان کرد نیز در همین برنامه آن را در زیرمجموعه‌ی خود درس ذخیره نمایید. iStudiez کلاس‌ها و تکالیف شما را به شما یادآوری می‌کند، امتحان‌هایتان را در تقویمتان ذخیره می‌نماید و بعداً یادتان می‌اندازد که برای درس خواندن آماده شوید. در مجموع این برنامه یکی از کامل‌ترین ابزارهای موجود برای مدیریت کارهای روزانه، برنامه‌های کلاسی، برنامه های کاری و... می باشد.

کلمات کلیدی: مدیریت کارهای روزانه برای مک, مدیریت کارهای روزانه, مدیریت کارها, مدیریت امور روزانه برای مک, iStudiez Pro, iStudiez Pro برای مک, iStudiez Team full software collection, هسفعیهثظ فثشپ, هسفعیهثظ فثشئ, Download iStudiez Pro Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, هسفعیهثظ حقخ, هسفعیهثظ حقخ, A student's life is a dizzying mix of activity and just plain craziness! Take charge of your schedule and put iStudiez Pro to work for you! Take advantage of iStudiez Pro ..., دانلود iStudiez Pro MacOSX نرم افزار مدیریت کارهای روزانه برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت آی استیودیز تیم, hd hsjd,ndc jdl, hd hsjd,ndc jdl, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش آی استیودیز پرو, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, hd hsjd,ndc \v,, hd hsjd,ndc mv,, اگر شما دانشجو و دانش آموز هستید و کارهای روزانه خود را فراموش میکنید و نمیتوانید با آن هماهنگ باشید ما با نرم افزار iStudies Pro مشکل شما را حل می کنیم ..., iStudiez Pro, iStudiez Pro برای مک, مدیریت کارها, مدیریت کارهای روزانه, مدیریت امور روزانه برای مک, Utilities, کاربردی, دانلود iStudiez Pro v1.4.4 MacOS - نرم افزار مدیریت کارهای روزانه برای مک,
2017-02-05
12:38:55

دانلود iStudiez Pro v1.4.4 MacOS - نرم افزار مدیریت کارهای روزانه برای مک

💻 نام نرم افزارiStudiez Pro
📌 شماره نسخهv1.4.4
📁 دسته بندیکاربردی
💾 حجم فایل48 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1395/11/17
📊 تعداد دانلود14,729
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️