دانلود FileZilla v3.66.1 + Server v1.7.3 MacOS - فایل‌زیلا، نرم افزار ارسال و دریافت اطلاعات از طریق
For macintoush

دانلود فایل زیلا برای مک

FileZilla نرم افزاری جهت مدیریت FTP و آپلود و  دانلود فایل از آن است. این نرم افزار به شما اجازه می دهد که فایل های خود را به راحتی و با اتصال به FTP آپلود نمایید. از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار امکان آپلود چندین فایل به صورت هم زمان با سرعت بالا است. همچنین این نرم افزار یک نرم افزار رایگان است و شما قادرید تا مدت نامحدود از آن استفاده نمایید. اساس طراحی آن به گونه ای است که ضمن داشتن قابلیت های زیاد و حداکثر سرعت و اطمینان، کاربری آسانی داشته باشد. این راهنما به شما در شناخت توانایی های FileZilla کمک می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار FileZilla:

- توانایی از سرگیری خودکار ارسال یا دریافت فایل (Resume) در صورت پشتیبانی سرور از این مورد
- سفارشی کردن دستورات
- مدیریت سایت و فولدرهای آن
- سیستم Keep Alive (برقرار نگه داشتن ارتباط)
- ردیابی و تشخیص Timeout (قطعی موقت ارتباط)
- پشتیبانی از فایروال
- ارتباطات امن SSL
- پشتیبانی از SFTP
- در نوبت قرار دادن ارسال و دریافت فایل (Queue)
- امکان Drag & Drop
- چند زبانه بودن
- امکان دانلود و آپلود فایل از FTP
- اتصال سریع به FTP
- سیستم آپلود چندین فایل به صورت هم زمان
- رایگان و بدون محدودیت
- سرعت بالا در انتقال اطلاعات و فایلها
- و ...

اما وجه تمایز FileZilla نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در چیست؟
FileZilla نرم افزاری رایگان و کدباز Open Source بوده و از محصولات کمپانی بزرگ نرم افزار Mozilla است که همگی با شاهکار این شرکت یعنی مرورگر Firefox آشنایی دارند. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که به آپلود همزمان چند فایل همراه با امنیت بالا بپردازید.

کلمات کلیدی: نرم افزار ارسال و دریافت اطلاعات از طریق اف تی پی برای مک, نرم افزار ارسال و دریافت اطلاعات از طریق اف تی پی, ارسال و دریافت اطلاعات از طریق اف تی پی, نر, Download FileZilla Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, بهمثظهممش, بهمثظهممش, FileZilla (ported from Windows) is a fast and reliable FTP client and server with lots of useful features and an intuitive interface, دانلود FileZilla MacOSX نرم افزار ارسال و دریافت اطلاعات از طریق اف تی پی برای مک, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش فایل زیلا, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, thdg cdgh, thdg cdgh, FileZilla نرم افزاری جهت مدیریت FTP و آپلود و دانلود فایل از آن می باشد. این نرم افزار به شما اجازه می دهد که فایل های خود را به راحتی و با اتصال به FTP آپلود نمایید. , FileZilla, FileZilla مک, FileZilla برای مک, نرم افزار ارسال و دریافت اطلاعات, نرم افزار ارسال و دریافت اطلاعات از طریق اف تی پی, ارسال و دریافت اطلاعات از طریق اف تی پی, Network & Internet, اینترنت و شبکه, دانلود FileZilla v3.66.1 + Server v1.7.3 MacOS - فایل‌زیلا، نرم افزار ارسال و دریافت اطلاعات از طریق اف تی پی برای مک,
2024-04-16
01:48:53

دانلود FileZilla v3.66.1 + Server v1.7.3 MacOS - فایل‌زیلا، نرم افزار ارسال و دریافت اطلاعات از طریق اف تی پی برای مک

💻 نام نرم افزارFileZilla
📌 شماره نسخهv3.66.1 + Server v1.7.3
📁 دسته بندیاینترنت و شبکه
💾 حجم فایل15 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1402/11/27
📊 تعداد دانلود37,471
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️