دانلود Comic Life v3.5.21 MacOS - نرم افزار طراحی و ساخت کمیک و داستان برای مک
For macintoush

دانلود کمیک لایف برای مک

 از دیر باز انسان با تصویر میانه خوبی داشته است. انسان‌های نخستین با گذشت هزاران سال، هنوز با زبان تصویر با ما سخن می‌گویند. تصاویر موجود بر دیوار غارها، شاید از اولین نمونه‌های روایت تصویری باشند. بسیاری از کودکان پیش از شروع مدرسه کتاب‌های داستان را ورق می‌زنند و با تصاویر آن ها ارتباط برقرار می‌کنند. داستان را حدس می‌زنند و چه بسا در ذهن خود قسمت‌هایی از داستان می‌سازند. کمیک‌استریپ یا داستان مصور روایتی تصویری از یک داستان است که در آن تصاویر سهم بیشتری را در روایت داستان دارند. داستان مصور یا کُمیک‌استریپ (Comic Strip) نقاشی، یا مجموعه‌ای از نقاشی‌های دنباله‌دار است که ماجرایی را روایت می‌کند. به کسی که کمیک را می‌کشد کارتونیست می‌گویند، این کمیک‌ها معمولاً در دوره‌های مرتبی به چاپ می‌رسند. کمیک استریپ از سال 1920 در مجلات و روزنامه های امریکایی رواج پیدا کرد. از معروف ترین کمیک استریپ ها که بعدا از روی آن ها فیلم ساخته شد می توان به کمیک استریپ های بت من، سوپرمن، اسپایدرمن، و ... اشاره کرد. Comic Strip های دنباله دار جزو پرطرفدار ترین مطالب در برخی از مجلات و روزنامه ها هستند. Comic Life نرم افزار قدرتمندی است که با یک رابط کاربری ساده و آسان، برای شما امکان ایجاد کمیک استریپ ها را فراهم می کند. در این نرم افزار قالب های اماده ی زیبا و جالبی وجود دارد که تنها کافیست یکی از ان ها را انتخاب کرده و به سرعت یک کمیک استریپ جذاب بسازید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Comic Life:

- دارای افکت های ویرایش تصاویر و افکت های طبیعی
- دارای ابزارهای سه بعدی سازی
- دارای چندین براش ، قلم ، خط و رنگ مختلف
- دارای انواع آیکون ها و آیتم های رایج در کمیک
- دارای چندین قالب مختلف برای قرار دادن تصاویر
- طراحی کمیک استریپ با استفاده از عکس های کارتونی یا عکس های واقعی
- شامل کادر (بالن) های آماده و متنوع برای اضافه کردن متن در هر تصویر (Speech Balloon)
- وجود برخی آپشن های ویرایش متن، برای انتخاب فونت، اندازه،تأکید، رنگ و تراز
- دارای قالب های آماده ی زیبا و جالب
- تغییر سایز، چیدمان دلخواه، و یا افکت دادن به تصاویر
- امکان اضافه کردن صفحات بسیاری به کمیک به طوری که هر کدام از آن ها نیز یک قالب مختلف داشته باشد
- امکان اضافه کردن شماره صفحه
- ساخت ترول، با وارد کردن عکس های ترولی
- ذخیره کمیک استریپ نهایی به صورت عکس
- امکان پرینت یا ارسال از طریق ایمیل
- استفاده آسان
- و ...

اما وجه تمایز Comic Life نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در چیست؟
با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی بر روی عکس های خود، افکت ها و شکلک های خنده دار قرار دهید. همچنین شما می توانید صفحات بسیاری را به کمیک خود اضافه کنید به طوری که هر کدام از ان ها نیز یک قالب مختلف داشته باشد و به راحتی می توانید شماره صفحه نیز به آن ها اضافه کنید. در این نرم افزار برخی آپشن های ویرایش متن نیز در دسترس است که با استفاده از آن ها می توانید فونت، اندازه،تأکید، رنگ و تراز را انتخاب کنید. استفاده از Comic Life حتی برای کاربران مبتدی نیز آسان خواهد بود.

کلمات کلیدی: دانلود, نرم افزار , مک, کمیک, طراحی کمیک, Comic Life, نرم افزار طراحی و ساخت کمیک و داستان برای مک, نرم افزار طراحی و ساخت کمیک و داستان مک, plasq full software collection, حمشسض, حمشسض, Download Comic Life Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, زخپهز مهبث, زخئهز مهبث, Comic Life is the highly acclaimed, fun, easy, and powerful application that expands what you can do with your digital photos, دانلود Comic Life MacOSX نرم افزار طراحی و ساخت کمیک و داستان برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت پلاسکیو, \ghs:d,, mghs:d,, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش کمیک لایف, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, :ld: ghdt, :ld: ghdt, با استفاده از نرم افزار Comic Life میتوانید اقدام به طراحی و ساخت کمیک و داستان های مختلف به صورت کتاب و عکس کنید . , Comic Life, design & Graphics, مک, نرم افزار, نرم افزار طراحی و ساخت کمیک و داستان, نرم افزار طراحی و ساخت کمیک و داستان برای مک, Design & Graphics, طراحی و گرافیک, دانلود Comic Life v3.5.21 MacOS - نرم افزار طراحی و ساخت کمیک و داستان برای مک,
2022-09-03
18:17:34

دانلود Comic Life v3.5.21 MacOS - نرم افزار طراحی و ساخت کمیک و داستان برای مک

💻 نام نرم افزارComic Life
📌 شماره نسخهv3.5.21
📁 دسته بندیطراحی و گرافیک
💾 حجم فایل69 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1401/6/12
📊 تعداد دانلود11,326
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️