دانلود Disk Clean Pro v6.4 MacOS - نرم افزار افزایش سرعت کارآیی برای مک
For macintoush

دانلود دیسک کلین پرو برای مک

حتماً برای کاربران پیش آمده که پس از گذشت مدتی مک آن ها کند خواهد شد. آیا تا به حال به این فکر افتاده ایم که چرا این مشکل پیش می آید؟ Disk Clean Pro راه حل این مشکل است، این مشکل زمانی به اوج می رسد که نرم افزارهای کاربردی و جانبی هم برروی مک نصب گردد. Disk Clean Pro نرم افزاری قدرتمند جهت پاکسازی فضای هارد دیسک از فایل های اضافی و بدون استفاده می باشند، این نرم افزار كاربر پسند، سریع و راحت باعث آزاد نمودن  فضای درایو با حذف فایل های بیهوده كه دیگر استفاده نمی شوند می شود. مک شما پر از فایل های این گونه است كه هم فضای هاردتان را اشغال كرده، همچنین این نرم افزار بیش از 50 نوع فایل بیهوده را شناسایی می كند. توسط این نرم افزار شما می توانید انتخاب كنید كه فایل ها كامل حذف شوند و یا به سطل بازیابی فرستاده شوند. وقتی ابزاری نصب می شود به طبع فایل هایی را بر روی هارد دیسک کپی خواهد کرد. گاهی اوقات اتفاق می افتد که فایل های هم نام با سایز یکسان در سیستم خود ایجاد می کنید و این فایل ها برای مدت زیادی در هارد شما باقی می مانند و فضای بیهوده ای از هارد را اشغال می کنند. به کمک این نرم افزار شما نیازی به تمیز کردن هارد دیسک خود نیستید، می توانید به راحتی فایل های بیهوده را با یک کلیک حذف کنید و از امکانات و ویژگی های این برنامه حیرت آور شوید. علاوه براین Disk Clean نرم افزاری است که به پاکسازی و بهینه سازی سیستم عامل مکینتاش شما میپردازد و موجب افزایش سرعت و قدرت سیستم عامل می شود. این نرم افزار امکان حذف فایل های کش ، فایل های زباله ، لاگ فایل ها و .. را دارد.

قابلیت های كلیدی نرم افزار Disk Clean Pro:
- قابلیت پاک سازی هارد از فایل  های اضافی
- استفاده بسیار آسان
- محیط کاربری بسیار جذاب و ساده
- سرعت بسیار بالا در عمل جست و جو
- قابلیت زمان بندی عمل پاکسازی
- شناسایی میلیون ها فایل که فضای هارد دیسک را اشغال می کنند
- قابلیت پاک کردن فایل ها به داخل Trash یا به صورت یک باره
- استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها
- اسکن فایل های غیر ضروری در کمتر از چند ثانیه
- قابلیت توقف عمل جست و جو و آغاز دوباره
- و...

اما وجه تمایز این نرم افزار با سایر نرم افزارهای پاکسازی فضای هارد در چیست؟
هارد دیسک یکی از مهمترین قسمت های سخت افزاری در سیستم های کامپیوتری است که می بایست در مدت زمان دوره ای خاصی اقدام به پاکسازی فایل های اضافی موجود بر روی آن و رسیدگی به مشکلات آن نمود. برای انجام این امور می توان از نرم افزارهای مختلفی که به همین منظور ساخته شده اند استفاده نمود. این نرم افزارها بسیاری از این امور را برای کاربران به صورت خودکار انجام می دهند. پاکسازی دیسک ها یکی از مهمترین کارهایی است که این نرم افزارها عهده دار انجام آن می باشند. پاکسازی فایل های سیستمی اضافی و بدون استفاده توسط این نرم افزارها در افزایش فضای دیسک بسیار پر ثمر است. از ویژگی های این نرم افزار می توان به پاکسازی بخش هایی همانند Trash و پاکسازی کامل junk file ها در سیستم و ...اشاره نمود.
نرم افزار Disk Clean Pro با دارا بودن الگوریتمی خاص از سرعت عمل بالایی در شناسایی و پاک کردن فایل ها برخوردار است بطوری که فقط چند ثانیه زمان لازم است تا کل هارد دیسک شما را اسکن نماید.

کلمات کلیدی: پاکسازی فضای هارد, تمیز کردن مک, حذف اطلاعات در مک, افزایش سرعت مک, سرعت مک, بهینه سازی رم, بهینه سازی حافظه, مدیریت رم, مدیریت حافظه, کنترل رم, کنترل, diskcleanpro full software collection, یهسنزمثشدحقخ, یهسنزمثشدحقخ, Download Disk Clean Pro Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, یهسن زمثشد حقخ, یهسن زمثشد حقخ, Disk clean pro is a collection of powerful features to improve the overall performance of your Mac machine. These collective features in one tool are exclusively to keep your Mac fast and smooth, دانلود Disk Clean Pro MacOSX نرم افزار افزایش سرعت کارآیی برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت دیسک کلین پرو, nds: :gdk \v,, nds: :gdk mv,, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش دیسک کلین پرو, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, nds: :gdk \v,, nds: :gdk mv,, Disk Clean Pro مجموعه ای از ویژگی های قدرتمند را برای بهبود کارایی مک شما در نظر گرفته است ! این مجموعه کامل برای بهبود سرعت سیستم شما می باشد که به صورت حرفه ای ساخته شده است, Disk Clean Pro, مدیریت حافظه, مدیریت حافظه مک, مدیریت حافظه مکینتاش, مدیریت رم, مدیریت رم مک, کنترل حافظه, کنترل رم, افزایش سرعت مک, بهینه سازی حافظه, بهینه سازی رم, بهبود حافظه, بهبود حافظه مک, بهبود رم, بهبود رم مک, حذف اطلاعات در مک, سرعت مک, Utilities, کاربردی, دانلود Disk Clean Pro v6.4 MacOS - نرم افزار افزایش سرعت کارآیی برای مک,
2022-10-11
20:37:33

دانلود Disk Clean Pro v6.4 MacOS - نرم افزار افزایش سرعت کارآیی برای مک

💻 نام نرم افزارDisk Clean Pro
📌 شماره نسخهv6.4
📁 دسته بندیکاربردی
💾 حجم فایل4 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1401/7/19
📊 تعداد دانلود9,071
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️