دانلود Celemony Melodyne 5 Studio v5.1.1.003 MacOS - نرم افزار ویرایش نت های موسیقی برای مک
For macintoush

دانلود ملودین استودیو برای مک

اصطلاح نُت در موسیقی، دو معنی عمده دارد. معنای اول این که نشانه‌ای است در یادداشت‌های موزیکال برای نشان دادن نسبی مدت و زمان اجرای یک صوت و معنای دوم، یک صدای معین، به تنهایی. نت‌ها مانند «اتم‌های» بسیاری از موسیقی‌های غربی هستند، تجزیه و تحلیل اجزاء یک اثر موزیکال که ایفای آن را آسان می‌کند، درک موسیقی، و آنالیز.
Celemony Melodyne نرم افزار کاربردی است که با استفاده از آن می توانید نت های موسیقی ها را ویرایش کنید. با استفاده از این نرم افزار فوق العاده می توانید نت های اضافه و اشتباه را از موسیقی های ضبط شده حذف کنید. همچنین می توانید از این نرم افزار در جهت تغییر در Pitch که توسط آن قادر به تنظیم اصوات پلی فونیک، ملودی های سنتی و نت موسیقی خواهید بود، استفاده کرده و به راحتی می توانید موزیک های خود را اصلاح کنید. یکی از قابلیت های کلیدی این نرم افزار تفکیک چند صدایی می باشد. اگر بخواهید آکورد یک ریتم نواخته شده با گیتار را تغییر بدهید و به نوارنده هم دسترسی نداشته باشید، با کمک این برنامه می توانید صداهای نواخته شده را به صورت مجزا مشاهده کرده و هر یک را به صورت جداگانه ویرایش کنید. این نرم افزار محصولی فوق العاده از شرکت بزرگ Celemony است. 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Celemony Melodyne:
- تیون کردن و تغییر در Pitch
- حذف نت های اضافه و اشتباه از موسیقی های ضبط شده
- تفکیک چند صدایی
- و...
اما وجه تمایز Celemony Melodyne Studio نسبت به سایر نرم افزارهای ویرایش نت های موسیقی در چیست؟
پالایش صوتی با بالاترین کیفیت ، حذف نت های غلط از پروژه های ضبط شده ی پیانو ، آزادی هارمونیک و ریتمیک باور نکردنی از خصوصیات اصلی نرم افزار ویرایش آهنگ و نت Celemony Melodyne Editor است .
ویرایشگر Melodyne، به همراه تکنولوژی دسترسی مستقیم به نت ، این امکان را فراهم می آورد که شما ازامکاناتی که قبلا غیر ممکن تلقی می شد ، بهره مند شوید. این امکانات شامل دسترسی به نت قطعه های صوتی ، تصحیح نمودن نت های اشتباه در یک پروژه ی ضبط شده ی پیانو ، تنظیم نمودن آکوردها در اجرای همزمان گیتار پس از پایان یافتن کار ضبط و تغییر شکل دادن یک نمونه ی کار است . ویرایشگر Melodyne شما را قادر می سازد تا کارهایی را انجام دهید که تا کنون برای شما صرفا یک رویا بود. با استفاده از ویرایشگر Melodyne شما قادر خواهید بود تا موارد صوتی خود را به شکل انعطاف پذیر و بصری ویرایش نمایید و به راحتی یک نت را به گام دیگر و یا به یک موقعیت دیگر منتقل کنید.

کلمات کلیدی: Celemony, آهنگ, موسیقی, نت, نت موسیقی, ویرایش نت موسیقی, ویرایشگر نت های موسیقی, ویرایش صوت, ویرایش آهنگ, ویرایش موسیقی, دانلود نرم افزار ویرایش نت مو, celemony full software collection, زثمثپخدغ, زثمثئخدغ, Download Melodyne Studio Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, پثمخیغدث سفعیهخ, ئثمخیغدث سفعیهخ, Melodyne is a software application for OS X or Windows with which you can edit audio in a more musical way than was ever thought possible. In Melodyne, you work with notes and not with a meaningless wave form., دانلود Celemony Melodyne Studio v4.0.2.003 MacOSX نرم افزار ویرایش نت های موسیقی برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت سلمونی, sgl,kd, sgl,kd, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش ملودین استودیو, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, lg,ndk hsj,nd,, lg,ndk hsj,nd,, Celemony Melodyne نرم افزار کاربردی است که با استفاده از آن می توانید نت های موسیقی ها را ویرایش کنید. با استفاده از این نرم افزار فوق العاده می توانید نت های اضافه و اشتباه را از موسیقی های ضبط شده حذف کنید., celemony, موسیقی, نت, نت موسیقی, نرم افزار, ویرایش موسیقی, ویرایش موسیقی در مک, ویرایش نت موسیقی, ویرایش آهنگ, ویرایش صوت, ویرایشگر نت های موسیقی, آهنگ, دانلود نرم افزار ویرایش نت موسیقی در مک, دانلود نرم افزار ویرایشگر نت های موسیقی در مک, Design & Graphics, Multimedia, Software, Utilities, طراحی و گرافیک, مالتی مدیا, نرم افزار, کاربردی, دانلود Celemony Melodyne 5 Studio v5.1.1.003 MacOS - نرم افزار ویرایش نت های موسیقی برای مک,
2021-04-19
15:48:38

دانلود Celemony Melodyne 5 Studio v5.1.1.003 MacOS - نرم افزار ویرایش نت های موسیقی برای مک

💻 نام نرم افزارMelodyne Studio
📌 شماره نسخهv5.1.1.003
📁 دسته بندینرم افزار
💾 حجم فایل75 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1400/1/29
📊 تعداد دانلود11,232
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️