دانلود Beyond Compare v4.4.3 MacOS - نرم افزار مقایسه سریع و دقیق فایل ها و فولدرها برای مک
For macintoush

دانلود بیوند کامپر برای مک

برای خیلی از کاربران (به خصوص آن‌هایی که تعداد فایل‌های رایانه‌شان بسیار زیاد است) پیش می‌آید که به دنبال یک کلمه، عبارت یا جمله در فایل‌هایشان بگردند. قابلیت جستجوی مک برای آن دسته از کاربرانی است که به جستجویی بسیار ساده در رایانه می‌پردازند. اما اگر این قابلیت مک نیز به کمک شما نیامد چه‌کار می‌کنید؟ برنامه‌های زیادی هستند که فایل‌ها را بر اساس حجم، نام و سایر ویژگی‌ها مقایسه می‌کنند. اما برنامه‌ای هم برای مقایسه محتوای فایل‌ها وجود دارد که نام آن Beyond Compare است.
نرم افزار Beyond Compare ابزاری قدرتمند جهت مقایسه سریع و آسان فایل ها و فولدرها محصول شرکت SCOOTER Software است. توسط فرامین قدرتمند این برنامه شما می توانید به ترکیب تغییرات، همزمانی فایل ها، تولید گزارشات برای ضبط بپردازید. این برنامه به شما امکان مقاسه کامل درایوها و فولدرها با سرعت بالا و کنترل سایز و زمان های اصلاح شده  و مقایسه بایت به بایت هر فایل را می دهد. حتی می توانید هر فایلی از قبیل فایل زیپ یا فایل های FTP را بصورت كامل با یكدیگر مقایسه كنید.
از این برنامه برای مدیریت کدهای منبع (source code) و همگام نگاه‌داشتن پوشه‌ها استفاده می‌شود. Beyond Compare می‌تواند یک عکس فوری از ساختار فهرست‌ها ایجاد کند، و آن را با یک عکس دیگر مقایسه کند. این برنامه به شما کمک می‌کند تا با بیش‌ترین جزئیات به دنبال تفاوت‌ها بگردید و با دقت تمام آن‌ها را تطبیق دهید. هم‌چنین می‌تواند اعمال زیادی روی فایل‌ها و متون انجام دهد. برای استفاده كردن این نرم افزار شما محدودیتی ندارید و  این نرم افزار قادر است كه فایل های متنی شما و همچنین فایل های HTML شما را ویرایش نماید و همچنین با ادیتور كامل خود و رنگی كردن متون به مقایسه كامل آن بپردازید. شما با این نرم افزار كامل می توانید به صورت حرفه بر روی فایل های خود مدیریت كامل داشته باشید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Beyond Compare:
- قابلیت مقایسه فولدرها
- دارای 3 روش برای ترکیب
- توانایی مقایسه فایل‌های متنی
- قابلیت همگام سازی و همزمانی فولدرها
- امکان مقایسه فایل های داده ای
- قابلیت مقایسه فایل های تصویری
- توانایی مقایسه حجم و مضمون باینری
- قابلیت مقاسه اطلاعات ورژن
- توانایی مقایسه اطلاعات MP3
- مقایسه پوشه‌ها، آرشیوهای فشرده و سایت‌های FTP
- امکان به‌روزرسانی وب سایت‌ها
- قابلیت ادغام تغییرات کدها
- مقایسه خروجی برنامه
- و ...

اما وجه تمایز Beyond Compare نسبت به سایر نرم افزارهای مقایسه سریع و دقیق فایل ها در چیست؟
شما با استفاده از نرم افزار Beyond Compare می توانید با سرعت و به سادگی، فایل ها و پوشه های خود را با هم مقایسه کنید. این نرم افزار ساده و در عین حال قدرتمند به شما امکان تمرکز روی تفاوت ها را می دهد. سپس شما می توانید تغییرات را با هم ترکیب کنید، فایل ها را همگام سازی کنید و از تمامی مراحل یک گزارش تهیه کنید.
قابلیت مقایسه کل حجم یک درایو و پوشه ها با نهایت سرعت، بررسی اندازه و زمان های اصلاح شده از دیگر امکانات Beyond Compare می باشند. همچنین شما می توانید تمامی فایل ها را به صورت بایت به بایت بررسی و مقایسه کنید. زمانی که شما فایل به خصوصی که به دنبال آن می گردید را پیدا کردید، با Beyond Compare می توانید به صورت هوشمند، بهترین راه برای مقایسه و نمایش آن را انتخاب کند. فایل های متنی می توانند به همراه امکان سایه روشن کردن و قوانین مقایسه اسناد متنی، کدها و HTML، مشاهده و ویرایش شوند. محتوای متنی مربوط به اسناد Microsoft Word و فایل های PSD نیز بدون ویرایش مقایسه خواهند شد. فایل های اطلاعات، فایل های قابل اجرا، داده های دوتایی و تصاویر نمایش داده شده همگی برای این است که شما بتوانید تمامی تغییرات را به صورت واضح مشاهده کنید.

کلمات کلیدی: file compare, directory compare, compare, synchronizer, synchronize, beyond compare, مقایسه فایل, راهنمای مقایسه, مقایسه, همگام کننده, همزمان کردن, فایل کامپیر, ک, Scooter Software full software collection, سزخخفثق سخبفصشقث, سزخخفثق سخبفصشقث, Download Beyond Compare Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, ذثغخدی زخپحشقث, ذثغخدی زخئحشقث, Beyond Compare allows you to quickly and easily compare your files and folders. By using simple, powerful commands you can focus on the differences you’re interested in and ignore the rest., دانلود Beyond Compare MacOSX نرم افزار مقایسه سریع و دقیق فایل ها و فولدرها برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت اسکوتر سافتور, hs:,jv shtj,v, hs:,jv shtj,v, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش بیوند کامپر, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, fd,kn :hl\v, fd,kn :hlmv, نرم افزار Beyond Compare ابزاری قدرتمند جهت مقایسه سریع و آسان فایل ها و فولدرها محصول شرکت SCOOTER Software می باشد. توسط فرامین قدرتمند این برنامه شما می توانید به ترکیب تغییرات، همزمانی فایل ها، تولید گزارشات برای ضبط بپردازید., Beyond Compare, مقایسه فولدرها, مقایسه فولدرها در مک, مقایسه فایل ها و فولدرها برای مک, مقایسه سریع فولدرها برای مک, مقایسه سریع فایل ها در مک, Utilities, کاربردی, دانلود Beyond Compare v4.4.3 MacOS - نرم افزار مقایسه سریع و دقیق فایل ها و فولدرها برای مک,
2022-09-22
21:55:52

دانلود Beyond Compare v4.4.3 MacOS - نرم افزار مقایسه سریع و دقیق فایل ها و فولدرها برای مک

💻 نام نرم افزارBeyond Compare
📌 شماره نسخهv4.4.3
📁 دسته بندیکاربردی
💾 حجم فایل26 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1401/6/31
📊 تعداد دانلود14,317
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️