دانلود Periscope Pro v3.4.2 MacOS - نرم افزار کنترل و نظارت محل دلخواه شما برای مک
For macintoush

دانلود پریسکوپ پرو برای مک

آیا تاکنون به این مسئله فکر کرده اید که می توانید از طریق سیستم عامل مک خود به راحتی کلیه اتفاقات داخل منزل یا محل کار خود را کنترل کنید، Periscope Pro دستگاه Mac شما را به یک سیستم مراقبتی تبدیل می نماید. با این برنامه شما می توانید کلیپ ها را ذخیره نمایید تا آن ها را بعدا تماشا کنید و یا به طور خودکار آن ها را آپلود نمایید تا بتوانید از راه دور همه چیزهایی که اتفاق می افتد را مشاهده نمایید.
این برنامه از دوربین داخلی  و میکروفن Mac شما و یا دوربین خارجی و میکروفن آن استفاده می کند تا ویدئو هایی را که از محل مورد نظرتان نیاز دارید ثبت نماید، که ممکن است منظره موردنظر میز کارشما، در ورودی، کابینت ها، یخچال، اتاق بازی فرزند دلبند شما و یا هر چیز دیگری باشد که شما می خواهید بر آن نظارت داشته باشید. همچنین شامل این می باشد که چه کسی از Mac شما استفاده می کند و یا نمی کند. این نرم افزار با اتصال به دوربین تحت شبکه یا میکروفن متصل شده به دستگاه مک شما می تواند به آسانی محل در نظر گرفته شده را کنترل نماید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Periscope Pro:
- راه اندازی سریع نرم افزار در کمتر از ۱ دقیقه
- دارای ۳ نوع عملکرد مختلف : پیوسته، زمانبندی، تشخیص حرکت
- انتخاب میزان حساسیت رد کردن حرکت های بسیار کم مانند حرکت پرده ها به هنگام وزش باد
- انتخاب مدت زمان ویدئو از ۵ تا ۶۰ ثانیه
- ارسال کلیپ ها به حساب DropBox شما
- تبدیل حالت عملکرد به طور اتوماتیک
- پشتیبانی از دوربین داخلی و خارجی
- فرمت های مختلف برای رکوردگیری
- ایجاد رمز بور برای امنیت بیشتر
- فعال کردن خودکار در Login
- تداخل نداشتن با دیگر برنامه هایی که به طور خود کار باز می شوند
- کنترل محل کار
- کنترل راحت کودکان
- هشدار های صوتی
- ذخیره تصویر از محل مورد نظر به عنوان شاهد

اما وجه تمایز Periscope Pro نسبت به سایر نرم افزار های مشابه در چیست؟
Periscope Pro با استفاده از الگوریتم های جدید جهت بررسی و اعلام هشدار در محل رخداد اتفاق یا مورد خاص، شما را از آخرین اتفاقات و رخدادهای محل درنظر گرفته شده برای مدیریت، مطلع می سازد. همچنین شما با استفاده از Periscope Pro می توانید رخدادهایی که در دستگاه مک شما اتفاق افتاده است را نیز کنترل کنید. محیط کاربری ساده و آسان این نرم افزار باعث شده محبوبیت این نرم افزار بین نرم افزارهای هم رده بیشتر شود.

کلمات کلیدی: کنترل و نظارت محل دلخواه شما برای مک, Periscope Pro, کنترل و نظارت محل, کنترل و نظارت محل دلخواه شما, Periscope Pro MacOSX, کنترل اتاق, کنترل اتاق کود, zipzapmac full software collection, ظهحظشحپشز, ظهحظشحئشز, Download Periscope Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, حثقهسزخحث, حثقهسزخحث, With breakthrough features like Motion and Sound Activation, Automatic Setup for IP Cameras, and an In-App Clip Library, Periscope Pro introduces a powerful, new generation of surveillance apps for OSX., دانلود Periscope Pro MacOSX نرم افزار کنترل و نظارت محل دلخواه شما برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت زیپ زاپ مک, cd\ ch\ l:, cdm chm l:, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش پریسکوپ پرو, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, \vds:,\ \v,, mvds:,m mv,, Periscope Pro دستگاه Mac شما را به یک سیستم مراقبتی تبدیل می نماید. با این برنامه شما می توانید کلیپ ها را ذخیره نمایید تا آن ها را بعدا تماشا کنید و یا به طور خودکار آن ها را آپلود نمایید, Periscope Pro MacOSX, کنترل و نظارت محل, کنترل و نظارت محل دلخواه شما, کنترل اتاق, کنترل اتاق کودک, Security, Software, امنیتی, نرم افزار, دانلود Periscope Pro v3.4.2 MacOS - نرم افزار کنترل و نظارت محل دلخواه شما برای مک,
2020-10-30
13:00:35

دانلود Periscope Pro v3.4.2 MacOS - نرم افزار کنترل و نظارت محل دلخواه شما برای مک

💻 نام نرم افزارPeriscope
📌 شماره نسخهv3.4.2
📁 دسته بندینرم افزار
💾 حجم فایل15 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1399/8/9
📊 تعداد دانلود8,949
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️