دانلود Tom and Jerry Full Collection - مجموعه کامل انیمیشن های کوتاه تام و جری

دانلود مجموعه کامل انیمیشن های کوتاه تام و جری

تام و جِری (Tom and Jerry) کارتون تلویزیونی برندهٔ جایزه اسکار آمریکایی است. اولین قسمت‌های این پویانمایی بین سال‌های ۱۹۴۰ تا ۱۹۵۷ توسط مترو گلدوین مایر در هالیوود تولید شد و خالقِ آنها ویلیام هانا و جوزف باربرا بودند که آن را نویسندگی و کارگردانی می‌کردند.
این کارتون تلویزیونی در مورد موشی به نام جری (Jerry) و گربه‌ای به نام تام (Tom) بود که از قسمت‌های کوتاه ساخته می‌شد. تام و جری‌های جدیدی نیز به بازار عرضه می‌شود. این مجموعه از اهمیت و محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است و همچنان پس از گذشت شصت سال، از یادها پاک نشده است.

این انیمیشن در سرتاسر جهان دارای طرفداران خود است و دارای شهرت جهانی می باشد. در هر قسمت شاهد دعوای کمدی و تعقیب و گریز بین دو دشمن یعنی تام و جری هستید که معمولا تام سعی می کند که جری را بگیرد اما از آن جا که جری دارای هوش فوق العاده و بسیار زیرک و چابک است همیشه از دست او فرار می کند و به ندرت به دست تام می افتد مثلا جری با استفاده از لوازمی مانند چکش، اره، اتو، سلاح گرم، مواد منفجره و ... مانع از رسیدن تام به خود می شود. جالب است بدانید که همین صحنه ها باعث شده است که از این کارتون به عنوان یک کارتون خشن نام برده شود و باعث انتقاد نیز شده است.  اما بعضی وقت ها این دو دشمن با یکدیگر نیز دوست می شوند و با کمک هم می خواهند که دست به اقدامی بزنند و به هدف مشترکی برسند.

نکات:
- کارتون های تام و جری اکثراً به صورت کلیپ های کوتاه چند دقیقه و تعدادی فیلم بلند مدت 60-70 دقیقه تولید شده اند، که در این مطلب تمامی این کلیپ های کوتاه گرد آوری شده است.
- در طی 75 سال گذشته که کارتون تام و جری تولید شده است، در دوره های زمانی مختلف شرکت های مختلفی اقدام به تولید این کارتون نموده اند در قسمت دانلود بر اساس شرکت تولید کننده در سال های مختلف دسته بندی و مرتب شده است.

کلمات کلیدی: دانلود تام و جری, دانلود تمام قسمت های تام و جری, دانلود فول کالکشن تام و جری, دانلود همه قسمت های تام و جری, دانلود تمام تام و جری, دانلود کامل Tom and Jerry, دانلود تمام قسمت های Tom and Jerry, دانلود فول کالکشن Tom and Jerry, دانلود همه قسمت های Tom and Jerry, دانلود کامل Tom & Jerry, دانلود تمام قسمت های Tom & Jerry, دانلود فول کالکشن Tom & Jerry, دانلود همه قسمت های Tom & Jerry, , Download Tom and Jerry Full Collection Movie, Film, Serial, Carton, Animation, Last Episod, Last Season, Direct Download Link, DDL, Update, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n tdgl, فخپ شدی تثققغ بعمم زخممثزفهخد, فخئ شدی تثققغ بعمم زخممثزفهخد, دانلود Tom and Jerry Full Collection مجموعه کامل انیمیشن های کوتاه تام و جری, آخرین قسمت, نسخه جدید, دانلود فیلم مجموعه کامل انیمیشن های کوتاه تام و جری, فیلم, مستند, مجموعه تلویزیونی, سریال, کارتون, انیمیشن, دانلود رایگان, خرید, پی سی دانلود, پی 30 دانلود, با لینک مستقیم, مووی, ترافیک نیم بها, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, l[l,ui :hlg hkdldak ihd :,jhi jhl , [vd, l[l,ui :hlg hkdldak ihd :,jhi jhl , [vd,Tom and Jerry, کارتون, پویانمایی, انیمیشن, تام و جری, Animation, Animation, دانلود Tom and Jerry Full Collection - مجموعه کامل انیمیشن های کوتاه تام و جری,
2022-07-20
12:06:05

دانلود Tom and Jerry Full Collection - مجموعه کامل انیمیشن های کوتاه تام و جری

📺 نامTom and Jerry Full Collection
📁 دسته بندیانیمیشن
💾 حجم فایل29700 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1394/5/9
📊 تعداد دانلود108,656
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها