دانلود Wondershare PDFelement v9.1.8 (OCR) MacOS - نرم افزار ویرایش فایل های پی دی اف برای مک
For macintoush

دانلود پی دی اف المنت برای مک

Wondershare PDFelement برنامه ای است که به عنوان ابزاری برای ویرایش PDF بکار می رود. با استفاده از این ابزار شما قادر می باشید تا فایل های PDF ایجاد کنید و آن ها را ویرایش نمایید و آن ها را به فرمت های دیگر تبدیل کنید. این نرم افزار رابط کاربری جامعی دارد همچنین شما می توانید یک پیش نمایش از کارهای خود داشته باشید همچنین دارای یک نوار ابزار جانبی که به شما اجازه مشاهده عکس ها، بوک مارک ها، حاشیه نویسی و جستجو برای محتوا باشد. ابن برنامه شما را قادر می سازد تا تنها با چند کلیک بتوانید متن اضافه کنید و یا به ابزار OCR دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید با چندین فایل به طور همزمان کار کنید و حتی اسناد پی دی اف را ترکیب نمایید. با استفاده از این برنامه می توانید اسناد خود را به فرمت های DOC, XLS, PPT, BMP, GIF, JPG, PNG, TIFF, ePub, HTML و فرمت های RTL تبدبل کنید. Wondershare PDFelement اجازه می دهد تا شما به راحتی مطلب به اسناد PDF اضافه کنید بدون اینکه کیفیت اولیه از بین برود. همچنین کاربر می تواند به راحتی عکس، متن، بوک مارک، لینک اضافه کند و ابزاری برای حاشیه نویسی است. همچنین می توان برای اسناد پی دی اف خود رمز گذاشت تا افراد غیر مجاز به آن دسترسی نداشته باشند و نتوانند اسناد را کپی، ویرایش و یا محتوای آن را استخراج نمایند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Wondershare PDFelement:
- ایجاد و ویرایش فایل های پی دی اف
- تبدیل فایل های پی دی اف به دیگر فرمت ها مانند: DOC, XLS, PPT, BMP, GIF, JPG, PNG, TIFF, ePub, HTML
- امکان مشاهده عکس ها، بوک مارک ها، حاشیه نویسی و جستجوی محتوا
- امکان رمزگذاری برای اسناد pdf
- امکان داشتن پیش نویسی از تغییرات اعمال شده
- و ...

اما وجه تمایز Wondershare PDFelement نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در چیست؟
نرم افزار Wondershare PDFelement ابزاری است قدرتمند برای ایجاد و ویرایش فایل های مختلف پی دی اف که کاربران با استفاده از این نرم افزار می توانند فایل های PDF به حالت های مختلف را ویرایش کنند. در نرم افزار Wondershare PDFelement می توانید به ویرایش فایلهای PDF اسکن شده، تشخیص متن  فایلهای PDF اسکن شده و یا تصویری، جستجو متن در فایلهای PDF اسکن شده، کپی متن و تصاویر فایلهای PDF اسکن شده بپردازید. در این نرم افزار می توانید به راحتی فایل های پی دی اف خود را به فایل هایی مانند Word ,Excel ,PowerPoint ,Image ,EPUB ,HTML ,TXT و RTF تبدیل کنید. از ویژگی های خوب نرم افزار Wondershare PDFelement می توان به اضافه کردن عکس به فایل PDF و تغییر ابعاد آن در متن اشاره کرد. ویرایش در فرم های موجود  مانند: فیلد متنی، جعبه چک، دکمه های رادیویی، جعبه دسته کوچک موسیقی جاز، جعبه لیست، دکمه و ... است. ممکن است فایل هایی که در این نرم افزار ویرایش و یا ایجاد می کنید بسیار ضروری و مهم باشد که شما نمی خواهید آن را هر کسی بتواند مشاهده کند نرم افزار Wondershare PDFelement این امکان را برای شما فراهم کرده است که بتوانید بر روی فایل های ایجاد شده ی خود رمز عبور قرار دهید و از امنیت آن ها خیالتان آسوده شود.

کلمات کلیدی: convert, convert PDF, edit PDF, editor, PDF editor, stamp, watermark, Wondershare Software, نرم افزار, ویرایش, ویرایشگر, ادیتور, پی دی اف, ویرایش پی دی اف, کانورت, ت, Wondershare full software collection, صخدیثقساشقث, صخدیثقساشقث, Download PDFelement Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, حیبثمثپثدف , حیبثمثئثدف , PDFelement makes PDF editing on Mac easier ever than before. You are able to modify the texts,, دانلود Wondershare PDFelement MacOSX نرم افزار ویرایش فایل های پی دی اف برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت واندر شیر, ,hknv adv, ,hknv adv, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش پی دی اف المنت, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, \d nd ht hglkj, md nd ht hglkj, Wondershare PDFelement برنامه ای است که به عنوان ابزاری برای ویرایش PDF بکار می رود. با استفاده از این ابزار شما قادر می باشید تا فایل های PDF ایجاد کنید و آن ها را ویرایش نمایید و آن ها را به فرمت های دیگر تبدیل کنید. این نرم افزار رابط کاربری جامعی دارد, convert, convert pdf, edit pdf, editor, pdf editor, stamp, نرم افزار, ویرایش, ویرایش پی دی اف, ویرایشگر, کانورت, پی دی اف, watermark, wondershare software, ادیتور, تبدیل, Office & Business, اداری و تجاری, دانلود Wondershare PDFelement v9.1.8 (OCR) MacOS - نرم افزار ویرایش فایل های پی دی اف برای مک,
2022-11-30
17:13:51

دانلود Wondershare PDFelement v9.1.8 (OCR) MacOS - نرم افزار ویرایش فایل های پی دی اف برای مک

💻 نام نرم افزارPDFelement
📌 شماره نسخهv9.1.8 (OCR)
📁 دسته بندیاداری و تجاری
💾 حجم فایل675 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1401/9/9
📊 تعداد دانلود33,215
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️