دانلود Adobe InCopy CC 2017 v12.0.0.81 MacOS - نرم افزار طراحی و صفحه آرایی برای مک
For macintoush

دانلود این کپی سی سی برای مک

نرم افزار Adobe InCopy CC 2017، یکی دیگر از نسخه های ویژه و حرفه ای از شرکت ادوب می باشد که به تازگی نسخه ی 2017 آن برای سیستم عامل های مک منتشر شده است. این نرم افزار ادغامی با نرم افزار ادوب این دیزاین می باشد. نویسندگان، سردبیران و طراحان می توانند به طور همزمان بر روی یک سند ویرایش کنند. استفاده از رابط کاربری مدرن در نرم افزار باعث می شود طرح بندی خود را با وضوح بیشتر و جذاب طراحی کنند. استفاده از امکان HiDPI در این نرم افزار باعث شده است هر عنصر از طراحی خود را به طور واضح و با چالاکی بیشتر در صفحه نمایش با رزولوشن خاصی به نمایش بگذارند. استفاده از فونت های بیشتر و امکان جستجوی فونت مناسب برای هر بخشی از متن امکانات این نرم افزار را دو چندان نموده و بهترین پیشنهاد را به شما ارایه می دهد. شما می توانید با علامت گذاری به عنوان متن مورد علاقه آن را در قسمت های مختلف به نمایش بگذارید. استفاده از ابزار Adobe Exchange panel به عنوان یک منبع عالی برای افزونه ها، پلاگین و قالب ها قرار گرفته است. در این نرم افزار می توانید ویرایش و دیدگاه های مناسب ایجاد کنید برای مثال نمونه متن های ستونی و صفحه بندی نشده را مدیریت کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe InCopy CC 2017:
- امکان ویرایش سند به طور همزمان
- مناسب برای نویسندگان، سردبیران، و طراحان
- استفاده از فونت های زیبا و مناسب
- امکان علامت گذاری در متن
- استفاده از پلاگین، قالب، افزونه های مرتبط
- پشتیبانی از چند زبان مختلف
- دارای محیط کاربری بسیار ساده و کاربردی
- کاربرد آسان از سایه به متن
- پشتیبانی از شبکیه چشم صفحه نمایش در مک
- ادغام با نرم افزار Adobe Typekit
- جستجوی سریعتر در فونت
- نمایش های مختلف صفحه در هنگام ویرایش
- عملکرد پانل لینک
- و ...

اما وجه تمایز Adobe InCopy CC نسبت به سایر نرم افزارهای طراحی و صفحه آرایی در چیست؟
Adobe InCopy به شما امکان ویرایش، نوشتن، طراحی و بسیاری امکانات دیگر را می دهد. علاوه بر این ها این نرم افزار امکانات یک پردازشگر متن عادی نظیر تصحیح غلط های املایی، شمارش گر حروف و همچنین امکان مشاهده پیش نمایش را در خود گنجانده است.

کلمات کلیدی: دانلود Adobe InCopy CC MacOSX نرم افزار ادوبی این کپی سی سی برای مک, صفحه آرایی در مک, صفحه آرایی, Incopy, Incopy در مک, طراحی کتاب الکترونیکی در مک, Adobe full software collection, شیخذث, شیخذث, Download InCopy CC Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, هدزخحغ زز, هدزخحغ زز, Get everyone on the same page. With InCopy® CC, writers, editors, and designers can work simultaneously on a single document , دانلود Adobe InCopy CC MacOSX نرم افزار طراحی و صفحه آرایی برای مک , دانلود نرم افزار های شرکت ادوبی, hn,fd, hn,fd, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش این کپی سی سی, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, hdk :\d sd sd, hdk :md sd sd, Adobe InCopy CC نسخه ی جدیدی از محصولات شرکت مشهور ادوبی است که برای شما امکان ویرایش، نوشتن،, Incopy, Incopy در مک, کتاب الکترونیکی, کتاب الکترونیکی در مک, صفحه آرایی, صفحه آرایی در مک, Design & Graphics, Desktop, Software, Utilities, طراحی و گرافیک, دسکتاپ, نرم افزار, کاربردی, دانلود Adobe InCopy CC 2017 v12.0.0.81 MacOS - نرم افزار طراحی و صفحه آرایی برای مک,
2018-01-24
17:05:25

دانلود Adobe InCopy CC 2017 v12.0.0.81 MacOS - نرم افزار طراحی و صفحه آرایی برای مک

💻 نام نرم افزارInCopy CC
📌 شماره نسخهv2017 v12.0.0.81
📁 دسته بندینرم افزار
💾 حجم فایل941 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1395/8/14
📊 تعداد دانلود5,275
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️