دانلود Forecast Bar v5.2.2 MacOS - نرم افزار پیش بینی وضعیت آب و هوا برای مک
For macintoush

دانلود فورکست بار برای مک

Forecast Bar نرم افزاری است که نسخه جدید آن برای مکینتاش اخیرا عرضه شده است. این نرم افزار به طور دقیق و درست آب و هوای محل زنگی شما را به صورت آنلاین نشان داده و همچنین برای روزهای بعدی پیش بینی می کند که شما می توانید این نرم افزار را به صورت کوچک در نوار ابزار و یا در اندازه های اصلی و به صورت کامل مشاهده کنید تا هنگام انجام کارهای دیگر برای شما تداخل ایجاد نکند. همگام سازی مکان iCloud تنظیمات محل شما را به نرم افزار می فرستد تا آب و هوای محل دقیق شما در دستگاه مک مورد نظر نشان داده شود. شما می توانید با کلیک کردن بر روی روز مورد نظر به طور 24 ساعته بارش، باد، رطوبت و شاخص UV را به صورت نمودار و یا این موارد را به صورت ساعت به ساعت در گرافیگ ارائه شده در نرم افزار مشاهده کنید . این نرم افزار می تواند به طور خودکار محل آب و هوای شما را تعیین کند، علاوه بر این شما می توانید 10 محل مورد نظر خود را در نرم افزار ذخیره کرده و به راحتی با استفاده از کیبورد بین آنها سوییچ کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Forecast Bar:
- نشان دادن شرایط فعلی از جمله بالا و پایین بودن درجه حرارت، شرایط ابرها و همچنین رطوبت نسبی
- پشتیبانی از 18 زبان زنده دنیا
- نشان دادن وضعیت آب و هوا به صورت 24 ساعته و یا ساعت به ساعت
- دارای نمودار نشان دهنده درجه حرارت و پیش بینی آن برای 8 ساعت آینده
- وجود آیکون های بسیار زیبا متحرک برای هر شرایط آب و هوایی
- نسان دادن شرایط باد در حال حاضر با قطب نما متحرک
- نمایش طلوع و غروب خورشید برای روز
- و ...

اما وجه تمایز Forecast Bar نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در چیست؟
رابط کاربری ساده و آسان این نرم افزار در کنار نمایش لحظه به لحظه آب و هوا کمک می کند تا از آخرین وضعیت آب و هوایی محل خود با خبر باشید. علاوه بر این نمودار نمایش درجه حرارت و پیش بینی آن برای 8 ساعت آینده از دیگر قابلیت های کلیدی این نرم افزار می باشد.

کلمات کلیدی: نرم افزار پیش بینی وضعیت آب و هوا برای مک, نرم افزار پیش بینی وضعیت آب و هوا مک, نرم افزار پیش بینی وضعیت آب و هوا, پیش بینی وضعیت آب و هوا برای مک, پیش ب, Real Casual Games full software collection, قثشم زشسعشم لشپثس, قثشم زشسعشم لشئثس, Download Forecast Bar Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, بخقثزشسف ذشق, بخقثزشسف ذشق, Forecast Bar offers hyper accurate, hyper local live weather and forecasts right in your menu bar or as a full dock app., دانلود Forecast Bar MacOSX نرم افزار پیش بینی وضعیت آب و هوا برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت ریل کازال گیمز, vdg :hchg "dlc, vdg :hchg 'dlc, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش فورکست بار, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, t,v:sj fhv, t,v:sj fhv, Forecast Bar نرم افزاری است که نسخه جدید آن برای مکینتاش اخیرا عرضه شده است. این نرم افزار به طور دقیق و درست آب و هوای محل زنگی شما را به صورت آنلاین نشان داده, Forecast Bar, Forecast Bar مک, Forecast Bar برای مک, نرم افزار پیش بینی وضعیت آب و هوا, نرم افزار پیش بینی وضعیت آب و هوا مک, پیش بینی وضعیت آب و هوا, پیش بینی وضعیت آب و هوا برای مک, Desktop, Software, Utilities, دسکتاپ, نرم افزار, کاربردی, دانلود Forecast Bar v5.2.2 MacOS - نرم افزار پیش بینی وضعیت آب و هوا برای مک,
2019-05-22
18:12:44

دانلود Forecast Bar v5.2.2 MacOS - نرم افزار پیش بینی وضعیت آب و هوا برای مک

💻 نام نرم افزارForecast Bar
📌 شماره نسخهv5.2.2
📁 دسته بندینرم افزار
💾 حجم فایل63 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1398/3/1
📊 تعداد دانلود9,696
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️