دانلود Exif Editor v2.18 MacOS - نرم افزار مشاهده و ویرایش تگ های EXIF عکس ها برای مک
For macintoush

دانلود اکزیف ادیتور برای مک

شاید مطلع نباشید که وقتی با هر دوربین دیجیتال، عکسی تهیه می کنید، اطلاعات از عکس، مدل دوربین، تاریخ و ... و حتی اگر دوربین شما از gps برخوردار باشد، محل دقیق تهیه شدن آن عکس، درون عکس به صورت متادیتا ذخیره خواهد شد. با وجود چنین اطلاعاتی، اگر فردی بخواهد می تواند از اطلاعات آن سوء استفاده کند. برای کسانی که حریم خصوصی اهمیت دارد، این اطلاعات می تواند بسیار محرمانه و مهم باشد. البته این قضیه در کشورهای پیشرفته جدی تر است. زیرا که در آنجا دوربین ها با اطلاعات کامل شخص خریدار به فروش می رود و در صورتی که متادیتا عکسی مشخص شود در نهایت می تواند عکاس آن را نیز شناسایی کند. به چنین اطلاعاتی که در عکس ذخیره می شود exif نیز می گویند.Exif Editor نرم افزاری کارآمد برای از بین بردن و ویرایش متاتگ ها و exif های عکس های دوربین دیجیتال است که بیش از ۱۵ مورد از تگ های عکس ها را حذف و یا ویرایش خواهد کرد و به این ترتیب هیچ اثری از اطلاعات عکاس درز نخواهد کرد و یا کاربر می تواند آنها را تغییر دهد. بهتر است در هنگام انتشار عکس ها نسبت به حذف تگ های آن اقدام کنید. این نرم افزار بیش از ۳۵ نوع فرمت عکس را نیز پشتیبانی می کند تا مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Exif Editor:
- پشتیبانی از استاندارد EXIF 2.3
- جستجو و گردش آسان در میان فایل ها
- قابلیت وارد کردن و خارج کردن تگ های EXIF
- امکان ویرایش تگ های موقعیت جغرافیایی(GPS)
- ویرایش انواع مختلف تگ های EXIF از جمله BYTE ،RATIONAL ،SRATIONAL ،ASCII ،SLONG ،UNDEFINED و ...
- حذف تمامی تگ های EXIF
- مشاهده پیش نمایش عکس ها بر اساس EXIF ها
- و ...

اما وجه تمایز Exif Editor نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در چیست؟
تمامی تگ هاسه گروه عکس، دوربین و موقعیت جغرافیایی جدول بندی می شوند و تنها با دو بار کلیک بر روی هر تگ می توان آن را ویرایش کرد و یا حتی تگ ها را به صورت تکی یا گروهی اضافه یا حذف کرد. از دیگر امکانات بی نظیر این برنامه رابط کاربری ساده و کاربردی آن است که حتی افراد مبتدی هم می توانند به راحتی با آن کار کنند.

کلمات کلیدی: EXIF editor, view EXIF tag, Photo Exif Manager, EXIF manager, EXIF, tag, editor, viewer, نرم افزار, تگ, متادیتا, تصویر, عکس, ویرایش, مشاهده تگ, ویرایش تگ, تگ عکس, دانل, exif editor app full software collection, ثطهب ثیهفخق شحح, ثطهب ثیهفخق شحح, Download Exif Editor Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, ثطهب ثیهفخق, ثطهب ثیهفخق, Exif Editor is an application that allows you to edit metadata in directly your photos. The tool is useful when you don’t want to expose camera to your customers. When your, دانلود Exif Editor MacOSX نرم افزار مشاهده و ویرایش تگ های EXIF عکس ها برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت اکزیف ادیتور اپ, h:cdt hndj,v h\, h:cdt hndj,v hm, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش اکزیف ادیتور, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, h:cdt hndj,v, h:cdt hndj,v, نرم افزاری کارآمد برای از بین بردن و ویرایش متاتگ ها و exif های عکس های دوربین دیجیتال است که بیش از ۱۵ مورد از تگ های عکس ها را حذف و یا ویرایش خواهد کرد و به این ترتیب هیچ اثری از اطلاعات , editor, exif, exif editor, exif manager, tag, متادیتا, مشاهده تگ, نرم افزار, ویرایش, ویرایش تگ, view exif tag, viewer, تگ, تگ عکس, تصویر, عکس, Utilities, کاربردی, دانلود Exif Editor v2.18 MacOS - نرم افزار مشاهده و ویرایش تگ های EXIF عکس ها برای مک,
2022-10-23
18:41:07

دانلود Exif Editor v2.18 MacOS - نرم افزار مشاهده و ویرایش تگ های EXIF عکس ها برای مک

💻 نام نرم افزارExif Editor
📌 شماره نسخهv2.18
📁 دسته بندیکاربردی
💾 حجم فایل11 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1401/8/1
📊 تعداد دانلود11,120
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️