دانلود HashTab v6.0.0 MacOS - نرم افزار محاسبه، نمایش و مقایسه مقدار هش فایل ها برای مک
For macintoush

دانلود هش تب برای مک

یکی از پیشرفته ترین روش هایی که برای اطمینان از مخدوش و یا دستکاری نشدن یک فایل مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از توابع Hash (تابع هش یا درهم ساز) است. تابع یا الگوریتم هش، بر روی داده های هر فایل عملیاتی انجام داده یک عدد طبیعی نسبتا طولانی برای آن فایل تولید می کند. از آن جایی که هش هر فایل مقداری یکتا است که حتی با تغییر یک بیت از فایل نیز تغییر می کند، اگر آن را در اختیار داشته باشیم می توانیم در مقصد و توسط کاربری که فایل را دریافت می کند از صحت و سلامت فایل منتقل شده اطمینان حاصل کنیم. توابع هش متعددی وجود دارند که با بکارگیری آن ها در مبدا و مقصد یک فرآیند انتقال فایل، و سپس مقایسه این مقادیر در مقصد و در صورت یکی بودن مقادیر هش، مطمئن شویم که فایل صحیح و سالم منتقل شده است.
نرم افزار Hashtab به عنوان ابزاری کاربردی با سیستم عامل مکینتاش یکپارچه سازی شده و امکانی را فراهم می کند تا هش فایل منتخب را محاسبه نموده و آن را با هش فایل در مبدا مقایسه کنید. در واقع این برنامه مقدار هش یک فایل را با استفاده از معروف ترین توابع درهم ساز مانند CRC32, MD5 و SHA-1 و ... محاسبه نموده و به کاربر نمایش می دهد.

Hashtab به دو طریق امکان مقایسه هش فایل دریافتی را با هش فایل مبدا فراهم می کند:
1- وارد کردن مقدار هش  فایل مبدا در کادر Hash Comparision
2- وارد کردن فایل مبدا از طریق کلید "Copare a file..."

قابلیت های کلیدی نرم افزار Hashtab:
- محاسبه و نمایش مقدار هش توسط الگوریتم های هشینگ پرکاربرد نظیر MD5, SHA1, SHA2, RipeMD, HAVAL و Whirlpool
- مقایسه مقدار هش برای فایل مبدا و مقصد
- پشتیبانی از drag & drop برای وارد کردن فایل
- ارائه بهترین روش برای اطمینان از سالم بودن فایل های دانلود شده
- استفاده آسان برای تمام کاربران و با هرسطح از دانش کامپیوتری
- و ...

Hash Code چیست؟ به طور خلاصه، الگوریتم هایی هستند که با محاسباتی که بر روی هر فایل انجام می‌دهند برای آن ها یک کد خاص (Unique) تولید می کنند. این کد در صورتی که حتی یک bit از آن فایل عوض شود، تغییر می‌کند. به طور کلی به این کدها Hash Code می‌گویند و چون هیچ دو فایلی، Hash کدی همانند هم ندارند (مگر آن که هردو یک فایل باشند ولی با نام‌های متفاوت و یا مکان‌های متفاوتی از دیسک) بنابراین، می‌توان Hash کدها را همانند اثر انگشت ما انسان‌ها دانست.

کلمات کلیدی: hash, hashing, security, هش, نرم افزار, کدگذاری, امنیتی, نرم افزار هشینگ فایل, نرم افزار ساخت هش فایل ها, نرم افزار هش گرفتن از فایل ها, نرم افزار بررسی هش فایل, implbits full software collection, هپحمذهفس, هئحمذهفس, Download HashTab Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, اشسافشذ , اشسافشذ , Hashtab is used by hundreds of thousands of people because it's easy, it's fast, and it works., دانلود HashTab v6.0.0 نرم افزار محاسبه، نمایش و مقایسه مقدار هش فایل ها برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت ایمپل بیتز, hdl\g fdjc, hdlmg fdjc, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش هش تب, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, ia jf, ia jf, نرم افزار Hashtab به عنوان ابزاری کاربردی با سیستم عامل مکینتاش یکپارچه سازی شده و امکانی را فراهم می کند, HashTab, HashTab مک, HashTab برای مک, نرم افزار محاسبه، نمایش و مقایسه مقدار هش فایل ها, نرم افزار محاسبه، نمایش و مقایسه مقدار هش فایل ها مک, نرم افزار محاسبه، نمایش و مقایسه مقدار هش فایل ها برای مک, Communication, Desktop, Software, Utilities, ارتباطات, دسکتاپ, نرم افزار, کاربردی, دانلود HashTab v6.0.0 MacOS - نرم افزار محاسبه، نمایش و مقایسه مقدار هش فایل ها برای مک,
2017-02-12
18:01:07

دانلود HashTab v6.0.0 MacOS - نرم افزار محاسبه، نمایش و مقایسه مقدار هش فایل ها برای مک

💻 نام نرم افزارHashTab
📌 شماره نسخهv6.0.0
📁 دسته بندینرم افزار
💾 حجم فایل7 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1395/11/24
📊 تعداد دانلود4,530
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️