دانلود MindView v6.0.9 MacOS - نرم افزار مدیریت ایده ها برای مک
For macintoush

دانلود مایند ویو برای مک

MindView نرم افزاری بسیار مناسب برای برگزاری جلسات طوفان فکری و ثبت و مدیریت ایده هاست. منظور از طوفان فکری جلسات هم اندیشی است که در آن چندین نفر بر روی یک ایده خام اولیه، یک چالش و یا موضوع خاص شروع به تفکر و ارائه راه حل ها و ایده های خود می کنند. معمولا در این جلسات هر کدام از اعضا ایده های ذهنی خود را بر روی کاغذ ثبت می کنند و در انتها با آنالیز همه ایده ها نتیجه گیری نهایی را پاکنویس می کنند. این روزها به لطف تکنولوژی و راه حل های نرم افزاری گوناگون، بهتر است قبل از استفاده از روش های متداول و سنتی چرخی در دنیای فناوری اطلاعات بزنیم شاید راه حل بهتری برای مشکل ما پیدا شود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار MindView:
- قابلیت خروجی به فایل های Word, PowerPoint, Project و ...
- قابلیت باز کردن فایل های Word, PowerPoint, Project و ...
 - قالب های حرفه ای
- رابط کاربری زیبا و کاربر پسند
- و ...

اما مزایای ویژه MindView نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در چیست؟
MindView یک راه حل مناسب برای جایگزین شدن و یا کمک به فرایند جلسات طوفان فکری است. در این برنامه حق اشتباه داریم. بی نهایت فضای خالی داریم. در هر نقطه ای می توانیم بی نهایت ویرایش انجام دهیم. اینجا رنگ ها و تصاویر گرافیکی، ویدیو و صداها را نیز می توانیم به ایده های فکری خود اضافه کنیم. امکان استفاده از کامنت ها و توضیحات بیشتر در کنار ایده های ثبت شده وجود دارد. می توانیم خروجی مورد نظر بگیریم و در نرم افزارهای آفیس مورد استفاده قرار دهیم. امکان ترکیب ایده های مختلف اعضا وجود دارد. امکان طبقه بندی ایده ها وجود دارد. می توان طبقه بندی هایی را ایجاد کرد و ایده های مرتبط را در طبقه مربوطه قرار داد. در این نرم افزار می توانیم با جستجوی پیشرفته آن در بین تمامی ایده ها و مطالب ثبت شده جستجو کنیم. برای اجرایی کردن ایده های مختلف برنامه ریزی کنیم. اطلاعات را در جداول مرتبی به نمایش درآوریم و بسیاری از امکانات دیگر. کدام یک از این قابلیت ها را می توانیم بر روی کاغذ انجام دهیم؟ بعید به نظر میرسد که کاغذ روزی از تشکیلات سازمانی و زندگی ما انسان ها حذف شود ولی کم رنگ شدن نقش آن در آینده محتمل است. پس توصیه می کنیم از حالا هم پای تکنولوژی قدم بزنید تا از قافله عقب نمانید.

کلمات کلیدی: نرم افزار مدیریت ایده ها برای مک, نرم افزار مدیریت ایده ها, نرم افزار مدیریت ایده ها مک, مدیریت ایده ها, MindView, MindView برای مک, MindView مک, matchware full software collection, پشفزاصشقث, ئشفزاصشقث, Download MindView Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, پهدیرهثص , ئهدیرهثص , MindView Mac is a powerful mind mapping software that assists users in brainstorming, organizing and presenting ideas visually., دانلود MindView MacOSX نرم افزار مدیریت ایده ها برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت مچ ور, l] ,v, l] ,v, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش مایند ویو, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, lhdkn ,d,, lhdkn ,d,, MindView نرم افزاری بسیار مناسب برای برگزاری جلسات طوفان فکری و ثبت و مدیریت ایده هاست. منظور از طوفان فکری جلسات هم اندیشی است که در آن چندین نفر بر روی یک ایده خام اولیه، یک چالش و یا موضوع خاص شروع به تفکر , MindView, MindView مک, MindView برای مک, مدیریت ایده ها, نرم افزار مدیریت ایده ها, نرم افزار مدیریت ایده ها مک, Desktop, Office & Business, Software, دسکتاپ, اداری و تجاری, نرم افزار, دانلود MindView v6.0.9 MacOS - نرم افزار مدیریت ایده ها برای مک,
2017-04-02
17:07:21

دانلود MindView v6.0.9 MacOS - نرم افزار مدیریت ایده ها برای مک

💻 نام نرم افزارMindView
📌 شماره نسخهv6.0.9
📁 دسته بندینرم افزار
💾 حجم فایل259 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1396/1/13
📊 تعداد دانلود4,885
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️