دانلود UninstallPKG v1.1.9 MacOS - نرم افزار حذف برنامه ها برای مک
For macintoush

دانلود آنیستال پی کی جی برای مک

UninstallPKG نرم افزاری است که توسط آن می توانید به آسانی پکیج های نصب شده در سیستم عامل مکینتاش خود را به طور کامل پاک کنید. همان طور که می دانید نرم افزارهای مختلفی که برای مک ارائه شده اند به صورت .pkg هستند که برای حذف آنها با دردسرهای زیادی روبرو می شوید. اما توسط این نرم افزار این کار را به صورت عالی و کامل برای شما انجام می دهد. این نرم افزار می تواند ۳۷۲۹۰ فایل Office 2011 را با یک کلیک به صورت کامل از روی مک شما پاک کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار UninstallPKG:
- رابط کاربری ساده و آسان
- حذف کامل فایل های .pkg
- و ...

اما وجه تمایز UninstallPKG نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در چیست؟
UninstallPKG نرم افزاری جهت حذف کامل برنامه های .pkg در مک می باشد. بطور عموم برای حذف برنامه ها در مک می بایست پوشه نرم افزار مورد نظر را در سطل بازیافت مک قرار داده تا نرم افزار حذف شود که در این صورت گاها بعضی از فایل ها پاک نمی شوند و در سیستم باقی می مانند و فضا را اشغال می کنند. با استفاده از این نرم افزار به آسانی می توانید تمام محتویات و فایل های نرم افزارهای مورد نظر را از سیستم حذف کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید فهرست تمامی نرم افزاری های نصب شده در مک خود به همراه پوشه های دیگر متصل به نرم افزار را به صورت مرتب مشاهده نمائید و نرم افزار مورد نظر را انتخاب و حذف کنید.

کلمات کلیدی: نرم افزار حذف برنامه ها برای مک, نرم افزار حذف برنامه ها, نرم افزار حذف برنامه مک, حذف برنامه ها برای مک, UninstallPKG, UninstallPKG برای مک, UninstallPKG م, corecode full software collection, زخقثزخیث, زخقثزخیث, Download UninstallPKG Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, عدهدسفشممحنل, عدهدسفشممحنل, UninstallPKG is an application that allows you to completely remove so called "packages" (file-extension .pkg) and all their installed contents from your Mac., دانلود UninstallPKG MacOSX نرم افزار حذف برنامه ها برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت کور کد, :,v :n, :,v :n, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش آنیستال پی کی جی, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, hkdsjhg \d :d [d, hkdsjhg md :d [d, UninstallPKG نرم افزاری است که توسط آن می توانید به آسانی پکیج های نصب شده در سیستم عامل مکینتاش خود را به طور کامل پاک کنید. , UninstallPKG, UninstallPKG مک, UninstallPKG برای مک, نرم افزار حذف برنامه مک, نرم افزار حذف برنامه ها, حذف برنامه ها برای مک, Desktop, Software, Utilities, دسکتاپ, نرم افزار, کاربردی, دانلود UninstallPKG v1.1.9 MacOS - نرم افزار حذف برنامه ها برای مک,
2020-11-07
22:06:25

دانلود UninstallPKG v1.1.9 MacOS - نرم افزار حذف برنامه ها برای مک

💻 نام نرم افزارUninstallPKG
📌 شماره نسخهv1.1.9
📁 دسته بندینرم افزار
💾 حجم فایل13 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1399/8/17
📊 تعداد دانلود8,569
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️