دانلود Autodesk Nastran 2018 + Nastran In-CAD 2018.1 x64 - نرم افزار آنالیز تنش به روش المان محدود
Nastran یکی از محصولات نسبتاً جدید شرکت Autodesk بوده که انحصاراً برای آنالیز تنش در انواع سازه‌ها و قطعات مکانیکی طراحی شده است. این نرم افزار قادر است تا انواع تنش‌های خطی و غیر خطی، تنش‌های دینامیک و مکانیزم‌های انتقال حرارت را شبیه سازی کرده و یک آنالیز دقیق در اختیار مهندسین قرار دهد.
Nastran In-CAD یک نسخه دیگر نرم افزار Nastran بوده که به صورت CAD-embedded است و قابلیت آنالیز بر روی فایل‌های CAD را داراست، این نسخه فقط با فایل‌های CAD کار می‌کند و یک Solver پیشرفته دارد که بر اساس آنالیز المان محدود به حل معادلات جریان و انتقال حرارت می‌پردازد.

هر دو نرم افزار سازگاری فوق العاده‌ای با سایر محصولات Autodesk داشته و قابلیت اجرا به طور مستقیم درون AutoCAD را دارا می‌باشند. Nastran یک نرم افزار FEA (آنالیز المان محدود) بوده که به تازگی توسط Autodesk طراحی شده است و این شرکت امیدوار است تا بتواند با سایر نرم افزارهای مشابه در بازار رقابت کند.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Autodesk Nastran:
- آنالیز تنش‌های خطی، غیر خطی و دینامیک در سازه‌های مختلف
- شبیه سازی مکانیزم‌های انتقال حرارت و حل معادلات آن
- آنالیز المان محدود بر پایه فایل‌های CAD
- سازگاری بالا با AutoCAD
- پشتیبانی از SolidWorks و Inventor
- آنالیز تنش، کرنش و تغییر شکل استاتیک

دانلود Autodesk Nastran 2018 + Nastran In-CAD 2018.1 x64 - نرم افزار آنالیز تنش به روش المان محدود

📁 دسته بندیInventor Nastran
💾 حجم فایل1209 + 1273 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1396/5/29
📊 تعداد دانلود6,360
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

کلمات کلیدی : autodesk, nastran, nastran-incad, stress, strain, deformation, analysis, stress analysis, simulation, design, 3d design, fea, finite element analysis, heat transfer analysis, heat transfer simulation, autodesk nastran, autodesk nastran in-cad, آنالیز تنش, اتودسک, نسترن, آنالیز المان محدود, شبیه سازی, انتقال حرارت, Autodesk full software collection, شعفخیثسن, شعفخیثسن, Nastran یکی از محصولات نسبتاً جدید شرکت Autodesk بوده که انحصاراً برای آنالیز تنش در انواع سازه‌ها و قطعات مکانیکی طراحی شده است. این نرم افزار قادر است تا انواع تنش‌های خطی و غیر خطی، تنش‌های دینامیک و مکانیزم‌های انتقال..., autodesk, fea, finite element analysis, nastran, stress analysis, نسترن, آنالیز المان محدود, آنالیز تنش, انتقال حرارت, اتودسک, شبیه سازی, Autodesk® Nastran® FEA solver software analyzes linear and nonlinear stress, dynamics, and heat transfer characteristics of structures and mechanical components., داونلود/دانلد/تورنت Nastran یکی از محصولات نسبتاً جدید شرکت Autodesk بوده که انحصاراً برای آنالیز تنش در انواع سازه‌ها و قطعات مکانیکی طراحی شده است., تحميل, دریافت, پی سی, پی 30, بهترین Inventor Nastran, بهترین نرم افزار Inventor Nastran, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2022-08-22
19:02:21