دانلود RUINER - بازی ویرانگر
(1396/9/6) تغییرات:

نسخه فشرده شده FitGirl اضافه شد.

دانلود بازی ویرانگر برای کامپیوتر

بازی RUINER در سبک اکشن که به صورت مستقل توسط Reikon Games طراحی و در سال 2017 توسط Devolver Digital برای رایانه های شخصی منتشر شده است. بازی Ruiner که در سبک شوتر اکشن است و زاویه دید بالا به پایین دارد در شهر فضایی رنگکاک در سال ۲۰۹۱ اتفاق می‌افتد. مانند تمامی شهر‌ها، شهر رنگکاک نیز محله‌های خطرناک و تاریک دارد که شما در تمامی آن محله‌ها، از شرکت‌های بزرگ گرفته تا زمین‌های کشاورزی زیرزمینی حضور پیدا می‌کنید و به جنگ با دشمنان می‌روید. وظیفه شما نجات برادرتان است که توسط دشمنان ربوده شده و در جایی نامعلوم از این شهر پنهان شده است. این امر آسان به نظر نمی‌رسد چون دشمنان همه آماده‌ی روبرو شدن با شما هستند و مخفی‌گاه‌های خود را از جنگجویان فضایی گرفته تا مین‌های مرگبار جای‌گذاری کرده‌اند. وظیفه شما از بین بردن مخفی‌گاه‌ها و دشمنان آن است.
زره و توانایی «جاخالی دادن» از قابلیت‌های ویژه‌ای به شمار می‌روند که می‌تواند به شما کمک کند تا از خطرات ناشی از حملات دشمن در امان بمانید. به طور مثال می‌توان از قابلیت جاخالی دادن هم در حملات و هم در فرار استفاده کرد و با انجام بازی شخصیت خود را قوی‌تر کرده و تجهیزات و قابلیت‌های خود را ارتقا دهید. بر این اساس می‌توانید توانایی «جاخالی دادن» را ارتقا دهید و در دو مرحله به سمت دشمنان حمله کنید و آنها را خلع سلاح کنید. همینطور با ارتقا زره خود می‌توانید تیر‌های دشمن را به طرف آنها برگردانید. قابلیت ویژه دیگری که در این بازی شما را یاری می‌کند، «کینتیک» نام دارد که به شما اجازه می‌دهد با تشکیل دیواره‌ی انرژی از خطرات دور بمانید  و از تیرهای دشمنان در امان بمانید. قابلیت «اسلو موشن» می‌تواند صحنه بازی را ثابت کرده و زمان را نگه دارد تا بتوانید استراتژی‌های خود را بر روی دشمنان پیاده کنید. قابلیت «اورکلاک» شخصیت شما را تا مدت زمان کوتاهی به یک جنگجوی شکست‌ناپذیر تبدیل می‌کند، در حالی که می‌توانید با قابلیت «سوییچ گان» دشمن را به مدت کوتاهی در اختیار خود در آورید و به جان دشمنان دیگر بیاندازید تا بتوانید حملات دیگر را روانه آنها کنید. هر کدام از تجهیزات که شامل سلاح‌های شما نیز می‌شود، با توجه به نیاز قابل ارتقا و توسعه است.

منبع توضیحات: زومجی

کلمات کلیدی: دانلود RUINER با لینک مستقیم, دانلود RUINER از سرور ایران, دانلود رایگان RUINER با لینک مستقیم, دانلود , Reikon Games full game collection, قثهنخد لشپثس, قثهنخد لشئثس, Download RUINER Game, دانلود آخرین نسخه بازی RUINER, دانلود جدیدترین نسخه بازی RUINER, دانلود جدیدترین اپدیت بازی RUINER, RUINER for windows, RUINER for PC, full DLC, New, RUINER Last Version, RUINER Full Licensed, Free License, RUINER Cracked, Direct Download Link, DDL, RUINER Crack, RUINER Keygen, RUINER Patch, RUINER Serial, RUINER Update, Online, Trial, Edition, RUINER Retail, RUINER RePack, خرید بازی RUINER, سریال بازی RUINER, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, قعهدثق, قعهدثق, شرکت ریکان گیمز, vd:hk "dlc, vd:hk 'dlc, آخرین نسخه بازی ویرانگر, جدیدترین ورژن بازی ویرانگر, نسخه نهایی بازی ویرانگر, بازی جدید ویرانگر, دانلود بازی ویرانگر, بازی ویرانگر برای ویندوز, بازی ویرانگر برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب ویرانگر, فول لایسنس, شماره سریال ویرانگر, دانلود رایگان ویرانگر, کرک بازی ویرانگر, شماره سریال بازی ویرانگر, کیجن ویرانگر, خرید بازی ویرانگر, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی ویرانگر با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی ویرانگر, اپدیت بازی ویرانگر, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, ,dvhk"v, ,dvhk'v,action, Devolver Digital, Reikon Games, RUINER, ویرانگر, دوولور دیجیتال, ریکان گیمز, Action, اکشن, دانلود RUINER - بازی ویرانگر,
2017-11-27
16:10:14

دانلود RUINER - بازی ویرانگر

🕹️ نام بازیRUINER
📁 دسته بندیاکشن
🏢 ناشرDevolver Digital
👦 رده بندی سنیT
💾 حجم فایل9570 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1396/9/6
📊 تعداد دانلود8,072
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها