دانلود ELEX - بازی الکس

تغییرات: لینک دانلود بنا به دستور دبيرخانه كارگروه تعيين مصاديق محتوای مجرمانه حذف شده است.

دانلود بازی الکس برای کامپیوتر

بازی ELEX در سبک اکشن، ماجرائی و نقش آفرینی که توسط Piranha Bytes طراحی و در سال 2017 توسط THQ Nordic برای رایانه های شخصی منتشر شده است. بازی Elex اثری است که ایرادات بسیاری دارد، اما از طرفی دیگر نکات مثبت بارزی هم در آن دیده می‌شود و ما را متعجب می‌سازد که چطور سازندگان در برخی از بخش‌های بازی تا این حد تفکر و خلاقیت به خرج داده‌اند، در حالی که برخی دیگر از قسمت‌های بازی را با بی‌دقتی کامل پشت گوش انداخته‌اند. داستان بازی به طور خلاصه در میان‌پرده ابتدایی بازی نمایش داده می‌شود. سیاره‌ای به نام ماگالان که شباهت‌های زیادی با زمین دارد، بر اثر برخورد شهاب‌سنگی تبدیل به یک ویرانه می‌شود. این برخورد ضمن اینکه باعث جهش ژنتیکی گونه‌های جانوری و قدرتمند شدن آن‌ها می‌شود، ماده‌ای ارزشمند به نام ایلکس (Elex) را نیز وارد این سیاره می‌کند. از اینجا به بعد است که هر یک از انسان‌ها به دسته‌ها و قبایل گوناگونی تبدیل می‌شوند و هر کدام به کمک ماده ایلکس، سعی می‌کنند توانایی‌های مخصوصی را به‌دست آورده و در برابر جانوران جهش‌یافته و همچنین گروهی به نام آلب‌ها از خود دفاع کنند. آلب‌ها در حقیقت دسته دیگری از انسان‌ها هستند که بخاطر استفاده بیش از حد از ایلکس تبدیل به ربات‌هایی کاملا منطقی شده‌اند که تنها هدفشان تبدیل ماگالان به یک آرمان‌شهر است و به هر قیمتی حاضر هستند این هدف را اجرایی کنند و همین موضوع باعث می‌شود تا به دشمن درجه یک دیگر قبایل تبدیل شوند.
بازی از جایی آغاز می‌شود که شما با در دست گرفتن کنترل شخصیت جکس، وارد سیاره ماگالان می‌شوید. جکس یکی از فرماندهان ارشد آلب است که توسط برادرش مورد خیانت واقع شده و در خرابه‌های ماگالان رها می‌شود. از همان ابتدای بازی، این موضوع برای شما مشخص می‌شود که باید دقت بالایی در انتخاب دیالوگ‌هایتان در گفتگوها داشته باشید. به شخصه، وقتی اولین بار با این قسمت در بازی روبرو شدم، فکر می‌کردم که سازندگان سعی کرده‌اند تا با فراهم کردن گزینه‌های مختلف برای دیالوگ‌ها نوعی آزادی عمل مصنوعی برای بازی ایجاد کنند، ولی وقتی با چینش دیالوگ‌های منفی و خودخواهانه پشت سرهم دیدم که خیلی راحت اولین مرحله‌ای که بازی مرا با آن روبرو کرده بود، نپذیرفته و به راه خودم ادامه داده‌ام، تازه متوجه تکامل بالای Elex در این زمینه شدم. ادامه روند بازی نیز دقیقا همینطور است. شما مختارید که به هرکدام از سه گروهی که در صدد مبارزه با آلب‌ها هستند بپیوندید و به دنبال انتقام خود از یاران قدیمی‌تان باشید.

منبع توضیحات: زومجی

کلمات کلیدی: دانلود ELEX با لینک مستقیم, دانلود ELEX از سرور ایران, دانلود رایگان ELEX با لینک مستقیم, دانلود رایگان, Piranha Bytes full game collection, حهقشداش ذغفثس, حهقشداش ذغفثس, Download ELEX Game, دانلود آخرین نسخه بازی ELEX, دانلود جدیدترین نسخه بازی ELEX, دانلود جدیدترین اپدیت بازی ELEX, ELEX for windows, ELEX for PC, full DLC, New, ELEX Last Version, ELEX Full Licensed, Free License, ELEX Cracked, Direct Download Link, DDL, ELEX Crack, ELEX Keygen, ELEX Patch, ELEX Serial, ELEX Update, Online, Trial, Edition, ELEX Retail, ELEX RePack, خرید بازی ELEX, سریال بازی ELEX, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, ثمثط, ثمثط, شرکت پیرانا بایت, \dvhkh fhdj, mdvhkh fhdj, آخرین نسخه بازی الکس, جدیدترین ورژن بازی الکس, نسخه نهایی بازی الکس, بازی جدید الکس, دانلود بازی الکس, بازی الکس برای ویندوز, بازی الکس برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب الکس, فول لایسنس, شماره سریال الکس, دانلود رایگان الکس, کرک بازی الکس, شماره سریال بازی الکس, کیجن الکس, خرید بازی الکس, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی الکس با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی الکس, اپدیت بازی الکس, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, hg:s, hg:s,action, ELEX, Piranha Bytes, THQ Nordic, پیرانا بایت, الکس, تی اچ کیو نوردیک, Action, Adventure, Role Playing, اکشن, ماجرایی, نقش آفرینی, دانلود ELEX - بازی الکس,
2023-01-12
16:33:16

دانلود ELEX - بازی الکس

🕹️ نام بازیELEX
📁 دسته بندیاکشن
🏢 ناشرTHQ Nordic
👦 رده بندی سنیM
💾 حجم فایل27700 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1396/8/12
📊 تعداد دانلود3,972
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها