دانلود Evil Killer v1.6 + Mod - بازی موبایل قاتل شیطان
OS support Android icon
(1397/3/28) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 1.6

بازی قاتل شیطان اندروید

Evil Killer نام بازی جدید و ترسناک در سبک بازیهای اکشن از استودیوی بازیسازی Splinter Entertainment می باشد که برای سیستم عامل اندروید ساخته و عرضه شده است. بازی دارای داستانی قوی و زیبا می باشد، داستان کلی بازی مربوط به سه دانشجو با اسم های آلن، بن و شان و یک خانه ی جن زده است که در یکی از روزهای تابستان برای در کردن خستگی به این خانه آمدند! آن ها تاکنون به این منطقه نیامده بودند، مهی غلیظ اطراف خانه را گرفته بود، آن ها تصمیم گرفتند تا صبح در خانه بمانند! در نیمه های شب آلن برای دوش گرفتن با یک چراغ قوه وارد حمام شد، اما تا یک ساعت و نیم بعد هیچ خبری از او نشد! بن که نگران شده بود به دنبال او گشت، اما اثری از او پیدا نکرد و در نهایت تصمیم گرفت در همان مه غلیظ اطراف خانه را بگردد! شان که فکر می کرد دوستانش دارند با او شوخی می کنند، دوربین فیلمبرداری اش را با خود برداشت، در پی آن ها روانه شد!

آن شب شان از چیزهایی فیلم گرفت که هیچ کدام نه شوخی بلکه سرنوشت تلخ دوستانش بودند! منطقه ای که آن ها به آن وارد شده بودند توسط یک موجود خبیث طلسم شده بود و آن ها در آن به دام افتاده بودند! تعطیلات آن ها به یک کابوس تبدیل شده بود! اگر از طرفداران و علاقمندان به سری بازی های ماجراجوئی با تم ترس می باشید این بازی زیبا نیز در همین سبک ساخته شده است و میتواند شما را در ژانر ترس و وحشت شگفت زده کند. اکنون در این بازی شما باید با پیدا کردن سرنخ های مختلف باید ببینید واقعا دلیل مرگ آن ها چه بوده است! باید مراقب ارواح خبیث باشید و حواستان باشد باطری دوربین تان تمام نشود! بازی دارای گرافیکی جذاب و سه بعدی به همراه محیط های تاریک و ترسناک و گیم پلی ای مهیج می باشد که شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد.

تغییرات نسخه ی V1.6:
- بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی

کلمات کلیدی: Evil Killer, Evil Killer android, Evil Killer for android, Evil Killer download, دانلود Evil Killer, بازی, Splinter Entertainment full App / Game collection, سحمهدفثق ثدفثقفشهدپثدف, سحمهدفثق ثدفثقفشهدئثدف, Download Evil Killer Mobile Application, APK for Android, iOS, Windows Phone, Google Play, AppStore, CafeBazar, Myket, iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Xiaomi, OnePlus, LG, Sony, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Moded, Direct Download Link, DDL, Crack, Action, Keygen, Patch, Serial, Update, Unlimited, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n l,fhdg hknv,dn hd h, hs, Get, ثرهم نهممثق, ثرهم نهممثق, دانلود Evil Killer بازی موبایل قاتل شیطان, آخرین نسخه, نهایی, ورژن جدید, ای پی کی مود شده, آپدیت, کرک شده, بی نهایت, قفل باز شده, بدون محدودیت, دانلود قاتل شیطان موبایل اپلیکیشن, برای اندروید, آی او اس, ویندوز فون, آیفون, آیپد, گوگل پلی, اپ استور, کافه بازار, مایکت, 2018, action, adventure, android, android game, android game download, free android game, hd game, horror, mod, Splinter Entertainment, مود شده, ماجرایی, ماجراجوئی, اندروید, اکشن, بازی اچ دی, بازی اندروید, ترسناک, دانلود بازی اندروید, سامسونگ, هواوی, شیائومی, وان پلاس, ال جی, سونی, اکشن, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, برنامک, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پخذهمث شدیقخهی هخس, rhjg adxhk, rhjg adxhk,دانلود Evil Killer v1.6 + Mod - بازی موبایل قاتل شیطان,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/75862/

2018-06-18
12:03:36

دانلود Evil Killer v1.6 + Mod - بازی موبایل قاتل شیطان

📱 نامEvil Killer
📁 دسته بندیاکشن
📅 تاریخ به روزرسانی1397/3/28
📊 تعداد دانلود4,434
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها