دانلود iCompta 6 v6.0.56 MacOS - نرم افزار مدیریت سرمایه شخصی برای مک
For macintoush

دانلود آی کامپتا برای مک

iCompta نرم افزاری است که سرمایه شخصی شما را کنترل می کند و در آمد و مخارج، اعتبار، وام شما را پیگیری می کند. به عنوان مثال برای شما حساب های بانکی ایجاد می کند و پول را بین حساب ها حرکت می دهد و شما نتیجه را دریافت می کنید و متوجه می شوید که پول از کجا آمده و به چه حسابی واریز می شود و حتی نیازی به دانستن اصول حسابداری نیست و این نرم افزار به آسانی این کار را برای شما انجام می دهد. iCompta نرم افزاری است که استفاده از آن بسیار آسان است و دارای ابزارهای مدیریتی مالی چند منظوره است و دارای خصوصیات کاملی است و تمام مراحل را کنترل می نماید و کار کردن با آن برای کاربر آسان و جذاب است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار iCompta:
- نیاز نداشتن به یادگیری اصول حسابداری
- استفاده  آسان و جذاب
- امکان آگاهی از حساب ها و دسته بندی آنها
- امکان ارائه رده بندی شرح مذاکرات برای پیشرفت گزارشات
- توانائی معامله متعادل
 - پشتیبانی کامل بودجه با استفاده از ماشین حساب
- توانائی نگهداری شرح معامله های تکراری و برنامه ریزی شده
- قابلیت پشتیبانی از چندین گردش پول طبق نرخ مبادله ارز
- امکان ورود و خروج سریع اقلام، حساب و معاملات
- توانائی واسط چندین document و استفاده از رمز
- قابلیت ساخت نمودار برای حساب به انضمام سود و زیان
- توانائی رایت مجدد و گرفتن آمار
- و ...

اما وجه تمایز iCompta نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در چیست؟
نرم افزار iCompta نرم افزاری حرفه ای برای کنترل و اداره امور مالی است. با ثبت هزینه های انجام شده ی خود در داخل این نرم افزار می توانید در هر زمانی که نیاز داشتید لیست کاملی از مخارج خود در یک دوره زمانی خاص تهیه کنید و به مدیریت آنها بپردازید. در این برنامه شما می توانید بودجه هایی را در قالب مخارج مختلف قرار دهید و درآمد خود و مخارج حاصله را در پایان هر ماه ببینید و حتی شما می توانید درآمد ها و مخارج خود را به راحتی با ماه های قبل و یا سال قبل مقایسه نمایید. از مزیت های دیگر این برنامه این است که شما می توانید به صورت نمودار تمام جزئیات مخارج خود را ببینید.

کلمات کلیدی: management, manage finance, budget manager, expense tracker, finance, maxprog iCompta , income, مدیریت, اداره کردن مالی, مدیر بودجه, دنبال کننده هزینه, مالی, درآم, Lyric Apps full software collection, مغقهز شححس, مغقهز شححس, Download iCompta Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, هزخپحفش , هزخئحفش , iCompta is an application that lets you manage your accounts with ease. Keep track of your income and expense, schedule your bills, stay in line with your budget and finally know where all your money goes thanks to beautiful charts., دانلود iCompta MacOSX نرم افزار مدیریت سرمایه شخصی برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت لایریک اپس, ghdvd: h\s, ghdvd: hms, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش آی کامپتا, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, hd :hl\jh, hd :hlmjh, نرم افزاری است که سرمایه شخصی شما را کنترل می کند و در آمد و مخارج، اعتبار، وام شما را پیگیری می کند. به عنوان مثال برای شما حساب های بانکی ایجاد می کند و پول را بین حساب ها حرکت می دهد و شما نتیجه را دریافت می کنید و متوجه می شوید که پول از کجا آمده و به چه حسابی واریز می شود و حتی نیازی به دانس, budget, budget manager, expense, expense tracker, manage finance, management, transaction, مدیریت, مدیریت امور مالی شخصی, نرم افزار, نرم افزار مدیریت سرمایه شخصی, نرم افزار مدیریت سرمایه شخصی مک, نرم افزار مدیریت سرمایه شخصی برای مک, امور مالی شخصی, Desktop, Software, Utilities, دسکتاپ, نرم افزار, کاربردی, دانلود iCompta 6 v6.0.56 MacOS - نرم افزار مدیریت سرمایه شخصی برای مک,
2022-05-28
21:27:37

دانلود iCompta 6 v6.0.56 MacOS - نرم افزار مدیریت سرمایه شخصی برای مک

💻 نام نرم افزارiCompta
📌 شماره نسخهv6.0.56
📁 دسته بندینرم افزار
💾 حجم فایل24 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1401/3/7
📊 تعداد دانلود3,737
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️