دانلود Imagenomic Portraiture v3.5.7 Build 3570 MacOS - پلاگین روتوش حرفه ای عکس در فتوشاپ برای مک
For macintoush

دانلود پورتریچر برای مک

Imagenomic Portraiture نرم افزاری است که بر روی فتوشاپ نصب خواهد شد می توانید با حفظ جزئیات و بافت اصلی چهره نظیر موها، ابروها، مژگان و ... فرایند رتوش را روی تصاویرتان انجام دهید. در تنظیمات پلاگین می توانید روشنایی، کنتراست، حد جزئیات و ... را برای رسیدن به نتیجه ی بهتر تغییر دهید. یکی از قابلیت های مهمی که در این نرم افزار گنجانده شده است، ساخت خودکار ماسک است که به شما در شناسایی رنگ پوست کمک کرده که می توانید در صورت تمایل پیکربندی آن را برای در دست بگیرید و عکس دلخواهتان را به صورت سفارشی رتوش کنید.

قابلیت های کلیدی پلاگین Imagenomic Portraiture:
- پشتیبانی از کانال های RGB, LAB, CMYK
- مشاهده تغییرات لحظه به لحظه
- شناسایی خودکار رنگ پوست
- و ...

اما وجه تمایز Imagenomic Portraiture نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در چیست؟
پلاگین رتوش عکس Imagenomic Portraiture از کانال های RGB, LAB, CMYK پشتیبانی مین ماید و در هنگام کار با این محصول شما می توانید تغیرات را لحظه به لحظه با نسخه اصلی مقایسه نمایید. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به وجود ماسک های خودکار آن اشاره کرد که با شناسایی خودکار رنگ پوست و در صورت تمایل شما روتوش چهره با قالب های پیش فرض اشاره کرد. به دلیل عدم نیاز به تخصصی خاص برای استفاده از این محصول عکاسان خانگی و غیر حرفه ای آن را جزو محبوب ترین پلاگین ها می نامند.

کلمات کلیدی: پلاگین روتوش حرفه ای عکس در فتوشاپ برای مک, پلاگین روتوش حرفه ای عکس در فتوشاپ مک, پلاگین روتوش حرفه ای عکس در فتوشاپ, روتوش حرفه ای عکس در فتوشاپ برای م, Imagenomic full software collection, هپشلثدخپهز , هئشلثدخئهز , Download Portraiture Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, حخقفقشهفعقث , حخقفقشهفعقث , Portraiture for Photoshop eliminates the tedious manual labor of selective masking and pixel-by-pixel treatments to help you achieve excellence in portrait retouching., دانلود Imagenomic Portraiture MacOSX پلاگین روتوش حرفه ای عکس در فتوشاپ برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت ایمیجنومیک, hdld[k,ld:, hdld[k,ld:, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش پورتریچر, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, \,vjvd]v, m,vjvd]v, نرم افزاری است که بر روی فتوشاپ نصب خواهد شد می توانید با حفظ جزئیات و بافت اصلی چهره نظیر موها، ابروها، مژگان و … فرایند رتوش را روی تصاویرتان انجام دهید. در تنظیمات پلاگین می توانید روشنایی، کنتراست، حد جزئیات و … را برای رسیدن به نتیجه ی بهتر تغییر دهید. یکی از قابلیت های مهمی که در این نرم افزار گنجانده شده است،, Imagenomic Portraiture, Imagenomic Portraiture مک, Imagenomic Portraiture برای مک, پلاگین روتوش حرفه ای عکس در فتوشاپ, پلاگین روتوش حرفه ای عکس در فتوشاپ مک, روتوش حرفه ای عکس در فتوشاپ, روتوش حرفه ای عکس در فتوشاپ مک, روتوش حرفه ای عکس در فتوشاپ برای مک, Design & Graphics, Software, طراحی و گرافیک, نرم افزار, دانلود Imagenomic Portraiture v3.5.7 Build 3570 MacOS - پلاگین روتوش حرفه ای عکس در فتوشاپ برای مک,
2021-12-01
18:35:29

دانلود Imagenomic Portraiture v3.5.7 Build 3570 MacOS - پلاگین روتوش حرفه ای عکس در فتوشاپ برای مک

💻 نام نرم افزارPortraiture
📌 شماره نسخهv3.5.7 Build 3570
📁 دسته بندینرم افزار
💾 حجم فایل9 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1400/9/10
📊 تعداد دانلود15,800
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️