دانلود صوت سلسله جلسات راحیل با موضوع «خویشتن داری جنسی»
یكی از ابعاد پیشرفت با مفهوم اسلامی عبارت است از سبك زندگی كردن و رفتار اجتماعی؛ انسان اگر از منظر معنویت نگاه كند، باید به سبك زندگی اهمیت دهد. این بخش حقیقی و اصلی تمدن است. مثل مسئله ی خانواده، سبك ازدواج، نوع مسكن، نوع لباس، الگوی مصرف، نوع خوراك، نوع آشپزی و ... كه متن زندگی انسان است. از این رو خانه انقلاب اسلامی و ولایت اصفهان در بعد فرهنگی فعالیت های خود به موضوع ترویج و تبلیغ سبك زندگی اسلامی، ایرانی و انقلابی می پردازد. از فعالیت های مهم خانه انقلاب اسلامی و ولایت در حوزه سبك زندگی اسلامی، ایرانی و انقلابی برگزاری سلسله نشست های راحیل می باشد.
راحیل به معنای كوچ كردن و قرار گرفتن راحیل با هدف كوچ كردن از سبك زندگی غربی به سمت سبك زندگی ایرانی و انقلابی است. این نشست های هفتگی در سال ۱۳۹۵ با موضوع خویشتن داری جنسی برگزار گردید.

کلمات کلیدی: دانلود سخنرانی با موضوع خویشتن داری جنسی, دانلود سخنرانی های دکتر بانکی, سخنرانی پیرامون کنترل نگاه و شهوت, دانلود صوت سلسله جلسات راحیل با موضوع خویشتن داری جنسی, فرهنگ, اسلام, دکتر بانکی, سبک زندگی اسلامی, سخنرانی, Lecture, Lecture, دانلود صوت سلسله جلسات راحیل با موضوع «خویشتن داری جنسی»,
2018-01-25
12:12:05

دانلود صوت سلسله جلسات راحیل با موضوع «خویشتن داری جنسی»

📁 دسته بندیسخنرانی
💾 حجم فایل273 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1396/10/14
📊 تعداد دانلود10,226
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها