دانلود AKVIS ArtWork v11.0.1975.16854 MacOS - نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی هنری برای مک
For macintoush

دانلود آرت ورک برای مک

AKVIS ArtWork نرم افزاری کامل و قدرتمند در زمینه ی تبدیل عکس به نقاشی است، این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا از هر عکسی یک تصویر هنری خلق کنید. بر خلاف نرم افزارهای مشابه و پلاگین های فتوشاپ که با افزودن خطوط هندسی پیچیده به تصویر اصلی کاری می کنند تا تصویر به صورت نقاشی به نظر برسد، این نرم افزار تنها با چند کلیک ساده این کار را برای شما انجام خواهد داد و شما بدون صرف وقت می توانید یک عکس فوق العاده زیبا در اختیار داشته باشید. این نرم افزار عکس های شما را به نقاشی رنگ روغن به گونه ای که انگار با قلمو کشیده شده اند تبدیل می کند. حتی با تنظیمات پیش فرض نیز شما می توانید تصاویری شبیه به آثار طراحی شده با دست خلق کنید. همچنین از سبک های مختلف برای خلق نقاشی های رنگ روغن بهره مند شوید.

قابلیت های کلیدی نرم‌افزار AKVIS ArtWork:
- رابط کاربری ساده و آسان
- حجم کم نرم افزار
- تبدیل عکس به نقاشی
- تبدیل عکس به نقاشی رنگ روغن
- و ...

اما وجه تمایز AKVIS ArtWork نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در چیست؟
کار با این نرم افزار بسیار ساده است و به راحتی میتوانید عکس های خود را به نقاشی تبدیل کنید. این نرم افزار از سبک های رنگ روغن، آبرنگ، پوستر، کارتون، کمیک، قلم و جوهر، چاپ توسط کلیشه و پاستل پشتیبانی می کند و می تواند عکس های شما را با این سبک ها به نقاشی تبدیل کند.

کلمات کلیدی: نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی هنری برای مک, نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی هنری مک, نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی هنری, تبدیل عکس به نقاشی هنری برای مک, تبدیل, AKVIS full software collection, شنرهس , شنرهس , Download ArtWork Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, شقفصخقن, شقفصخقن, AKVIS ArtWork is an ideal solution for your creative expression! Combining advanced technologies with an artistic approach, دانلود AKVIS ArtWork MacOSX نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی هنری برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت آکویس, h:,ds, h:,ds, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش آرت ورک, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, hvj ,v:, hvj ,v:, نرم افزاری کامل و قدرتمند در زمینه ی تبدیل عکس به نقاشی است، این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا از هر عکسی یک تصویر هنری خلق کنید., AKVIS, AKVIS ArtWork, ArtWork, گرافیک, آکویس, آرت ورک, تبدیل عکس به نقاشی, تبدیل عکس به نقاشی هنری, عکس به نقاشی, Design & Graphics, Software, طراحی و گرافیک, نرم افزار, دانلود AKVIS ArtWork v11.0.1975.16854 MacOS - نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی هنری برای مک,
2018-08-23
18:56:46

دانلود AKVIS ArtWork v11.0.1975.16854 MacOS - نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی هنری برای مک

💻 نام نرم افزارArtWork
📌 شماره نسخهv11.0.1975.16854
📁 دسته بندینرم افزار
💾 حجم فایل668 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1397/5/17
📊 تعداد دانلود4,959
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️