دانلود Call of Duty: Black Ops MacOS - بازی جنگی ندای وظیفه برای مک
For macintoush

دانلود بلک اوپس برای مک

Call of Duty Black Ops کال آف دیوتی 7 بازی محبوبی در سبک اکشن می باشد که در سال 2010 توسط Infinity Ward ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کال آف دیوتی بلک آپس 1، در سال 1960 و در طول جنگ سرد رخ می دهد. در واقع بلک آپس 1 در دورانی رخ می دهد که 20 سال از وقایع بازی Call Of Duty World At War گذشته است. بازی بر عملیات مخفی سازمان CIA تمرکز دارد، مأموریت های بازی در نقاطی مختلف از سراسر جهان دنبال می شود که از جمله آن ها می توان به کوه های اورال در شرق اتحاد جماهیر شوروی، قزاقستان در مرکز اتحاد جماهیر شوروی، کوبا، هنگ کنگ، لائوس، ویتنام جنوبی، دایره قطب شمال و سیبری اشاره کرد. نبردهای بازی در حالت تک نفره پیرامون یک سلاح شیمیایی جدید موسوم به Nova-6 دنبال می شود. از آنجا که در دوران جنگ سرد، کشورهای آمریکا و روسیه به دلیل جلوگیری از وقوع جنگ جهانی سوم، جرأت رویارویی مستقیم با همدیگر را نداشتند، دست به عملیاتی مخفی در جنگ با یکدیگر زدند. از جمله این عملیات می توان به عملیات سری سازمان های جاسوسی آمریکا در خاک کشورهای نام برده اشاره کرد.

بازی پیرامون شخصیتی با نام الکس میسون دنبال می شود، او یکی از اعضای سازمان CIA است. در سال 1968، میسون به یک صندلی در اتاقی مخفی بسته شده و مورد بازجوئی توسط گروهی از گروگان گیرها قرار می گیرد. آنان از او سوالاتی پیرامون پایگاه اعداد می پرسند، الکس میسون به عنوان تلاش برای پاسخ به سوالات، چندین رویداد را نام می برد. در سال 1961، Mason, Woods و Bowman در عملیات 40 جهت ترور کردن فیدل کاسترو در کوبا و در مکانی موسوم به خلیج خوک ها شرکت داشته اند. الکس میسون در ادامه موفقیت ترور فیدل کاسترو، برای فرار از خاک کوبا نیاز به یک هواپیما پیدا می کند. اما به دلیل افزایش نیروهای امنیتی برای کشتار آنان، میسون تصمیم به حمایت از دوستان خود گرفته و به نیروهای کوبایی حمله می کند، اما در نهایت او موفق به مقابله با تعداد بالای این نیروها نشده و آنان او را دستگیر می کنند. پس از آنکه میسون به زندان منتقل می شود، او در آنجا با یک فرد روسی با نام ویکتور رزناف آشنا می شود. در سال های زندانی بودن، میسون و رزناف، نقشه ای برای فرار از زندان ورکوتا طرح ریزی کرده و به شکلی زیبایی نیز آن را اجرا می کنند، اما در نهایت این تنها میسون است که می تواند به سلامت از محوطه خارج شود. با بازگشت الکس میسون به ایالات متحده آمریکا، جان اِف کندی رئیس جمهور سابق آمریکا، مأموریت مهمی را به اون محول می کند. او به میسون می گوید برای حفظ جهان از خطرات، لازم است Dragovich را که یک فرد روسی الاصل است را از بین ببرد. الکس میسون که نیز منتظر فرصتی این چنینی است، برای انتقام خود را آماده می کند. 

کلمات کلیدی: بازی جنگی ندای وظیفه برای مک, بازی جنگی ندای وظیفه, بازی جنگی ندای وظیفه مک, بازی جنگی ندای وظیفه, Call of Duty Black Ops, Call of Duty full software collection, زشمم خب یعفغ, زشمم خب یعفغ, Download Black Ops Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, ذمشزن خحس, ذمشزن خحس, The biggest action series of all time returns. Call of Duty: Black Ops is an entertainment experience that will take you to conflicts across the globe, as elite Black Ops forces fight in the deniable operations and secret wars that occurred under the veil of the Cold War., دانلود Call of Duty Black Ops MacOSX بازی جنگی ندای وظیفه برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت کال آف دیوتی, :hg ht nd,jd, :hg ht nd,jd, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش بلک اوپس, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, fg: h,\s, fg: h,ms, کال آف دیوتی 7 بازی محبوبی در سبک اکشن می باشد که در سال 2010 توسط Infinity Ward ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است., Call of Duty, Call of Duty Black Ops, game, مک, بازی, بازی مک, Action, Game, اکشن, بازی, دانلود Call of Duty: Black Ops MacOS - بازی جنگی ندای وظیفه برای مک,
2018-10-26
16:23:14

دانلود Call of Duty: Black Ops MacOS - بازی جنگی ندای وظیفه برای مک

💻 نام نرم افزارBlack Ops
📁 دسته بندیبازی
💾 حجم فایل10844 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1397/2/8
📊 تعداد دانلود23,173
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️